דף הבית רפואה ובריאות ספא פורטל ASPA- ערב רומנטי בספא
פורטל ASPA- ערב רומנטי בספא
דנה הראלי 02/09/12 |  צפיות: 3788

זוגיות היא דבר נפלא המורכב ממספר רב של אלמנטים. אהבה, כבוד הדדי, חום והרבה מאוד חוויות משותפות נעימות. אחת מהחוויות המשותפות המומלצות ושכיחות בקרב זוגות אוהבים היא ביקור במכון ספא. ביקור במכון ספא מרגיע את הגוף ואת הנפש ומאפשר לזוג אוהבים להנות זמן איכות משותף.

בחירת מכון ספא

על מנת לבחור מכון ספא מיוחד, כזה שיתאים לצרכי הלקוח יש לראותו וקבל מושג על מראהו. מומלץ בחום לבחור מכון ספא אשר את עיצובו רואים באינטרנט, בעלון פרסומת או במועדון עצמו וזאת על מנת שלא להגיע לטיפול ולהיתקל במכון ספא שאינו מתאים לטעמכם במקרה הטוב או במקרה הרע שפשוט לא מתאים כלל בשל לכלוך, חוסר עיצוב וכדומה.

חושים נוספים שמעורבים בבחירת מכון ספא

מלבד ניראותו של מקום יש לבחור מכון ספא אשר טועם את שאר החושים. לחוש הריח השפעה רבה על התרשמותו של אדם ממקום. יש לבחור מכון ספא אם ריחות נעימים. כמו כן יש להתאים את הריח השמן שמשתמשים בו לעיסוי שעושים. כיום מכוני ספא רבים מאפשרים ללקוח לבחור את הריחות ואת השמנים השונים וזאת על מנת לשפר את ההרגשה בעיסוי ולקבל חוויה כוללנית מושלמת. כמו כן, למוסיקה יש השפעה רבה על החוויה, כיום מכוני ספא שמכבדים עצמם מאפשרים ללקוח לבחור את המוסיקה המרגיעה בה הוא חפץ.

עיסוי זוגי

ערב רומנטי זוגי במכון ספא הינו חוויה בלתי נשכחת. ניתן להנות משלל עיסויים לשני בני הזוג. העיסויים לרוב נעשים בחדר אחד בו בני הזוג יכולים להירגע יחדיו ולהנות משלל הפינוקים המוצעים. כמו כן, יש מכוני ספא שמספקים למבלים ארוחות בוקר מפנקות, בקבוקי ייןף פירות טריים וכדומה. כל זאת על מנת להפוך את החוויה לטובה יותר ומפנקת יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה הראלי


 


מאמרים נוספים מאת דנה הראלי
 
ערן שלזינגר- הדפסת חולצות לאירועים מיוחדים
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

אורי עצמון- הדפסת חולצות בית ספר
עיצוב חולצה לילדים לבית הספר – זו חולצה שמלווה את הילד לכל אורך היום – בשיעורי החינוך הגופני ובהפסקות, מתחת לבגדים או כמלבוש העיקרי לבית הספר.

דנה תדמור מציגה: מצלמות סמויות - לתעד כל רגע במעקב
עוד חידוש כללי בעולם הבילוש, ובייחוד המצלמות למעקב וגם המצלמות הנסתרות הוא שדרוגן לאיכות צילום בHD. הדבר מבטיח תיעוד של המתרחש בצורה חלקה יותר שניתן מיידית להבין את המתרחש בה.

אקסיום אופנת בגדים לילדות
כשהולכים לאירועים לילדים או למבוגרים ויש צורך להיראות יפה ומגונדר, ישנן שמלות מיוחדות לאירועים כמו גם שמלות ערב. פריטי לבוש אלו עולים לרוב סכומי כסף גבוהים יותר, ומי שאינו מעוניין מטעמיו – שלו להזין את פרטיו באתר יכול ליצור קשר טלפוני עם החנות ולהמשיך את הטיפול בתשלום באופן שנוח לו.

פאונדרס הלבשה - חולצות לחתונה - קלאסיות או מפתיעות ?
09/04/13 | חתונות
אחד מן השלבים המשעשעים והכיפיים ביותר בחתונה, הוא שלב הריקודים עם החברים. בשלב זה של החתונה הזוג סוף משחרר לחץ, נהנה ומבלה. בשנים האחרונות, נכנסה מודה חדשה לעולם החתונות והיא חולצות החתונה.

פאונדרס- הפקות ארועים לכל כיס
הפקת ארועים בשנים האחרונות הפכו להיות אחת מההוצאות הגדולות ביותר עבור כל משפחה. בחירת הצלם, אולם ארועים, מעצב וכדומה הם רק חלק מההוצאות הנכנסות תחת קטגוריה זו של הפקת ארוע.

ערן שלזינגר- גן ארועים מה לבדוק?
הדבר החשוב ביותר בעת תכנון ארוע הוא בחירת המקום בו הוא ייתקיים. כיום אין ספק שארוע במקום פתוח מספק חוויה מדהימה לעומת ארוע במקום סגור. שלל הריחות, הצבעים והאוויר הטבעי

עו"ד דנה תדמור- מכרזים-חוקים והגבלות
מכרז היא שיטה להצעת עבודה תמורת מחיר מסוים על פי בקשה. בשיטת המכרז נלקח הספק אשר מציע את איכות העבודה הטובה ביותר תמורת המחיר הנמוך ביותר. מכרז הוא הליך משפטי

אריאל אורי עצמון- משחקים לתינוקות בני שנתיים
20/03/13 | הורות
אם אתם מצפים לתינוק חדש במשפחה, וודאי אתם מתארגנים כבר מבחינת כל הציוד הדרוש. אך מה לגבי משחקים? משחקים לתינוקות הפכו לדבר יקר במיוחד, ובמציאות בה יוקר המחיה גבוה

אקסיום- התפתחות וצעצועים לתינוקות
20/03/13 | הורות
ההתייחסות לילדים ובמיוחד לתינוקות עברה שינוי מהפכני בעשרות השנים האחרונות ואם בעבר ילדים יצרו שעשוע עבור עצמם, כיום תעשיית המשחקים מציעה שפע של אפשרויות לצעצועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI