דף הבית פיננסים וכספים בורסת ת"א מסחר במט"ח- אפשר להצליח גם בלי להיות תותח
מסחר במט"ח- אפשר להצליח גם בלי להיות תותח
מירב שמש 06/01/13 |  צפיות: 4385

כמו כן, מרכזו המסחרי נמצא בלונדון. הסיבה לכך ששם נמצא המרכז הינה כי מיקומה של העיר נמצא בין אסיה ואמריקה. כמו כן מעמדה המסורתי הינו כמרכז פיננסי ויותר משליש מנפח המסחר העולמי מתבצע בה.

שנית, כך הוא נזיל ונפחו עומד על ארבעה טריליון דולר ליום. שלישית הוא אינו מזוהה עם שום מיקום ספציפי, מדובר במוצר גלובלי לחלוטין.. רביעית הוא בעל נפח ורציפות כך שניתן לסגור עסקאות בכל רגע ורגע, מדובר ביכולת לספק מינוף גדול וללא פחד.רביעית, הידע הזמין מופץ במהירות על ידי אמצעי התקשורת, חמישית, בזכות היקפו הגדול קשה להשפיע על גובה המטבעות בשוק ונוסף על כל אלו עלויות העסקאות נמוכות. מהו שמו של סוג המסחר המוצלח הזה? שמו הינו מסחר במט"ח.

מסחר במט"ח- כי זה מתאים לך

היום, ניתן לסחור בקצב שלכם, בכמויות שאתם בוחרים וכן בדרכים ושיטות מגוונות אשר עשויות לחסוך לכם כספים, זמן ולחץ מיותר. מסחר בCFDעשוי להיות מתאים עבורכם מאוד. שיטת המסחר אשר נקראת CDF, מהווה היום כשישים וחמישה אחוזים מנפח המסחר במדינות המתוקנות. ניתן לקרוא למסחר זה בשם חוזה הפרשים. הוא נעשה במסגרת מניות, מדדים, מט"ח וסחורות.  המסחר הינו חוזה אשר מתבצע בין שני אנשים כאשר שניהם קובעים מראש את ערכו העתידי.

דרכים רבות לחיסכון קיימות בתחום הענק של מסחר בבורסה: תוכלו למשל להיעזר באופציית חבר בבורסה. מדובר באפשרות מצוינת אשר מהווה תחליף נהדר לשימוש בבנק אשר יגבה מכם עמלות גבוהות ללא היגיון. במידה ותבחרו לסחור בדרך זו תוכלו להיות ספונטניים בסגנון המסחר שלכם  מכיוון שלעיתים, באופן אקראי עשויות להזדמן אליכם אפשרויות שונות ומפתיעות אשר גלום בהן רווח לא קטן. אפשרויות אלו אינן מהוות אפיק השקעה ידוע מראש. הרווחים במקרה זה יהיו תלויים בתזמון ובמהירות התגובה שלכם. כמו כן תוכלו לסחור בצורה עצמאית. מדובר בהטבה משמעותית.

מסחר עצמאי יאפשר לכם לסחור בכל שעות היממה ובעזרת מחשב, תוכנת מסחר אינטרנטית, סיסמא וקוד אישי. תוכלו לבצע את הסחר מכל מקום בעולם. כמו כן תוכלו לסחור באמצעות האיפון. מומלץ ביותר להיעזר בתוכנת המסחר 0.dealbook36 תוכנה זו מהווה כלי נהדר עבור ביצוע המסחר מכיוון שהיא מאפשרת ביצוע של ניתוח טכני ואפליקציות מסחר. כמו כן תוכלו לסחור באמצעות קרנות גידור, גם הן מהוות דרך למסחר בעל סיכון נמוך ביותר. במידה ואתם חשים כי אינכם יודעים מספיק, עשוי יועץ השקעות אישי לעזור לכם. הוא יכוון אתכם וכך תוכלו להשקיע בדרכים אשר נכונות ומתאימות לכם- בין אם יהיו הן מסחר במניות, מסחר במט"ח, מסחר בזהב ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מירב שמש

Betrader- ביטריידר מירב שמש

בורסת ת"א.



 


מאמרים נוספים מאת מירב שמש
 
קרנות גידור- שומרים עלייך מביצוע טעויות
03/06/13 | בורסת ת"א
קרנות גידור- ללכת על הכי בטוח שאפשר

יועץ השקעות- בדרך שלכם
06/05/13 | בורסת ת"א
יועץ השקעות- לבחירה הטובה ביותר
עולם המסחר היה שייך בעבר רק לאנשים העשירים, אך כיום, השתנו פני הדברים. כיום יכולים כולם לעסוק במסחר עצמאי בבורסה, לקבל את סיועו של חבר בורסה ולסחור בארץ ובחו"ל בכל סגנונות המסחר אשר קיימים. בימינו, יכולים הסוחרים לבצע מסחר באמצעות מערכות מסחר מתקדמות ביותר. כמו כן, יכולים הסוחרים לשלם עמלות מוזלות ולהעביר את הפקודות שלהם און ליין.


CFD- לסחור בביטחון
07/04/13 | בורסת ת"א
CFD- באושר ועושר
בין סגנונות המסחר הרבים אשר קיימים בבורסה, קיים גם סגנון מסחר אשר נקרא CFD. מסחר זה נקרא בעברית מסחר בחוזה הפרשים. מדובר במוצר פיננסי אשר חל על מניות, סחורות, מט"ח ועוד.


מסחר המט"ח – שלום אני נוסעת
03/03/13 | בורסת ת"א
מסחר המט"ח- וול סטריט מחכה לי

מסחר המט"ח- דרכים ליצירת רווחים
14/02/13 | בורסת ת"א
מסחר המט"ח- הרחב את התודעה
בימים אלו, בהם עולם הצריכה הופך להיות יקר יותר ויותר, מחפשים אנשים רבים דרכים מגוונות להרוויח כסף .כמובן שאין הנושא חדש עבור רבים.


מסחר ב CFD- משתלם לך יותר
06/01/13 | בורסת ת"א
מסחר ב CFD- למה זה חשוב לך?
שוק ההון אינו מפסיק להתפתח. ההתפתחות והאפשרויות המתווספות אליו כה רבות עד כי קשה להישאר עם היד על הדופק ולהתעדכן לגבי כל החידושים.


מסחר במט"ח- אפשר להצליח גם בלי להיות תותח
06/01/13 | בורסת ת"א
מסחר במט"ח- משקיעים נכון ובחוכמה
ראשית, הוא תמיד פנוי, עשרים וארבע שעות ביממה, תמיד זמין עבורכם, לילה ויום.


מסחר ב CFD להשקעה טובה ורווחית
23/12/12 | השקעות
מהו מסחר ב CFD?
חלופה למסחר יקר ובר סיכון הוא מסחר ב CFD שהם ראשי תיבות של Contract for Difference. בעברית מסחר מסוג זה נקרא מסחר בחוזים הצמודים. הכוונה היא להסכם צמוד בין הקונה למוכר על ההפרש בין המחיר העכשווי של נכס בסיס לבין מחירו העתידי.


הקריטריונים לבחירת יועץ השקעות אישי
10/10/12 | השקעות
שוק ההון הישראלי עבר מהפך גמור בעקבות יישום המלצות ועדת בכר. ההשלכות של השינוי באו לידי ביטוי בחדירה של בתי השקעות חדשים לזירה, והחלשות התלות של הציבור בבנקים בכל הקשור להשקעות השוטפות.

הCFD- "החוזה הצמוד"
23/09/12 | שוק ההון
אילו הן ראשי תיבות של המילה - "Contracts For Difference" שהמשמעות היא "חוזה צמוד".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI