דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח את לא צריכה להסתובב כמו אינדיאנית
את לא צריכה להסתובב כמו אינדיאנית
יפית 03/01/13 |  צפיות: 3290

הגורם הראשי לפיגמנטציה

ברוב הפעמים פיגמנטציה בפנים נגרמת על ידי חשיפה ממושכת לשמש, לא בכדי אתן יכולות לראות בעיקר בתל אביב עיר ים צעירים וצעירות המסתובבים עם הכתמים החומים שמשמידים לעצמם את הפנים לאט לאט ובזהירות. כל חשיפה ממושכת לשמש מוציאה לנו עוד ועוד פיגמנטים שהופכים עיקשים יותר ויותר.

הקוסמטיקאית בתל אביב שראתה הכל

תל אביב עיר ים, עיר משגעת המושכת אליה צעירים רבים הנהנים מימים שטופי שמש בחוף הים, תל אביב עיר של לחות וטמפרטורות גבוהות אשר אינן עושות חסד עם עור הפנים שלנו, לא בכדי קוסמטיקאית בתל אביב נוהגת לטפל מידי יום במקרים של "אינדיאניים".

סיבות נוספות להופעת פיגמנטים

לא רק מזג האוויר גורם לנו לפיגמנטציה ומצריך מאתנו לעבור טיפולי פנים על בסיס קבוע, כך שאי אפשר להגיד שרק מי שהולך לים ומשתזף צריך לעשות טיפולי הבהרת כתמים. כתמים חומים על הפנים נגרמים גם בעקבות עישון, צריכת גלולות, הריונות וכמובן שהכתמים הם גם תוצר של נשים וגברים שסבלו מאקנה בילדותם.

זו הסיבה שכל קוסמטיקאית בתל אביב תומר לכם שטיפולי פנים, גם טיפולי פנים לגברים וטיפול באקנה הם לא בגדר פינוק אלא בגדר חובה. כל אחד ואחת מאתנו צריך לדאוג לכך כבר בגיל צעיר. כי העור לא שוכח את התלאות שהוא עבר.

פיגמנטציה בגיל המעבר

עוד אחת מהסיבות העיקריות להופעת כתמים חומים בפנים, זה הגיל, עם השנים עור הפנים שלנו אינו מצעיר הקמטים משפעים על העור והפיגמנטים שלו, לכן על כל אישה ואישה לעבור טיפולי anti-aging כי לשנות את הגיל אנו לא יכולות אך לעבוד עליו זו לא בעיה – תשאירו את הטיפול הזה למומחית לקוסמטיקאית בתל אביב.

לשמור על העור

כל קוסמטיקאית בתל אבבי תמליץ לנו לעבור טיפולי פנים כבר בשלב הנעורים ולהקפיד על כך, יש להתאים את טיפול הפנים לסוג העור. יש הבדל בין טיפול לעור יבש לעור שמן ולעור רגיל. עור שמן זה עור הנוטה לסבול מאקנה כבר בשלבים מוקדמים ואילו עור יבש נוטה לסבול מסדקים. כל עוד נקפיד על טיפולי פנים לפי סוג העור ולפי הבעיה נוכל ליהנות מעור נעים לשנים רבות.

לפנק לפנק לפנק

כל עוד נראה את מסיכות הפנים, קרם יום ולילה ואת הסרום בתור פינוק ולא בתור "תיק", נוכל לשמור על עור הפנים וליהנות מעור צעיר יותר שנים, כמובן שכמו שכל עור צריך את הטיפול המתאים יש להתאים את הטיפול גם לפי גיל כמו טיפול anti-aging לנשים וטיפולי אקנה לנערים. כל עוד נראה את טיפולי הפנים בתור פינוק לא נזקק לבוא לקוסמטיקאית בתל אביב במצב של עור קשה, סדוק, פצוע ומוכתם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יפית


 


מאמרים נוספים מאת יפית
 
הקוסמטיקאית שלך זו הפיה שלך – קוסמטיקאית בתל אביב
טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית הם ממש כמו ללכת לרופא מידי פעם לעשות בדיקות שגרתיות שהכל בסדר, רובנו הגדול אומנם הולכות לקוסמטיקאית בתל אביב בכדי למרוט שיער או להוריד את השפם אך אין עלינו להתעלם מעור הפנים שלנו.

את לא צריכה להסתובב כמו אינדיאנית
פיגמנטציה אי אפשר להגיד נשיקות של השמש בניגוד לנמשים, היא פשוט מכהה לנו את הפנים באזור הטי, גורמת לנשות ישראל ובעיקר לנשות תל אביב להסתובב כמו אינדיאניות. בעבר אולי היינו צריכות להתמודד עם הגזרה, אך כיום ניצבות בפנינו מספר דרכים על מנת להיפטר מהפיגמנטציה – לפנות לקוסמטיקאית בתל אביב.

קוסמטיקאית בתל אביב- הגילוי
קוסמטיקאית בתל אביב- מהפך עידן היה בחור חנון לכל הדעות. אפילו לדעתה של אמו. היא דחקה בו כבר שש עשרה שנים שימצא כלה ראויה וסוף סוף יקים משפחה לתפארת מדינת ישראל. עידן רצה מאוד להקים משפחה אך ניסיונו עם נשים לא היה רב ומראהו, שגם כך לא הסב לו נחת רק הורע עם חלוף השנים. הוא היה בן ארבעים ושש ושיער שיבה מילא את ראשו.

טיפולי פנים- יפים ונהנים
הפנים שלנו הם החזות שלנו- הם הדבר הראשון שאנשים רואים. לא משנה לאן אתם הולכים, כאשר תכנסו לפגישה עם חברים,תלכו למסיבה, ללימודים לאוניברסיטה, לחתונה לראיון עבודה ועוד.

טיפולי פנים- זה כיף
איזה כיף זה להרגיש זוהרים ונקיים, לגעת בעור רך כמשי, להיכנס למסיבה ולגרום לכולם להביט בקנאה. מה לעשות, כן, זה כיף כשמקנאים בך, ואם השקעת כדי להשיג את המראה את גם מגיע לך. אנשים רבים נהנים ממראה זוהר בזכותם של טיפולי פנים שונים ומגוונים. היום, גם בשל המודרנה אשר הזרימה עימה זיהום אוויר, גם בשל השמש החמה והיבשה, עונות השנה המתחלפות ומזון לא בריא, סובלים אנשים רבים מעור שמנוני.

טיפול בפצעי בגרות
25/07/12 | נשים - אחר
טיפול בפצעי בגרות הם שילוב של טיפול יומי הנעשה באופן עצמאי על ידי מי שסובל מהתופעה וטיפול תקופתי ומעקב של קוסמטיקאית רפואית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI