דף הבית קניות וצרכנות צרכנות דיירקט סחר
דיירקט סחר
אורי פנג 25/11/12 |  צפיות: 3008

דיירקט סחר

כוחן של חברות רבות מתבטא ביכולת השיווק והמכירה שלהן. חשוב מאור לזכור שכל פניה ללקוח צריכה להתבצע בטקט ובעדינות. בישראל רוב הפרסומות דווקא מבריחות את קהל היעד כיוון שהן צעקניות, ילדותיות ואגרסיביות. חברה אחת בישראל הבינה את תורת השיווק באופן מצויין והיא דיירקט סחר.

שיווק קל ויעיל

החברה משווקת בצורה איכותית יותר משאר החברות ומעניקה יחס חם ואוהב עבור הלקוחות שלה. חברה זו פועלת בשיטת השיווק הישיר ופונה ללקוח בצורה פשוטה וברורה. אין טעם לסבך את הליך השיווק, הוא צריך להיות קל ויעיל בדיוק כמו שחברת דיירקט סחר מבצעת היום. קיים פתגם ידוע האומר ארץ דרך קדמה לתורה והדבר נכון בכל תחומי החיים.

תחרותיות במשק נחשבת לדבר מועדף

קודם כל תבינו את האדם שמולכם ולאחר מכן דאגו לצרכיו ולרגשותיו וכל זאת לפני המחשבה על הרווחים העתידיים בעסקה. בכל עסקה שמתבצעת בה רכישה וקניה יש לזכור שמעורבים בעסקה זו רגשותיו של הלקוח. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה החלוצה בתחום השיווק הישיר בישראל וכמו כן מעודדת היא תחרותיות רבה במשק כיוון שמחיריה אטרקטיביים בהרבה משאר החברות ומוצריה איכותיים לא פחות.

חשיבותה של יצירתיות

תמיד חשוב לזכור שיש להתחשב בלקוח העומד מולכם במיוחד אם אתם מעוניינים להפוך אותו ללקוח קבוע. הצלחתה של חברה נקבעת ברובה גם על כושר היצירתיות שלה והתפיסה שהיא יוצרת עבור הצרכן הממוצע ממש כמו שעושה דיירקט סחר.חברות מצליחות תמיד עשו משהו נוסף והשיגו את נתח השוק לו הן רצו להגיע אך מעבר לכך חשוב לזכור שלדרך להגיע להצלחה קיימת חשיבות מרובה לא פחות.

שיפור מצבו של הלקוח

חברת דיירקט סחר המשקיעה בלקוחותיה חושבת תמיד על טובתו של הלקוח ובנוסף משווקת בדרך ייחודית. בדרך זו חברת דיירקט סחר זכתה לאהדה רבה בקרב לקוחותיה הרבים. במידה והלקוח אינו מרוצה, תמיד צריך לדאוג כיצד ניתן לשפר את מצבו בניגוד לחברות רבות המעדיפות להתעלם מדרישותיו או להתווכח איתו.

דיירקט סחר - מצלמה נסתרת דמוי שלט לרכב


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI