דף הבית קניות וצרכנות צרכנות קניית יהלומים
קניית יהלומים
משה פינחס 28/11/12 |  צפיות: 3247

היהלום הוא אבן החן היקרה ביותר בעולם. מבין כל האבנים קניית יהלומיםחשובה כיוון שהיהלום נחשב למובחרת שבאבנים. זוהי אבן המעטרת החל בטבעות נישואין וכלה בכתרי מלכים ברחבי כל העולם. אבן יפה נדירה ויקרה מאוד. היהלום היא אבן שנוצרת מפחמן כלומר חומר שדומה לפחם שנמצא בלחצים גבוהים ובחום גבוה מתחת לאדמה,משך אלפי שנים.

היהלומים מופקים בעיקר באפריקה,רוסיה ואוסטרליה. כאשר אנו מבצעים קניית יהלומים מומלץ מאוד לבדוק שהיהלומים אינם יהלומי דם, כלומר שהופקו בשיטות אכזריות בעיקר באפריקה, עלינו לבקש על כך אישור בעת קניית היהלומים כמובן אם הדבר חשוב לנו.

כיוון שיהלום הוא האבן הקשה ביותר והחומר הקשה ביותר בעולם, מלטשים יהלום בעזרת יהלומים אחרים על ידי סוג של דיסקית מצופה ברסיסי יהלומים שמסתובבת במהירות של חמשת אלפים סיבובים לדקה. בליטוש היהלום הוא מאבד חלק גדול ממשקלו. כשמבצעים קניית יהלומים עלינו לוודא שהם מלוטשים בצורה מושלמת ללא פגמים, כיוון שהליטוש קובע את מחיר היהלום.

את משקלו של היהלום קובעים בקראטים בדיוק כמו הזהב. מידת הבהירות של היהלום חשובה מאוד, כאשר אנו רוצים לבצע קניית יהלומים ככל שהיהלום בהיר יותר כך ערכו גבוה יותר. ישנם גם יהלומים בצבעים צהבהב ועד חום שערכם גבוה יותר מהיהלומים הרגילים והם נדירים ויפים בהרבה מהם.

קניית יהלומים עבור כל אדם מסמלת נתינה מקסימלית של המתנה היקרה ביותר בעולם. ענידת תכשיטי יהלום מסמלת ברחבי העולם סמל למעמד גבוה. ככל שאישה עונדת טבעת יהלום גדולה יותר כך בעצם היא מראה על עושר וגם על מי שקנה לה את היהלום.

כשמבצעים קניית יהלומים עלינו לבדוק גם שליהלום יש תעודה המעידה על מקוריותו מכיון שכיום ניתן לייצר יהלומים מלאכותיים בדרגה של זהות מוחלטת ליהלום מבחינה חיצונית, כך שלא ניתן להסתמך רק על בדיקה בחנות, חשוב שתהיה תעודה גמולוגית המעידה על היהלום שהוא אמיתי בעת קניית יהלומים ולא מיוצר באופן מלאכותי.

ישנם גם בתי עסק שמבצעים קניית יהלומים בעצמם, כלומר רוכשים יהלומים מלקוחות פרטיים שיש להם תכשיטים שאין בהם שימוש או שהם זקוקים לכסף. היהלום הוא אבן יקרה מאוד שאנו מעניקים קניית יהלומים הינה המתנה לכל מי שאנחנו אוהבים ורוצים להוכיח את אהבתנו אליו.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 משה פינחס


 


מאמרים נוספים מאת משה פינחס
 
נכיון שייקים
כיום חברות רבות מקבלות שייקים לניכיון שהם בעצם שייקים שמקבלים את תמורתם במזומן לפני זמן הפירעון שלהם כאן תמצאו מידע על מהם שייקים לניכיון וכיצד זה פועל.

בתי מלון בחיפה
13/12/12 | בתי מלון
בחיפה ישנם בתי מלון רבים ואיכותיים. העיר חיפה היא עיר בעלת אטרקציות רבות ומגוונות מאוד,
ביניהן נמל חיפה, הרכבל, הגן הבהאי והמוזיאונים הרבים שם.


תפריטי דיאטה
29/11/12 | דיאטה
כאשר אנו שומרים על דיאטה תפריטי דיאטה חשובים מאוד, בעיקר כדי שהדיאטה שאנחנו שומרים תהיה בעלת ערכים תזונתיים מגוונים והמזון שאנו אוכלים לא יהיה משעמם ונחזור אז למאכלים הישנים והלא בריאים. לכן מומלץ לגוון את תפריטי הדיאטה.

דיאטה לנוער - כל מה שאתם צריכים לדעת
דיאטה לנוער היא דיאטה חשובה שאנחנו צריכים לשים לב לכמה דגשים בשמירה על דיאטה כזו כיוון שבני הנוער נמצאים בגיל גדילה ובשמירת הדיאטה צריך לשים לב שגופם מקבל את כל הויטמינים המינרלים ואבות המזון החיוניים לגדילתם.

דיאטה - רעיונות וטיפים
כאן תמצאו רעיונות לשמירה על בריאותכם על ידי שמירה על דיאטה בריאה וטובה לגוף, לאורך זמן.

משאיות למכירה - מה צריך לבדוק
29/11/12 | רכב
רכישת משאיות לעסק היא עניין יקר. פה תמצאו מה צריך לבדוק ולדעת לפני שרוכשים משאיות לעסק.

השכרת משאית - מה כדאי לבדוק לפני שפונים לחברה להשכרת משאיות.
השכרת משאית כיום מהווה פיתרון מצויין לבתי עסק שצריכים משאיות עבור העסק שלהם לתקופה "בוערת" בעסק או לעסק חדש. חשוב כמובן לבחור בחברה להשכרת משאיות שתהיה אמינה ומבוססת היטב שניתן לסמוך עליה לאורך תקופת ההשכרה של המשאית.

קניית יהלומים
28/11/12 | צרכנות
יהלומים האבן היקרה ביותר בעולם. כאן תמצאו מידע על קנייה ומכירה של יהלומים, ורקע של מה מומלץ לעשות בקניית יהלומים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI