דף הבית בניין ואחזקה ריהוט איך בוחרים את הסלון הנכון?
איך בוחרים את הסלון הנכון?
noam 21/10/12 |  צפיות: 2602

חשבתם פעם כמה החלטות אתם צריכים לקבל כאשר אתם נכנסים לדירה חדשה? לא, ממש לא מדובר על החלטות בנוגע לבחירה של הדירה, למיקום שלה או לקומה שבה היא נמצאת. מדובר בהחלטות שצריכות להתקבל אחרי כל השלבים האלו, החלטות שקשורות לאיך הבית שלכם ייראה, לעיצוב של הבית שלכם. רוב האנשים לא מומחים בעיצוב, אבל בכל זאת רוצים ליצור מראה הרמוני ויפה בתוך הבית. וכצעד ראשון לכך הם יתחילו בעיצובו של הסלון שלהם – המקום המרכזי ביותר בכל בית בישראל.

לבחור רהיטים מתאימים

כדי שהסלון ימלא את תפקידו ויהיה המקום המרכזי בבית, המקום ששם מתאספים כל בני המשפחה והאורחים ומבלים את הזמן ביחד, חשוב מאוד לבחור רהיטים מתאימים אשר יזמינו את האנשים להישאר בחדר זה. ספות נעימות, אשר כיף להתרפק עליהם, ימלאו את התפקיד על הצד הטוב ביותר. ניתן למצוא ספות מבד, ולחובבי היוקרה אף סלונים מעור, אשר ימלאו את התפקיד הזה בהצלחה רבה.

שתי ספות או ספה אחת?

כיום מאוד אופנתי לרכוש ספה אחת גדולה, פינתית, אל תוך הבית. עם זאת, ישנם מקרים בהם לא ניתן לעשות זאת, בשל אילוצי מקום ואילוצים עיצוביים. במקרה כזה יהיה נכון לבחור דווקא בשתי ספות במקום הצורך לוותר על ספה אחת. שתי ספות יאפשרו לכל בני הבית לשבת ביחד, זה ליד זה, לשוחח שיחת רעים ולהתקרב אחד אל השני. אם בכל זאת תרצו לבחור ספות פינתיות, חשוב לבחור ספות נוחות לישיבה. סלונים מעור מציעים פיתרון מושלם לכך.

סלונים מעור או ספות בד?

בד או עור – זו השאלה הנצחית בכל הקשור לעיצוב הסלון שלכם. לכל חומר יש כמובן יתרונות וחסרונות. ספות מבד מאפשרות לכם לשלב צבעים רבים יותר בסלון שלכם וליצור מראה צעיר ומעניין. סלונים מעור, לעומת זאת, משרים אווירה מכובדת ויוקרתית בבית. התיחזוק של סלונים מעור פשוט יותר, וכמובן, סלונים מעור גם נשמרים לאורך זמן רב יותר. בסופו של דבר הטעם האישי הוא המשפיע. ישנם רבים אשר אינם אוהבים סלונים מעור בשל המגע הקר שלהם, ואילו ישנם אחרים אשר מסרבים להכניס לביתם ספות מבד בשל הפשטות שלהם. כך או כך, העיקר שהסלון שלכם יהיה נעים ומזמין!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI