דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים שתי עסקאות ענק לסרגון באפריקה: סרגון נטוורקס מרחיבה את השליטה בשוק הרשתות האלחוטיות באפריקה ומדווחת על שתי עסקאות ענק בהיקף של 28 מיליון דולרים
שתי עסקאות ענק לסרגון באפריקה: סרגון נטוורקס מרחיבה את השליטה בשוק הרשתות האלחוטיות באפריקה ומדווחת על שתי עסקאות ענק בהיקף של 28 מיליון דולרים
יעל סער 28/11/12 |  צפיות: 5819

סרגון נטוורקס, הספקית המתמחה המובילה של פתרונות Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס והמתג הראשי), מודיעה היום על הרחבת הפעילות באפריקה, המתבטאת בשתי עסקאות ארוכות טווח לאספקת ציוד ושירותים, משני לקוחות ענק באפריקה שמדרום לסהרה. שתי ההזמנות, בסכום כולל של 28 מיליון דולרים, נתקבלו מלקוחות ותיקים אשר כבר הטמיעו בהצלחה רשתות Backhaul אלחוטיות בהיקף גדול ובקיבולת גבוהה, המבוססות על פתרונות ה-Evolution וה-FibeAir של סרגון.

הזמנה אחת, בהיקף של 15 מיליון דולרים, מגיעה ממפעילה סלולרית בשוק צומח זה, המתכוננת להרחיב את הרשת והקיבולת שלה.  ההזמנה השנייה, בהיקף של 13 מיליון דולרים, היא של לקוח סלולרי נוסף, המשלב בין פתרונות Short Haul ו- Long Haul מבית סרגון, לרבות  שירותי תכנון רשת והתקנה. לקוח זה עושה שימוש במערכות של סרגון הן לשדרוג רשתות 2G/3G קיימות, והן לשם חדירה לשווקים נוספים ברחבי האזור.

בעזרת הפתרונות המתקדמים של סרגון, יוכלו שתי המפעילות הסלולריות לשפר את ביצועי הרשת הקיימת ולהציע שירותי קול ונתונים למיליוני מנויים שעד כה לא נהנו מגישה לשירותים אלו. שני הפרויקטים נמצאים כעת בתחילתם וצפויים להסתיים במהלך ה-18 החודשים הקרובים.

בדו"ח שפרסם לאחרונה ה-GSMA (הגוף המאגד את מפעילות הסלולר ברחבי העולם), נכתב כי אפריקה שמדרום לסהרה היא השוק הסלולרי בעל שיעורי הצמיחה הגבוהים בעולם, עם גידול שנתי ממוצע של 44 אחוזים מאז שנת 2000. מספר המנויים הניידים באזור מגיע ל-475 מיליון, זאת לעומת 12.3 מיליון לקוחות בלבד המשתמשים בטלפון נייח.

"אפריקה היא אזור מפתח עבורנו ותמשיך להיות אחד ממנועי הצמיחה העיקריים שלנו", אמר עירא פלטי, מנכ"ל ונשיא סרגון נטוורקס. "שוק הסלולר באפריקה ממשיך להתרחב, גם אם השפעות מהכלכלה העולמית גורמות לתהליכי הצטיידות מעט ארוכים יותר אצל מפעילות התקשורת. סרגון ערוכה היטב להמשיך ולמלא תפקיד משמעותי בפריסת רשתות באזור, עם פתרונות אלחוטיים בקיבולת גבוהה, ומתן מגוון רחב של שירותים בעלות תחרותית ומשתלמת".

אודות סרגון

סרגון נטוורקס הינה הספקית הבינלאומית המתמחה והמובילה של פתרונות Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס והמתג הראשי) - פתרונות תקשורת בקיבולת גבוהה, לרשתות אלחוטיות מתקדמות. סרגון מציעה מגוון רחב של פתרונות Backhaulאלחוטיים חדשניים ומוכחים. הפתרונות של סרגון נועדו לאפשר למפעילות סלולריות ולחברות טלפוניה ואינטרנט, כמו גם לבעלי רשתות פרטיות, להפעיל רשתות במהירות, ביעילות ובכל תוואי שטח, תוך הפחתת עלויות אחזקתן.

לסרגון משרדי מכירות ברחבי העולם ועל לקוחותיה נמנות מאות ספקיות תקשורת ורשתות פרטיות ביותר מ-130 מדינות. בין לקוחותיה: בזק, סלקום, נוקיה, Telefonica, ,AT&T, Hutchison, 3 KPN, Tata America

Movil, Telenor, Belgacom ו-Telcel. ב- 2011 רכשה סרגון את חברת נרה נטוורקס הנורבגית, יצרנית מובילה של מערכות מיקרוגל, עם למעלה מ-60 שנות ניסיון בעיצוב פתרונות RF. מטה החברה בתל-אביב והיא מעסיקה כ- 1,200 עובדים ברחבי העולם.

לאתר החברהwww.ceragon.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל סער


 


מאמרים נוספים מאת יעל סער
 
Lightapp הישראלית פתחה סניף באטלנטנה ג'ורג'יה וחתמה על שיתוף פעולה עם חברת PowerGateway
חברת Lightapp, המפתחת ומיישמת פתרון מתקדם לצמצום ניכר של עלויות האנרגיה בארגונים ובמפעלים בארץ, פתחה סניף חדש באטלנטה ג'ורג'יה, ארה"ב וחתמה על שיתוף פעולה עם חברת PowerGateway, המתמחה ביעוץ ופרוייקטים בתחום האנרגיה.

תבונה מילניום מקבוצת SQLink הקימה מערכת לניהול ידע בביה"ח רמב"ם, בהיקף כספי של כ- 350 אלף שקל
משך החפיפה של עובדים חדשים התקצר מחודשיים לשבועיים

רכבת ישראל חונכת עמדת הנצחה חדשנית במוזיאון הרכבת
השבוע תחנוך רכבת ישראל עמדת הנצחה חדשנית- 'גלעד לזכרם ', פרי פיתוח של תבונה מילניום מקבוצת SQLink, לזכר עובדי החברה שנפלו בעת מילוי תפקידם

אורי לוין, מייסד ויו"ר WAZE: "כדי לקבל מימון מקרן הון-סיכון, היזם צריך לשכנע כבר בשלושת השקפים הראשונים"
17/12/12 | לימודים
אורי לוין, יו"ר ומייסד WAZE, סקר בפני סטודנטים במרכז אקדמי דן את העקרונות שמאחורי WAZE וחלק עם הסטודנטים טיפים להצלחה ביזמות טכנולוגית לוין: אפליקצית WAZE חוסכת 15% מזמן הנסיעה הקבוע של אנשים בישראל. במצטבר היא חוסכת גודל כמיליון וחצי שעות עבודה בחודש בישראל"

סרגון מותחת את חסמי הפיזיקה: משיקה מוצר חדשני המאפשר קיבולת גדולה פי 4 מפתרונות מתחרים
סרגון מותחת את חסמי הפיזיקה: משיקה מוצר חדשני המאפשר קיבולת גדולה פי 4 מפתרונות מתחרים רון קליין, אנליסט בכיר ב- OVUM: "ספק ציוד מיקרוגל שיוכל להציע זינוק של ממש בקיבולת, ללא עלות נוספת, יזכה לבידול משמעותי בשוק"

תבונה מילניום מגייסת 25 עובדים חדשים במגוון תחומים, בעקבות זכייה במספר פרויקטים חדשים
חברת תבונה-מילניום, מקבוצת SQLink, המתמחה במערכות ניהול מידע פנים ארגוניות וביישום אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות, תפרסם בתקופה הקרובה עשרות הצעות עבודה.

DataSEC נבחרה לייעץ וללוות את 'כללית' בתחום תקינה ובקרות הגנת מידע
28/11/12 | בריאות
חברת DataSEC מקבוצת SQLink נבחרה ללוות את תהליך ההסמכה ומבדקי העמידה של שירותי בריאות כללית בתקן החדש של אבטחת מידע (27799 ISO), המתייחס להקמת מערכת לניהול אבטחת מידע בגופי בריאות. התקן הינו נגזרת של התקן הוותיק, ISO27001.

שתי עסקאות ענק לסרגון באפריקה: סרגון נטוורקס מרחיבה את השליטה בשוק הרשתות האלחוטיות באפריקה ומדווחת על שתי עסקאות ענק בהיקף של 28 מיליון דולרים
סרגון נטוורקס מרחיבה את השליטה בשוק הרשתות האלחוטיות באפריקה ומדווחת על שתי עסקאות ענק בהיקף של 28 מיליון דולרים אפריקה שמדרום לסהרה היא השוק הסלולרי בעל הצמיחה המהירה בעולם, עם גידול שנתי ממוצע בשיעור של 44% מאז שנת 2000

סרגון נטוורקס זכתה בפרויקט בשווי 6.5 מיליון דולרים, להטמעת Wireless Backhaul ב'מוזמביק סלולר'
סרגון תספק למוזמביק סלולר את כל מגוון פתרונותיה, כוללlong haul , short haul ו- turnkey

נועם וקסר הצטרף לסגל המרצים במרכז אקדמי דן
12/11/12 | לימודים
נועם וקסר (43) הצטרף לסגל המרצים במרכז אקדמי דן, האקדמיה של חברות ההייטק. וקסר, המרצה בנושאי ניהול, סחר אלקטרוני, מערכות מידע, שיווק מוצרים עתירי טכנולוגיה וחדשנות, יזמות פנים ארגונית ומכירות במיזמים חדשים, יעביר השנה את הקורס "יסודות היזמות" לתלמידי שנה ב' במסלול מדעי המחשב ומערכות מידע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI