דף הבית רפואה ובריאות רפואה הפתרון המיידי והיעיל ביותר בהעלמת וורידים מהרגליים , כבר כאן!
הפתרון המיידי והיעיל ביותר בהעלמת וורידים מהרגליים , כבר כאן!
Dikla Hanan 10/12/12 |  צפיות: 3675

השדרוג המתמיד בטכנולוגיה העומדת לרשות הרפואה והפיתוחים השונים בתחום האסתטיקה מובילים באופן תדיר לשכלולים המשפרים עוד יותר את תוצאתם של טיפולים שונים והשימוש בטכניקת גלי הרדיו עבור הבעיה הספציפית של וורידים בולטים ברגליים, היא בהחלט תגלית אמיתית.

גלי הרדיו משמשים ברפואה האסטתית מזה שנים לא מעטות גם כטיפול יעיל בהמסת שומן (בודי-טייט), למשל, וממשיכים להפתיע ולרגש בכל פעם שמגלים שימוש חדש ויעיל בהם, עבור מחלות ובעיות נוספות.

ניתוחים כירורגיים שבוצעו עד היום להוצאת הוורידים הבעייתיים היו אולי אפקטיביים בטיפול בבעיה, אולם גררו אחריהם בעיות אחרות כמו צלקות, שאף החריפו את הבעיה האסתטית.

גם שיטת הזרקת הקצף אל תוך הווריד, אשר ממיס את הוריד הנקודתי היתה פעולה יעילה שהוכיחה את עצמה, אולם לא הצליחה בהכרח לטפל בעומקה של הבעיה ובמקרים מסויימים על המטופל היה לעבור סדרת שלושה או ארבעה טיפולי הזרקה בקצף על מנת לקבל תוצאה מיטיבית.

שיטת העלמת הוורידים החדשה בגלי רדיו,  יכולה להגיע גם לוורידים עמוקים ביותר, ללא כאבים, ללא סיבוכים מיותרים, ללא צלקות ובאופן כזה שמסיר את הוורידים לצמיתות בטיפול אחד.

ד"ר איגור רבין, מומחה לכירורגיית כלי דם ברשת מרפאות פרופורציה מסביר:

"השיטה הזו הפכה להיות היעילה ביותר בתחום הסרות וורידי הרגלים שכן היא מאפשרת לרופא לבצע פעולה מהירה יותר ונקודתית אך יחד עם זאת עדינה כל כך, שאינה משאירה צלקות או סימנים. גלי הרדיו מסוגלים לחדור עד לוורידים הפנימיים ביותר גם אם מדובר בוורידים רבים בטיפול אחד ויחיד ובמינימום כאב או תופעות לוואי. סטטיסטיקות מוכיחות שאחרי טיפול בגלי רדיו, המחלה אינה חוזרת והאפקט הוא מיטבי. גם בהשוואה לטיפול שכזה באמצעות טכנולוגיית הלייזר".

ההליך מבצע כך: רופא המטפל מכניס צנטר דקיק כשהואמונחה כל הזמן באמצעות אולטרהסאונד. הצנטר מעביר אל הוריד אנרגיית גלי רדיו שמחממת במהירות ובאחידות את דופן הוריד. החימום הזה סוגר את הוריד "החולה" שנושר בסופו של דבר אל תוך הגוף, נספג בו ובכך מאפשר זרימת דם תקינה לכלי הדם הבריאים.

"בניגוד לניתוח, המטופל יכול לעמוד על רגליו וללכת כבר כעבור חצי שעה מהטיפול", אומר ד"ר רבין, " שכן בניתוח המטופל מקבל הרדמה, מלאה או אפידורלית. מה שחשוב לא פחות לאנשים היא המניעה מהותרת צלקות על הרגליים והשימוש בגלי הרדיו מאפשר את זה".

הפעולה מבוצעת על ידי רופא כירורג המומחה לכלי דם, תוך שימוש בהרדמה מקומית בלבד ובקופות שונות כבר זיהו את הפוטנציאל ובחרו לסבסד עבור הסובלים מהמחלה את הטיפול הזה. כך עשו גם ביטוחי הבריאות הפרטיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Dikla Hanan


 


מאמרים נוספים מאת Dikla Hanan
 
החורף כבר כאן- זה הזמן לטיפולי האסתטיקה השיקומיים
זה נכון שהקיץ כבר די מאחורינו, אבל אותותיו ניכרים על גבי העור שלנו כמעט באופן מובהק. מי יותר ומי פחות, כולנו זקוקים לשיקום כזה או אחר של איברי הגוף שניזוקו מקרני השמש והאויר היבש- וזה בדיוק הזמן לסקור את כל הטיפולים המומלצים, שמיטיבים עם הגוף בעיקר בעונה הקרה ומכינים אותנו באופן מושלם לקיץ הבא:

הפתרון המיידי והיעיל ביותר בהעלמת וורידים מהרגליים , כבר כאן!
10/12/12 | רפואה
נשים וגברים רבים סובלים מוורידים ברגליים; תורשה גנטית לא מוצלחת במיוחד, עמידה ממושכת על הרגליים מכורח המקצוע, אפקט לוואי של היריון או בעיה חמורה בזרימת הדם, הדליות הן לא רק תופעה אסתטית מביכה, כזו שעלולה להוביל לבעיות בריאות של ממש!

היזמית והמעצבת הצעירה אמנדה קרמר בבשורה להורים שוחרי העיצוב:
כשמתבוננים בזירת עיצוב מוצרי התינוקות הישראלית הרוויה, קשה להתעלם ממעצבים שהם יוצאי דופן באופן כזה שמותיר אותך מתפעל בכנות. אמנדה קרמר, בעלת המותג AMANDA K, היא ללא ספק מעצבת כזו. ריפודי העגלות הייחודיים שהיא מוציאה תחת ידה, הם החותמת המוחלטת לכך שעם קצת מעוף והרבה תעוזה, היצירתיות שלך יכולה להיות עסק שמסב הנאה גם לרבים אחרים

רונן תורג'מן מונה לסמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי של רשת המרפאות פרופורציה
רונן תורג'מן, (47), מונה לסמנכ"ל התפעול ופיתוח עסקי של רשת מרפאות פרופורציה, המתמחה ברפואה אסטית ופלסטית המונה 12 סניפי מרפאות בפריסה ארצית.

רשת מרפאות פרופורציה זכתה בתביעה שהגיש נגדה הרופא רוני מוסקונה
19/09/12 | כללי
תקדים בבית המשפט המחוזי בתל-אביב: דחה את תביעתו של ד"ר מוסקונה כנגד "רשת מרפאות פרופורציה" פסיקתו של כבוד השופט יהודה פרגו מהווה תקדים חשוב ויש בה כדי ללמד שיעור עקרוני פשוט בזכות למידע, חופש הביטוי והחופש לפרסום.

פותחים שנה בארוחת חג צפופה תחת נורת ניאון חזקה במיוחד?...
ערב ראש השנה הוא החג המשפחתי והקרוב ביותר שיש לנו. אולי, קרוב מידי, פיזית. הישיבה המשפחתית סביב אותו שולחן חג עלולה לעתים להיות לא רק חמה ומחבקת אלא גם מעט ביקורתית ומלחיצה... המירוץ האמיתי הוא לא בהכרח אחרי מתנת החג הנכונה עבור המארחים, אלא דווקא עבור עצמך. בכתבה הבאה מרוכזים מגוון הטיפולים המהירים והיעילים שישדרגו בן רגע את המראה שלך לזוהר ומלא חיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI