דף הבית מחשבים וטכנולוגיה CRM איך בוחרים מערכת CRM טובה?
איך בוחרים מערכת CRM טובה?
סלביק גבריאלוב 19/11/12 |  צפיות: 3570

מערכת CRM הינה אחת המערכות המובילות כרגע בתחום המחשבים והעסקים. לא רק היא עוזרת לשפר ולייעל את המערכת של העסק היא גם נותנת פתרונות טכנולוגיים לבעיות אשר צצות בכל רגע של קושי.

שיפור יעילות תחום המכירות

התמקדות בשיפור של צוות המכירות הופכת להיות יותר ויותר חשובה מאשר לנסות לשפר את קשרי הלקוחות היכן שהמיקוד היה מקודם. כיום מערכת CRM טובה מתמקדת על שני המישורים הללו ולוקחת את המערכת לכיוונים חדשים. לא רק שהיא משפרת את המכירות ומייעלת את הצוות היא גם עוזרת לשמור על קשר חם הדוק עם הלקוחות, המערכת עובדת בצורה כזאת שלכל אחד מאנשי המכירות יש את הסביבה שלו והוא מתפתח בה ונותן את המקסימום יכולות שלו.

כל המידע שאתה זקוק לו ובזמן שאתה זקוק לו

על ידי הטמעה של המערכת בתוך העסק כל אחד ממנהלי הצוות יכול כעת להסתכל על הדברים בצורה פשוטה ולהבין היכן נמצא הצוות שלו ובאיזו מגמה על הגרף. המידע הבא הינו מה שמנהל המכירות צריך לדעת בזמן אמת:

- ביצועי מכירות ביחס למטרות

- אחוזי סגירה ביחס לכמות העבודה

- מהן החזקות והחולשות בעת ביצוע הסגירה של המכירה

- ועוד מבחר תובנות שונות וביצועי אנשי המכירות והשוק

להגיע למצב של הבנה לגבי החזקות והחולשות של המכירות יכול לייעל את המערכת וכך לגרום להכפלה של המכירות על ידי שיפורים וחיזוקים. מנהלי מכירות כעת יכולים להשים את האצבע על הבעיות או על תסמינים אשר מפריעים לשיפור המכירות, להוציא משימות מדויקות יותר, לנתח במדויק מהם השלבים הבאים אליהם צריך לחתור ועוד.

ייעול מערכת המכירות בעסק על ידי שימוש במערכת CRM

שימוש במערכת CRM אשר מסוגלת לגלות חזקות וחולשות באיש מכירות, עוזרת למנהל מכירות לבחון מחדש את הסיטואציה וכך לספק לו מוטיב לשיפור של הצוות מכירות על ידי מתן עזרה וטיפול נקודתי בנושא. בנוסף לכך זה מגביר את המודעות של המנהל ועל הנושא של הגעה ליעדים. מנהל מכירות טוב עובד לפי מטרות ויעדים אשר אליהם הוא צריך להגיע, בעזרת המערכת הוא מנתב את הצוות למטרות ועוזרם להם להגיע אליה יותר טוב וכל פעם עם שיפורים חדשים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סלביק גבריאלוב


 


מאמרים נוספים מאת סלביק גבריאלוב
 
איך בוחרים מערכת CRM טובה?
19/11/12 | CRM
התמקדות בשיפור של צוות המכירות הופכת להיות יותר ויותר חשובה מאשר לנסות לשפר את קשרי הלקוחות היכן שהמיקוד היה מקודם. כיום מערכת CRM

תוכנית עבודה של מדריך כושר אישי
מחפשים להרגיש טוב יותר עם עצמכם ועם המראה של גופכם? מחפשים להרגיש נחשקים יותר כלפי הפרטנר/ית שלכם למיטה? זה הזמן להיכנס לתוכנית אימונים של מדריך כושר אישי שיוביל אתכם למטרה ! התוכנית כוללת תוכנית אימונים אישית מותאמת, דיאטה לשמירה מאוזנת של הגוף ועוד..

ברייקדאנס והתפתחות התרבות בארצנו הקטנה
כולם שמעו על זה כולם ראו את זה וכולם יודעים מה זה ואיך זה נראה .שאלתם את עצמכם פעם שאלה איך לעזאזל הבנאדם יודע להסתובב כל-כך הרבה על הראש? או איך הוא רוקד במוזיקה כל כך מהירה ומצליח לשמור על קצב ולהיות כל הזמן על הביט.? כן כן זה קשה, אבל מי שלא מתאמן לא יודע עד כמה זה קשה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI