דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים מחפשים טכנאי כיריים?
מחפשים טכנאי כיריים?
איילת שחר 18/09/12 |  צפיות: 2527

גם לכם קרה שפתאום נגמר הגז? גם אצלכם התקלקלה הטלוויזיה לפתע? לא נעים אבל לא נורא, איך לפתור את הבעיה ואיך מאתרים נותני שירותים? הכל לפניכם.

כל אחד מזמין טכנאי או בעל מקצוע לפחות פעמים בשנה, אם זה לצורך תיקון בבית או בעסק אם זה חשמלאי או תיקון כיריים. ובינינו, למרות שאנחנו ישראלים אנחנו לא מבינים בתיקונים של מוצרים משוכללים או בתקלות חשמל למשל לכן כדאי לדעת ולכן מומלץ לקרוא מספר דגשים לפני שתקראו לטכנאי.

לפני הזמנת בעל מקצוע או טכנאי כיריים למשל, חשוב לשאול אם יש בידיו של איש המקצוע את כל ההסמכות לאדם לעבוד בתחום. אם אתם רוצים להיות בטוחים בקשו לראות הסמכה, אתם משלמים על השירות ולכן מגיע לכם לא פחות מהטוב ביותר.

לחוצים למצוא איש מקצוע במהירות? כמו תמיד, מומלץ לשכור אדם דרך המלצות של אנשים שאתם מכירים. עשו שיחת טלפון ותתחילו לשאול עם ידידים ובני משפחה, בישראל הקטנה קל יותר למצוא מישהו שייתן לכם המלצה.

מחפשים בדחיפות לתיקון מדיח כלים? נסו לבדוק האם המכשיר שלכם עדיין זכאי לאחריות היצרן, לא זוכרים? חפשו את קבלת הקנייה, אם לא תיאלצו לשלם מינימום 200 ש''ח על ביקור של טכנאי ואולי יותר עבור חלקים .

בחיפושים אחר אנשי מקצוע אין דרך טובה יותר להתרשמות מעיון בתיק עבודות, בעל מקצוע טוב יסכים בשמחה להראות לכם מעבודותיו, אם לא הצלחתם להחליט הגיעו כשבידכם רעיונות ברורים ומוגדרים לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ותבקשו מאיש המקצוע פתרונות מתאימים.

הפקק קפץ באמצע המשחק המרכזי? לפני שתחייגו לחשמלאי כדי לזהות איזה הוא המכשיר הגורם לבעיה כדאי לנתק את המוצרים החשמליים ולחברם בחזרה בנפרד עד אשר יתגלה המכשיר "הסורר" הגורם לתקלה.

רכשתם מוצר חשמלי ואתם צריכים התקנה? פחות חשוב איזה מוצר קניתם גם אם זה הכי טוב שיש היום בשוק, בסופו של יום ההתקנה קובעת את האיכות. תחפשו טכנאים שמבינים בתחום, אל תשכחו לקחת אחריות על ההתקנה ושימו לב שאתם מקבלים מוצר טוב ואמין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI