דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה השכרת משאית - מה כדאי לבדוק לפני שפונים לחברה להשכרת משאיות.
השכרת משאית - מה כדאי לבדוק לפני שפונים לחברה להשכרת משאיות.
משה פינחס 28/11/12 |  צפיות: 3771

השכרת משאית כיום היא עניין לא פשוט כיוון שישנו מבחר ומגוון גדול מאוד של משאיות, וגם מבחר גדול של חברות העוסקות בהשכרת משאיות. השכרת משאית לעסק היא עניין כבד תרתי משמע, יש לשקול אותו בכובד ראש כיוון שהרווחים בעסק יכולים לגדול אם אנחנו שוכרים משאית מחברה מוכרת ובטוחה שיש לה מוניטין בשוק המשאיות. השכרת משאית דורשת הרבה פעמים עזרה יעוץ ותמיכה מהחברה שאנו שוכרים ממנה את המשאית.

היתרונות של השכרת משאית הם גדולים לעומת רכישת משאית. אם יש לנו למשל לחץ בעבודה כמו לפני חגים או בתקופות של מכירות גבוהות, או אם אנחנו עסק מתחיל שרוצה לחסוך בהתחלה עד שהעסק יצליח לעמוד על הרגליים ולהתקדם. אם אתם צריכים לבצע השכרת משאית בעונות הבוערות כמו בקיץ עדיף לבצע זאת לפניי כולם כשמחירי המשאיות להשכרה מרקיעים שחקים. השכרת משאית ניתן לבצע בדרכים המקובלות והרגילות, או דרך האינטרנט שזוהי הדרך המומלצת ביותר, כיוון שניתן כך לראות את כל המבחר שיש לכל חברה להציע והמחירים שהיא מבקשת עבור כל השכרה.

כאשר אנו מבצעים השכרת משאית חשוב מאוד גם להגדיר מראש את גודלה, הרוחב שלה ומשקלה, וסוג המטענים שהיא אמורה לשאת, למשל אם המשאית מיועדת להובלת דירות, הובלת סחורות, או הובלת מוצרים חקלאיים. צריך לוודא שהמשאית תתאים בגודלה ובמשקל שלה לכבישים בהם היא אמורה לעבור כדי שלא תיתקע באמצע ההובלה, עקב גובה או רוחב גבוהים מדיי. אנו צריכים גם לחשוב לאיזה תקופה צריכים לבצע את ההשכרה, מומלץ להיות מדוייקים בנושא הזה כדי לא לבצע הוצאות מיותרות לעסק.

ישנן חברות השכרת משאית שמסוגלות לייעץ לנו לגביי סוג המשאית שכדאי לנו לשכור עבור ההובלה או הצורך בעסק שלנו, הן גם מכירות בדרך כלל היטב את הכבישים שבהם אנחנו אמורים לבצע את ההובלה ולהגיד לנו באילו כבישים להוביל או אם ניתן לבצע את ההובלה באופן כללי.

חשוב שהחברה של השכרת משאית שאנו פונים אליה תיתן פיתרון של תחזוקה שוטפת, ביטוח ורכב חלופי במקרה הצורך. כלומר חברה אמינה ורצינית שאפשר לסמוך עליה.




דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 משה פינחס


 


מאמרים נוספים מאת משה פינחס
 
נכיון שייקים
כיום חברות רבות מקבלות שייקים לניכיון שהם בעצם שייקים שמקבלים את תמורתם במזומן לפני זמן הפירעון שלהם כאן תמצאו מידע על מהם שייקים לניכיון וכיצד זה פועל.

בתי מלון בחיפה
13/12/12 | בתי מלון
בחיפה ישנם בתי מלון רבים ואיכותיים. העיר חיפה היא עיר בעלת אטרקציות רבות ומגוונות מאוד,
ביניהן נמל חיפה, הרכבל, הגן הבהאי והמוזיאונים הרבים שם.


תפריטי דיאטה
29/11/12 | דיאטה
כאשר אנו שומרים על דיאטה תפריטי דיאטה חשובים מאוד, בעיקר כדי שהדיאטה שאנחנו שומרים תהיה בעלת ערכים תזונתיים מגוונים והמזון שאנו אוכלים לא יהיה משעמם ונחזור אז למאכלים הישנים והלא בריאים. לכן מומלץ לגוון את תפריטי הדיאטה.

דיאטה לנוער - כל מה שאתם צריכים לדעת
דיאטה לנוער היא דיאטה חשובה שאנחנו צריכים לשים לב לכמה דגשים בשמירה על דיאטה כזו כיוון שבני הנוער נמצאים בגיל גדילה ובשמירת הדיאטה צריך לשים לב שגופם מקבל את כל הויטמינים המינרלים ואבות המזון החיוניים לגדילתם.

דיאטה - רעיונות וטיפים
כאן תמצאו רעיונות לשמירה על בריאותכם על ידי שמירה על דיאטה בריאה וטובה לגוף, לאורך זמן.

משאיות למכירה - מה צריך לבדוק
29/11/12 | רכב
רכישת משאיות לעסק היא עניין יקר. פה תמצאו מה צריך לבדוק ולדעת לפני שרוכשים משאיות לעסק.

השכרת משאית - מה כדאי לבדוק לפני שפונים לחברה להשכרת משאיות.
השכרת משאית כיום מהווה פיתרון מצויין לבתי עסק שצריכים משאיות עבור העסק שלהם לתקופה "בוערת" בעסק או לעסק חדש. חשוב כמובן לבחור בחברה להשכרת משאיות שתהיה אמינה ומבוססת היטב שניתן לסמוך עליה לאורך תקופת ההשכרה של המשאית.

קניית יהלומים
28/11/12 | צרכנות
יהלומים האבן היקרה ביותר בעולם. כאן תמצאו מידע על קנייה ומכירה של יהלומים, ורקע של מה מומלץ לעשות בקניית יהלומים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI