דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים מה עם צביעת אמבטיה?
מה עם צביעת אמבטיה?
איילת שחר 16/09/12 |  צפיות: 2643

הגיע הזמן לחדש את הבית? פינתם קצת כסף לשיפוצים? כיצד לשפר את מראה הבית במחירים שפויים? עם תוספות של גבס קבלנים טובים וצבע טרי אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לחלל המגורים המושלם.

בשביל לעצב את הבית בדיוק כמו שאנו אוהבים בלי הרבה בעיות אנחנו צריכים למצוא בעלי מקצוע שעוסקים שנים בתחום, אם אנחנו רוצים צביעת חדרים או לשיפוץ כמו צביעת חדרי תינוקות הכנות נכונות הם הכלים שיעזרו לכם להצליח. אז איך לשפץ? בואו לקרוא כמה עצות מועילות.

מחדשים עם גבס- שוקלים לעצב ולחדש את הדירה או הבית במחירים שפויים ותוך זמן קצר? נישות שקועות ועבודות נוספות כמו מזנונים מגבס יחוללו פלאות בבית. בניית נישות בגבס בקירות אורכת רק ימים בודדים ועם מחיר סביר, כל דירה ישנה יראו 10-15 שנה מגילם האמיתי.

שיפוץ בגבס תופסים תפקיד גדול יותר בתחום השיפוצים אבל כדאי להיזהר, לא כל הגבסים יודעים לספק את הסחורה. בכדי לגרום לבית להיראות כמו מליון דולר חשוב מאוד למצוא בעל מקצוע מובילים ובעלי ניסיון. עדיין מתלבטים? דרשו לראות תיק עבודות של נותן השירות.

מה עם צביעת אמבטיה? לעתים לא רחוקות אנו רוצים לשפץ את הבית מבלי להיכנס אל תהליך יקר מאוד וארוך מאוד ועדיין שיראה כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם עבודות צביעה, היום עם הסוגים השונים של הצבע שקיימים בתחום והאפקטים המיוחדים אפשר לקחת כל בית משעמם ולהפוך אותו למושקע גם כאשר התקציב מצומצם.

אם אתם רוצים שביתכם ייראה הכי טוב אסור לכם להתפתות למחירים מצחיקים, צביעה פנימית של בית בדרך כלל לוקחת בערך יום-יומיים ועלות העבודה תלויה בכמות החומרים יחד עם גודל הבית, ולכן בשביל לגרום לבית בקלות להראות יפה וחדש חשוב להזמין רק בעלי מקצוע שמתמחים בתחום.

בשביל לשפץ במינימום זמן וכסף צריך לבדוק מחירים, חפשו בעלי מקצוע ובקשו הצעת מחיר מפורטת עם פירוט כל העלויות. ובנוסף בשביל שלא יקרו בעיות חשוב לחתום את העסקה בחוזה שלתוכו תכניסו את כל הפרטים- כמו לוח זמנים מחיר תנאי תשלום וחומרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI