דף הבית בניין ואחזקה בית חכם כיצד לבחור בין ציוד כיבוי אש
כיצד לבחור בין ציוד כיבוי אש
כיבוי אש 16/12/12 |  צפיות: 3831

הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו מאפשרת לאנשים רבים להפסיק לחפש מים או חול במקרה שיש שריפה, אלא להשתמש במטפים שיהיו יעילים יותר ברגע האמת. כמו כן, פעמים רבות היא גם מסייעת לעצור את השריפה עוד לפני שהיא מתלקחת, במידה ויש גלאי עשן שמתריע בזמן או אפילו ספרינקלרים שמכבים את האש באופן אוטומטי. אם כן, איזה ציוד כיבוי אש קיים לרשותנו ובמה כדאי לבחור.

בתים פרטיים

במידה שאתם מחפשים ציוד בסיסי למניעה או מענה בעת שריפה, תוכלו להיעזר במגוון מכשירים שיסייעו ברגע האמת. הכלי הראשון הוא המטף. ניתן לבחור בין מטף אבקה, גז וקצף, כאשר לכל אחד יש יתרונות, חסרונות וייעוד מעט שונה. גשו למקום שמתמחה בציוד לכיבוי אש ושאלו אותו על סוג המטף שהכי יתאים לכם.

הפריט הנוסף שניתן להתקין בבית שיכול להועיל מאוד לשמירה מפני שריפות, הוא גלאי עשן עצמאי. הגלאים החדשים ניתנים להתקנה בכל חדר ומקום, כאשר ברגע הזיהוי יצפצפו ויתריעו בפני הנוכחים על חשד לדליקה או שריפה ברחבי הבית. הגלאים החדשים איכותיים, מדויקים ואף עובדים גם בהפסקות חשמל. אם ברצונכם להרים את סיכוי השמירה מפני שריפה גם כשאינכם נמצאים בבית, ניתן לחבר את הגלאי לטלפן אוטומטי שיקרא למוקד הקרוב אליכם בעת חירום.

מפעלים ומשרדים

במקומות גדולים כמו קניונים, מפעלים, משרדים וכל בניין אחר, כדאי להשתמש בכל אותם מטפים וגלאים שמצוינים למעלה כגיבוי, מכיוון שניתן להשתמש בספרינקלרים שיהיו איכותיים ויעילים הרבה יותר במבנים גדולים שכאלה. הספרינקלרים מתחברים אל גלאי העשן, ופועלים ברגע שמתעורר חשד לשריפה. שימוש ופיזור נכון של הספרינקלרים על תקרת המבנה שלכם, תועיל בכיבוי מוחלט של השריפה וללא כל צורך בסיוע של גורמים נוספים.

את הספרינקלרים ניתן להתקין גם בבתים פרטיים ולא רק במבנים גדולים יחסית, כאשר הם יכולים לשמש במידה והדיירים נמצאים בבית או לאו. חשוב לציין שאין להסתמך אך ורק על גלאי העשן והספרינקלרים בכדי שיכבו את השריפה לחלוטין. לעיתים השריפה מתרחשת מבחוץ או פשוט גדולה מדיי בשביל לכבות אותה אך ורק עם הספרינקלרים. לכן, חשוב לשמור גם על כמות מספקת של מטפים שיסייעו בכיבוי בעת הצורך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כיבוי אש

אמין הנדסת אש | כיבוי אש וגילוי אש

אספקה והרכבת מערכות טלוויזיה במעגל סגור, כל סוגי המצלמות, גלויות, סמויות, קבועות וממונעות, מערכות לצפייה והקלטה דיגיטליות ע"ג מחשב או מערכות עצמאיות (DVR) ללקוחות פרטיים, עיסקיים ומוסדות.  הכל באמצעות יחס אדיב ושירות ללא תחרות.

למעבר לאתר שלנו לחצו על הקישור הבא:
http://www.aminfire.com

או בטלפון:
1700-70-12-10



 


מאמרים נוספים מאת כיבוי אש
 
גלאי כיבוי אש עצמאי – חשוב וכדאי לדעת עליו
19/05/13 | בית חכם
מבין מגוון רחב מאד של פתרונות, המשמשים כחלק מציוד לכיבוי אש, אפשר למצוא כיום את גלאי העשן, המוצעים בכמה סוגים. גלאי עשן עצמאי הוא אחד הסוגים הנמכרים כיום, ואף גם בין המבוקשים ביותר. על מנת להבטיח את בטיחותו של המקום ובעיקר את ההגנה המתאימה וההתרעה הנכונה, מומלץ להתקין גלאי עשן, בין אם מדובר בבית הפרטי או בכל מקום אחר, לרבות מקומות ציבוריים.

כיבוי אש - כללי החובה
פעמים רבות דיירי בניין חייבים לוודא כי הבניין בו הם גרים אכן ממוגן וכולל ציוד גילוי אש ועשן במקרה של דליקה. הבעיה היא כי במקרים אלו רבים אינם יודעים מהו אותו ציוד כיבוי אש אשר חייב להיות בכל בניין מגורים.

תקני כיבוי אש בבניית בית
27/01/13 | בית חכם
לא מעט ישראלים נהנים לבנות את בית חלומותיהם ולהגשים את הרעיון של מגורים בבית יפה המציע איכות חיים גבוהה. אך בדרך אל השלמת הבנייה ואל הכניסה למגורים בכל מבנה יש לעבור דרך קבלת אישורים מתאימים מהרשויות ומהגופים הרלוונטיים.

כיצד לבחור בין ציוד כיבוי אש
16/12/12 | בית חכם
הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו מאפשרת לאנשים רבים להפסיק לחפש מים או חול במקרה שיש שריפה, אלא להשתמש במטפים שיהיו יעילים יותר ברגע האמת. כמו כן, פעמים רבות היא גם מסייעת לעצור את השריפה עוד לפני שהיא מתלקחת, במידה ויש גלאי עשן שמתריע בזמן או אפילו ספרינקלרים שמכבים את האש באופן אוטומטי.

חשיבות הימצאות ציוד כיבוי אש בעסק שלך
26/11/12 | בית חכם
להרבה מאוד אנשים היה חלום, במשך שנים ארוכות, לפתוח עסק, לחלק מהם גם התמזל המזל והם עשו את זה. אם גם לך יש עסק, סביר להניח שאתה תעשה כל מה שאתה יכול על מנת לגרום לעסק הזה לעבוד כמו שצריך, וסביר להניח שאתה תעשה כל מה שאתה יכול כדי לשמור עליו.

בחירת מערכת לגילוי אש - דברים שכדאי לדעת
29/10/12 | בית חכם
הסיכון של התפתחות שריפה בכל מבנה שהוא יכול להדגיש עד כמה יש להצטייד בציוד המתאים. כך אפשר להיות רגועים יותר שברגע האמת ניתן יהיה לעכב את התפתחות האש ולאפשר הגעה מסודרת יותר של צוותי כיבוי מקצועיים. בלא מעט ארגונים אפשר לראות כיצד מתלבטים לגבי רכישת ציוד כיבוי אש מאחר ולרבים אין ידע רב בתחום חשוב זה.

3 משאבות כיבוי אש המובילות בישראל
29/10/12 | בית חכם
נראה כי אין מבנה שבו לא צריך לשים לב לנושא החשוב של כיבוי אש. מאחר ואף אחד לא יכול להבטיח לנו מתי תפרוץ שריפה, ובמיוחד כשיש מקומות שבהם הסיכוי להתפרצות שריפה בגלל גץ שעף ממכונה מסוימת הוא גדול, הרי שציוד כיבוי הוא בעל חשיבות רבה. כך אנו רואים כיצד הן אנשים פרטיים, הן מוסדות שונים והן גופים גדולים כמו מפעלים וכד' רוכשים ציוד ייעודי המתאים לאופי המקום והפעילות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI