דף הבית קניות וצרכנות צרכנות דיירקט סחר
דיירקט סחר
אורי פנג 30/09/12 |  צפיות: 3082

דיירקט סחר

כיום בעולמינו קיימים מספר דרכים לשיווק מוצר בצורה יעילה. אחת משיטות השיווק היעילות שנכנסה לתודעתם של בתי עסק רבים היא השיווק הישיר. שיווק ישיר מתבצע על ידי מספר דרכים כמו למשל שימוש בשליחת מייל לרשימת תפוצה, טלמרקטינג ודרכים נוספות רבות. חברת דיירקט סחר המתמחה בשיווק ישיר פועלת לטובתו של הצרכן על מנת לשפר את חווית הקניה שלו.

חווית הקניה

שיווק ישיר של חברת דיירקט סחר, יעיל גם לחברה וגם לצרכן כיוון שהצרכן מקבל את המוצר במחיר זול יותר ואילו החברה על ידי שיווק ישיר חוסכת בזמן. המטרה בשיווק ישיר לצרכן היא ליצור את המודעות לאיכות המוצר ולצורך שלו (כמו כן גם לנוחות) עבור הצרכן. דיירקט סחר תורמת רבות לא רק לחווית הקניה עבור הצרכן אלא גם להתנהלות נכונה של צרכנות.

השינוי בהתנהלות המשק

אנו חיים בעידן בו הצרכנים יכולים לרכוש כל מוצר או שירות דרך האינטרנט בלחיצת כפתור. החשיפה עבור הצרכן גדולה יותר ואיתה גם מגיעה הנוחות ברכישה. חברת דיירקט סחר פונה לקהל יעד רב ומציגה מגוון רחב של מוצרים שונים. הערכתם של כלכלנים היא שבעתיד הלא רחוק התנהלות המשק תשתנה לחלוטין ונעבור להיות משק יעיל יותר לצרכן.

דיירקט סחר - מכשיר גילוח חדשני

בדיקות לפני הרכישה

כלומר רכישות דרך האינטרנט יהיו חלק בלתי נפרד מהתנהלות הצרכן וכמו כן גם פרסומות יהיו יעילות יותר. דיירקט סחר היא למעשה מסחר ישיר המתבצע לטובת הצרכן וחוסך בזמן. קיימות חברות רבות במשק הישראלי המציעות מוצרים רבים במחירים שונים, ההצעה שלי אליכם היא גם כאשר אתם צריכים מוצר או שירות באופן דחוף, בצעו מספר בדיקות קטנות לפני הרכישה על מנת לוודא שאכן הינכם קונים אותו במחיר הגון. מוצרים רבים נמכרים בחברת דיירקט סחר במחירים טובים יותר עם שירות טוב יותר ולכן זהו יתרון גדול עבורכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI