דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח החורף כבר כאן- זה הזמן לטיפולי האסתטיקה השיקומיים
החורף כבר כאן- זה הזמן לטיפולי האסתטיקה השיקומיים
Dikla Hanan 27/01/13 |  צפיות: 4247

נמשים הם אולי כתמי העור החינניים ביותר שהטבע חשב לייצר עבורינו, אבל אין זה אומר שרובינו באמת אוהבים אותם ומוצאים אותם אטרקטיביים. דוגמניות רבות עשו מהם קריירה, אבל עבור אנשים לא מעטים מדובר בתופעה מטרידה, מביכה וכזו שמקיץ לקיץ פשוט משתלטת להם על החיים, תרתי משמע... "טיפול הסרת נמשים הפך פופולארי בשנים האחרונות והביקוש עולה בהתמדה מסתיו לסתיו", מסבירה ד"ר כרמן ברטמן, מנהלת תחום הלייזר ברשת מרפאות פרופורציה, "אנחנו עדים ליותר ויותר פניות של אנשים שלא בהכרח יש להם נמשים על כל הגוף- ובכל זאת הם מבקשים להסירם  מאזורים מסוימים.רוב הטענות שלהם הם על כך ש 'העור לא נראה נקי' ".

מזל שהטכנולוגיה של היום משתפרת בהתמדה והשכלולים הופכים את הטיפולים השונים לפשוטים ויעילים מאי פעם. גם טיפול להסרת נמשים ניתן למצוא היום ותאמינו או לא- הוא אחד המבוקשים אם לא ה...

"לקראת הטיפול הזה יש להימנע משיזוף לפני תחילתו ועל כן הוא טיפול מושלם לביצוע בעונה הקרה", ממשיכה ד"ר ברטמן, " הטיפול נערך באמצעות שילוב בין טכנולוגיית גלי רדיו וטכנולוגיות אור מתקדמות נוספות המחדירות קרני אור וקרני אינפרא אדום לעומק העור. אותו אור הוא בעצם אנרגיה, שבאורך הגל המתאים `מתבייתת` על פיגמנטים שונים, נבלעת בתוכם, מחממת ומפרקת אותם. האור, אותו מקרין המכשיר, מגיע לשכבות העור העמוקות ופותר את הבעיה ממש מהבסיס שלה.זה טיפול שברוב המקרים אורך כרבע שעה בלבד ואין צורך באשפוז או החלמה. מקרים אחרים מצריכים סדרה בת עד שלושה טיפולים- והדבר תלוי בגילו של המטופל ובהתאמה לכך- ב"גיל" נמשיו, בגוון שלהם ובמידת העומק שבו הם נמצאים בשכבת העור".

"מעניינת העובדה, כי למרות שבכל סתיו מגיעות אלינו פניות רבות מאוד של נשים המבקשות לתקן את פגעי הקיץ שנוצרו על עורן, הגברים הישראלים עדיין לא אימצו לחלוטין את השיטות השונות המוצעות כמובן גם להם ", אומר ", ד"ר גנאדי נמירובסקי, רופא אסתטיקה בכיר ברשת מרפאות פרופורציה, "הם עושים הכל: ממלאים שפתיים, מזריקים בוטוקס ודואגים אפילו להסיר שיער בלייזר, אבל לנושא שיקום נזקי הקיץ על עורם, הם פחות פתוחים. אני מאמין שלעובדה כי לגברים עור עבה ועמיד יותר בפני מפגעים מהסוג הזה, יש חלק גדול בסיבה לכך".

"כל המעוניינים בטיפול ממוקד, אחד ויחיד שיוכל לתת להם מענה כללי בשיקום נזקי הקיץ בעור הפנים,יוכלו וודאי ליהנות מהפילינג עמוק, טיפול שמבוצע בחודשי החורף בלבד ופופולארי  בקרב כל המבקשים לחדש ולהצעיר את עור הפנים  בטיפול אחד ובצורה ניכרת- וחוששים מהתערבות כירורגית באשר היא. טיפול פילינג עמוק מחדש את עור הפנים לחלוטין ומקנה לו מראה רענן וקורן. בטיפול זה מוסרים מעור הפנים הנזקים שנגרמו לו במהלך השנים והקיץ בעיקר, באופן יסודי ולא רק קוסמטית ושטחית:

העור שלנו מורכב מ-3 שכבות: העליונה (אפידרמיס), הבינונית (הדרמיס) והתחתונה (היפודרמיס). פילינג עמוק מסיר ביסודיות את רקמת השכבות העליונות של העור, עד לשכבות העמוקות של הדרמיס (השכבה הבינונית).

לאחר טיפול פילינג עמוק, נעלמים כמעט לגמרי כתמי פיגמנטציה, כתמי גיל, נמשים וכתמי שמש. העור נותר חלק, צעיר ורענן ובעקבות הטיפול, העור גם מתחיל לייצר בקצב מוגבר רקמות עור חדשות ורדרדות ומתוחות כשל תינוק הודות לשיפור תהליך ייצור הקלוגן בגופו של מי שעבר את הטיפול".

הסרת השיער מהגוף היא כבר ממש סוג של שגרה שניה עבור נשים וגברים רבים בישראל ובעולם כולו. המודעות, האסתטיקה והרצון להיות ספונטאניים – הובילו אנשים רבים ברחבי העולם להניח עצמם על כסא הטיפולים ולהסיר שיער לצמיתות בכל הגוף. בישראל התופעה הולכת וצוברת תאוצה משנה לשנה.

הסרות השיער הפכו להיות פשוטות, יעילות מאוד וגם נוחות במיוחד עבור המטפל והמטופל כאחד. אולם בכדי שהתוצאה תהיה מושלמת ותאריך ימים, יעל סבג, מנהלת תחום הלייזר ברשת מרפאות פרופורציה מעניקה כמה כללי זהב בסיסיים, הקשורים בעיקר- אך לא רק- לעונה בה עוברים את הטיפול:

  • ישלהימנע משיזוף הגוף כחודש לפני הטיפול וכחודש לאחריו. שיזוף הגוף על ידי קרניהשמש או מכונת שיזוף מכהה את גוון העור וכתוצאה מכך קטן  הניגודבגוון, בין השערה והעור, ומקשה על קרן הלייזר להיבלע במטרה – בזקיקהשערה – ולא בעור. נוסף על כך, הסיכון לכוויות  ופיגמנטציות עולה.
  • בארצנו  משתזפיםלא רק בים ובבריכה, אלא גם בהליכה, ברכב, בקניות וכ"ו... יש למרוח מסנןקרינה על אזורי הטיפול ברמת חסימה של לפחות 34 SPF ולחזור ולמרוח שוב לאחר כשעתיים.

השימוש בלייזר מסוכן לבריאות: ממש לא וודאי לא בהקשר של הסרות שיער. כנראה שהדבר האחרון שהחוקרים ממעבדת Bell האמריקאית חשבו עליו בשנת 1957, כאשר החל המחקר בלייזר, הוא שהטכנולוגיה המורכבת (מאד) לעיבוד האור תשמש את בנות המין היפה להוריד שיער מהגוף.  יותר מ-50 שנה שעברו מאז המצאת הלייזר, ולא ניתן לדמיין תהליכים טכנולוגיים ובוודאי את הרפואה המודרנית – בלעדיו.  טכנולוגיית הסרת השיער בלייזר, והמכשירים המבצעים את המלאכה, מאושרים לשימוש מזה עשרות שנים על ידי כל גופי הבטיחות הנחשבים בעולם – וביניהם ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי, וגם על ידי משרד הבריאות הישראלי. בכל מקרה, עומק קרן הלייזר בטיפול הסרת שיער היא של מילימטרים בודדים, והקרן לא חודרת את העור. מה שכן, יש חשיבות גבוהה לרופא מיומן, היודע להשתמש במכשיר!

הסרת שיער בלייזר פועלת על כל סוגי השיער:  אז זהו שלא... פעולת הלייזר לא תשפיע על בעלי עור כהה או שזוף מאוד וגם לא על שיער בלונדיני או ג'ינג'י (בלונדיניות אולי נהנות יותר, אבל לא בהסרת שיער). הלייזר אמנם עושה קסמים, אבל הוא לא כל יכול – הפיגמנט בעור הכהה וכמות חומר המלנין בשיער הבהיר מפריעים לפעולת הלייזר. כשמסירים שיער בעונת הסתיו והחורף מעור לא שזוף מאוד- האפקט יותר מורגש.

השיזוף הוא בעצם תגובתו הטבעית של הגוף, המגן על עצמו מפני קרינת השמש.

ברגע שהגוף מזהה חשיפה מוגברת לשמש, תאי העור מתחילים לייצר את חומר המלנין, והוא בתורו גורם לכך שהעור יהפוך לשחום יותר. כמובן שהשינויים ייראו יותר אצל אנשים שגוון עורם היה מלכתחילה בהיר יותר.

לא רבים יודעים שתוצאות טובות יותר להסרת השיער בלייזר מתקבלות כאשר גוון השיער כהה יותר מגוון העור.


לכאורה – מה הקשר בין השיזוף לפעולת הסרת שיער בלייזר? התשובה נעוצה בכך, שפעולת מכשיר הלייזר מתמקדת באותו חומר בדיוק – המלנין. מכשיר הסרת שיער בלייזר פולט חום העובר לאורך השערה, מגיע עד השורש שלה וגורם להחלשתו ההדרגתית. המלנין הקיים בעור השזוף עלול לקלוט חלק מהחום שפולט מכשיר הסרת שיער בלייזר, ואף לגרום לכווייה.

המלנין בעור השחום נמצא בשכבות עמוקות יותר של העור. כמו שבוודאי שמתם לב, השיזוף עובר עם הזמן, גוון העור חוזר לאיטו למצבו המקורי, כמויות המלנין בעור יורדות, והגוף שוב יכול להגיב בצורה מיטבית לטיפולי הסרת שיער בלייזר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Dikla Hanan


 


מאמרים נוספים מאת Dikla Hanan
 
החורף כבר כאן- זה הזמן לטיפולי האסתטיקה השיקומיים
זה נכון שהקיץ כבר די מאחורינו, אבל אותותיו ניכרים על גבי העור שלנו כמעט באופן מובהק. מי יותר ומי פחות, כולנו זקוקים לשיקום כזה או אחר של איברי הגוף שניזוקו מקרני השמש והאויר היבש- וזה בדיוק הזמן לסקור את כל הטיפולים המומלצים, שמיטיבים עם הגוף בעיקר בעונה הקרה ומכינים אותנו באופן מושלם לקיץ הבא:

הפתרון המיידי והיעיל ביותר בהעלמת וורידים מהרגליים , כבר כאן!
10/12/12 | רפואה
נשים וגברים רבים סובלים מוורידים ברגליים; תורשה גנטית לא מוצלחת במיוחד, עמידה ממושכת על הרגליים מכורח המקצוע, אפקט לוואי של היריון או בעיה חמורה בזרימת הדם, הדליות הן לא רק תופעה אסתטית מביכה, כזו שעלולה להוביל לבעיות בריאות של ממש!

היזמית והמעצבת הצעירה אמנדה קרמר בבשורה להורים שוחרי העיצוב:
כשמתבוננים בזירת עיצוב מוצרי התינוקות הישראלית הרוויה, קשה להתעלם ממעצבים שהם יוצאי דופן באופן כזה שמותיר אותך מתפעל בכנות. אמנדה קרמר, בעלת המותג AMANDA K, היא ללא ספק מעצבת כזו. ריפודי העגלות הייחודיים שהיא מוציאה תחת ידה, הם החותמת המוחלטת לכך שעם קצת מעוף והרבה תעוזה, היצירתיות שלך יכולה להיות עסק שמסב הנאה גם לרבים אחרים

רונן תורג'מן מונה לסמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי של רשת המרפאות פרופורציה
רונן תורג'מן, (47), מונה לסמנכ"ל התפעול ופיתוח עסקי של רשת מרפאות פרופורציה, המתמחה ברפואה אסטית ופלסטית המונה 12 סניפי מרפאות בפריסה ארצית.

רשת מרפאות פרופורציה זכתה בתביעה שהגיש נגדה הרופא רוני מוסקונה
19/09/12 | כללי
תקדים בבית המשפט המחוזי בתל-אביב: דחה את תביעתו של ד"ר מוסקונה כנגד "רשת מרפאות פרופורציה" פסיקתו של כבוד השופט יהודה פרגו מהווה תקדים חשוב ויש בה כדי ללמד שיעור עקרוני פשוט בזכות למידע, חופש הביטוי והחופש לפרסום.

פותחים שנה בארוחת חג צפופה תחת נורת ניאון חזקה במיוחד?...
ערב ראש השנה הוא החג המשפחתי והקרוב ביותר שיש לנו. אולי, קרוב מידי, פיזית. הישיבה המשפחתית סביב אותו שולחן חג עלולה לעתים להיות לא רק חמה ומחבקת אלא גם מעט ביקורתית ומלחיצה... המירוץ האמיתי הוא לא בהכרח אחרי מתנת החג הנכונה עבור המארחים, אלא דווקא עבור עצמך. בכתבה הבאה מרוכזים מגוון הטיפולים המהירים והיעילים שישדרגו בן רגע את המראה שלך לזוהר ומלא חיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI