דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר קוסמטיקאית בתל אביב- הגילוי
קוסמטיקאית בתל אביב- הגילוי
יפית 16/12/12 |  צפיות: 3039

בניגוד לתופעה המתרחשת בקרב גברים רבים עידן לא סבל מקרחת, ככל הנראה היה מדובר בעניין תורשתי שכן גם לאביו הייתה רעמת שיער בהיותו מבוגר. הבעיה המרכזית שנגלתה בפניו של עידן הייתה בעיית כתמים. ככל הנראה הכתמים היו תורשתיים מכיוון שעידן לא כל כך אהב שמש וים. את מרבית ימי חופשות הקיץ היה מבלה במעבדה של מדעים מדויקים ובספריה. על קוסמטיקאית בתל אביב לא שמע מעולם.

קוסמטיקאית בתל אביב- טיפול ראשון

אמא של עידן קצת התייאשה ממנו אך עדיין חשבה שבנה צריך ויכול לקחת את עצמו בידיים. למצוא כלה הייתה מטרתה העיקרית בחיים. עכשיו או לעולם לא. "עוד מעט יהיו לך שיניים תותבות". אמרה לו והוסיפה שנמאס לה לכבס את התחתונים שלו. היא לקחה אותו לקבל טיפול בפנים, איזה טיפול- לא היה לה מושג מכיוון שקיימים הרבה טיפולי פנים אצל הקוסמטיקאית.

המכון היה די קרוב לביתם. לקח להם עשר דקות להגיע. הקוסמטיקאית בירכה את שניהם לשלום והביטה בעורו של עידן. היא אמרה שהיא תעשה לו טיפול העלמת כתמים. עידן שאל אם באים עוד גברים לקבל טיפולים במכון הקוסמטיקה ואשת המקצוע ענתה שבאים גברים רבים. "אנו מספקים טיפול פנים לנשים וטיפול בפנים לגבר, אין הבדל, כל מין צריך לדאוג לעורו." ענתה.

הקוסמטיקאית נתנה לו משחה מיוחדת ואמרה לו שימרח אותה בלילה. "זה טיפול נגד פיגמנטציה בפנים" הסבירה לו, זו משחה רפואית שמבוססת על חומרי הבהרה. היא הסבירה לו כיצד בדיוק יש למרוח. נוסף על כך עשתה לו הקוסמטיקאית טיפול רגיל. הוא נהנה להרגיש את העיסוי בפניו. כמו כן הזינה את עורו באמצעות מסיכה אשר ניקתה את הנקבוביות והשאירה את עורו נעים ורך, ממש כמו עור של תינוק.

ביטחון עצמי

הוא אמר לקוסמטיקאית תודה רבה ולאחר מספר ימים התקלף עור פניו ונגלה העור החדש והיפה. הוא הביט במראה והרגיש מושך יותר. בבוקר התעורר, צחצח את שיניו ונשק לאמו בשמחה מזמר לעצמו את הסימפוניה השביעית. הוא לקח תחתונים מסל הכביסה, עשה מקלחת מהירה ויצא למעבדה. בערב חזר הביתה וסיפר לאמו בהתרגשות שהגיעה למעבדה בחורה חדשה בשם סוזנה והיא מתעניינת בדיוק בתחום החקר שלו כך שהם הולכים לבלות יחדיו הרבה. אמו הגיבה בשמחה, כאילו סיפר לה בנה על חתונתו והם חגגו את ההצלחה בארוחת ערב מפוארת.

"אני חושבת שהטיפולים קבועים אצל קוסמטיקאית בתל אביב שם בפינת הרחוב יעשו לך טוב, נראה לי שאתה מלא בביטחון עוד מהבוקר, מזמן לא נתת לי נשיקה שמחה כזו". אמרה אמו. "יכול להיות אמא" אמר עידן בשמחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יפית


 


מאמרים נוספים מאת יפית
 
הקוסמטיקאית שלך זו הפיה שלך – קוסמטיקאית בתל אביב
טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית הם ממש כמו ללכת לרופא מידי פעם לעשות בדיקות שגרתיות שהכל בסדר, רובנו הגדול אומנם הולכות לקוסמטיקאית בתל אביב בכדי למרוט שיער או להוריד את השפם אך אין עלינו להתעלם מעור הפנים שלנו.

את לא צריכה להסתובב כמו אינדיאנית
פיגמנטציה אי אפשר להגיד נשיקות של השמש בניגוד לנמשים, היא פשוט מכהה לנו את הפנים באזור הטי, גורמת לנשות ישראל ובעיקר לנשות תל אביב להסתובב כמו אינדיאניות. בעבר אולי היינו צריכות להתמודד עם הגזרה, אך כיום ניצבות בפנינו מספר דרכים על מנת להיפטר מהפיגמנטציה – לפנות לקוסמטיקאית בתל אביב.

קוסמטיקאית בתל אביב- הגילוי
קוסמטיקאית בתל אביב- מהפך עידן היה בחור חנון לכל הדעות. אפילו לדעתה של אמו. היא דחקה בו כבר שש עשרה שנים שימצא כלה ראויה וסוף סוף יקים משפחה לתפארת מדינת ישראל. עידן רצה מאוד להקים משפחה אך ניסיונו עם נשים לא היה רב ומראהו, שגם כך לא הסב לו נחת רק הורע עם חלוף השנים. הוא היה בן ארבעים ושש ושיער שיבה מילא את ראשו.

טיפולי פנים- יפים ונהנים
הפנים שלנו הם החזות שלנו- הם הדבר הראשון שאנשים רואים. לא משנה לאן אתם הולכים, כאשר תכנסו לפגישה עם חברים,תלכו למסיבה, ללימודים לאוניברסיטה, לחתונה לראיון עבודה ועוד.

טיפולי פנים- זה כיף
איזה כיף זה להרגיש זוהרים ונקיים, לגעת בעור רך כמשי, להיכנס למסיבה ולגרום לכולם להביט בקנאה. מה לעשות, כן, זה כיף כשמקנאים בך, ואם השקעת כדי להשיג את המראה את גם מגיע לך. אנשים רבים נהנים ממראה זוהר בזכותם של טיפולי פנים שונים ומגוונים. היום, גם בשל המודרנה אשר הזרימה עימה זיהום אוויר, גם בשל השמש החמה והיבשה, עונות השנה המתחלפות ומזון לא בריא, סובלים אנשים רבים מעור שמנוני.

טיפול בפצעי בגרות
25/07/12 | נשים - אחר
טיפול בפצעי בגרות הם שילוב של טיפול יומי הנעשה באופן עצמאי על ידי מי שסובל מהתופעה וטיפול תקופתי ומעקב של קוסמטיקאית רפואית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI