דף הבית קניות וצרכנות צרכנות דיירקט סחר
דיירקט סחר
אורי פנג 17/11/12 |  צפיות: 2870

דיירקט סחר

במאמר זה אנסה להציג את עמדתי לגבי צרכנות וקניות. קניות נחשבות להנאה רבה עבור נשים (וגם עבור חלק מהגברים). נשים גם רואות בקניות סוג של מפגש חברתי עם נשים אחרות. הן נהנות מאוד להסתובב במקומות שונים ולבחון מוצר כזה או אחר. דיירקט סחר בשונה מחברות אחרות מציעה לנשים מגוון רחב של מוצרי איכות ברמה גבוהה במחירים אטרקטיביים יותר.

קניות וצרכנות

חלק גדול מהנשים נהנה לבזבז על ימין ועל שמאל ומותיר אותן לאחר מכן גם עם מינוס גדול מאוד בחשבון הבנק. כאשר אנו מדברים על משפחה ממוצעת שבה האישה מבזבזת כל הזמן בקניות ובצרכנות, הבעל נשאר מתוסכל עקב המינוס הגדול שנוצר בבנק. אני תמיד אמרתי, אם כבר האישה שלך מבזבזת עדיף שתקנה דרך דיירקט סחר כיוון שבדיירקט סחר אותו מוצר נמכר בהרבה פחות.

הפתרון עבור נשים בזבזניות

דיירקט סחר דוגלת גם בצרכנות נבונה ובאה לקראת הצרכנים. אז מה עושים נגד נשים בזבזניות שמוציאות כל חודש יותר כסף ממה שנכנס לחשבון הבנק? למעשה מדובר בהתמכרות וכמו בכל התמכרות לא בריאה תהליך הגמילה צריך להתבצע בהדרגה. תחילה שלח את אישתך לקנות בדיירקט סחר (כיוון ששם בטוח על אותו מוצר היא תוציא פחות כסף).

מפגשי חברה ביתיים

לאחר מכן חשוב מאוד להבין שמפגש חברתי עד כמה שהוא חשוב לאישה, הוא יכול להתבצע גם ללא כל השופינג ברקע וללא בזבוזי הכספים. אז נכון מפגש חברתי עם נשים הרבה יותר מהנה כאשר הוא כרוך בשופינג אך מצד שני מה הבעיה לארגן מפגש ביתי אצל אחת הנשים ולשבת על כוס קפה? מצד שני אם אתה בעלה של אישה שמכורה לשופינג (שברור שעדיף לה לרכוש בדיירקט סחר) ולמפגשי חברה האם אתה מעוניין שיתחילו להתנחל אצלך בבית החברות שלה על בסיס קבוע?

הפתרון נמצא בדיירקט סחר

ניתן תמיד לעשות תורנות בין הבתים וכך לחסוך לבעלים את המינוס הגדול בבנק. בהתחלה שלח את האישה שלך לדיירקט סחר הם כבר ידאגו לה ואתה תוכל להיות רגוע יותר.

דיירקט סחר - סט שרשרת + טבעת דגם רובי


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI