דף הבית פיננסים וכספים בורסת ת"א CFD- לסחור בביטחון
CFD- לסחור בביטחון
מירב שמש 07/04/13 |  צפיות: 13294

המסחר נקרא חוזה הפרשים מכיוון שהוא מתבצע בין שני צדדים אשר קובעים מראש את ערכו של המוצר הפיננסי אשר נסחר. לסוחרים עצמם אין בעלות על המוצר הנסחר אך הם יכולים להרוויח ממנו. ניתן יהיה להרוויח במידה ויעלה ערכו של הנכס הנסחר. במידה ויעלה נכס זה – יעלה גם מחיר חוזה ההפרשים.

CFD- מסחר מבוקש בקרב הציבור

מסחר ב-CFD, הינו מסחר פופולארי ביותר, הוא מהווה כ- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. יחד עם סיועו של חבר בורסה אשר יאפשר לסוחר להשתמש במערכות מסחר משוכללות, ניתן יהיה לעסוק במסחר חוזה ההפרשים בצורה יעילה, ידידותית וקלה.

מסחר בבורסה אשר יתבצע בעזרתו של הברוקר, יאפשר לסוחר לעסוק במסחר ולשלם עמלות מוזלות. כמו כן לא יצטרך הסוחר לשלם עמלות נלוות כמו למשל דמי שמירה, עמלת אי ביצוע או עמלת מינימום. כאשר חושבים על כך, ניתן לחסוך בצורה זו סכומי כסף רבים. כמו כן, יוכלו הסוחרים ליהנות משימוש בתוכנות מסחר מתקדמות ושירות לקוחות מקצועי וזמין.

קיימים יתרונות נוספים עבור מסחר זה: מסחר בחוזה ההפרשים יאפשר לסוחר להימנע מתשלום המחיר המלא של המוצר, המסחר מפוקח בידי הרשויות ורמת הסיכון לה נדרשים הסוחרים הינה קטנה יחסית ובעלת אפשרות ליצירת רווחים. יתרון נוסף אשר קיים במסגרתו של חוזה ההפרשים הינו עצם היותו מסחר רציף- המסחר מתבצע לאורך כל שעות היממה וניתן לבצע בו פקודות שורט ללא כל הגבלה.

קיימים עוד סוגי מסחר רבים, ביניהם ניתן לסחור בשיטת מסחר אלוגריתמי, מסחר במניות, תעודות סל, אופציות, מדדים, מסחר המט"ח, מסחר עצמאי ועוד. המסחר העצמאי היה שייך בעבר לעשירים בלבד מכיוון שהעמלות בבנק היו גבוהות ביותר. היום, השתנה המצב, כך שכל אחד יכול לסחור בצורה עצמאית באופציות מעו"ף, תעודות סל, מניות, מק"מ ועוד.  במסחר העצמאי מתבצע על ידי העברת הפקודות און ליין, בסיוען של מערכות מסחר מתקדמות וחברות ביטוח גדולות אשר מציעות עמלות מסחר טובות.

לא שגרתי

CFD, הינו חלק בלתי נפרד מעולם הבורסה. במידה ואתם  מחפשים עבודה לא שגרתית, עבודה אשר תהיה מלאה באדרנלין, גדושה באנרגיה ושינויים, סביר להניח כי תיהנו לעסוק במסחר. במידה ואתם שואפים להיכנס אל תחום זה, מומלץ עבורכם לרכוש השכלה מבעוד מועד. כניסה אל עולם המסחר ללא ידע מוקדם תגרום לכם להפסיד כספים ולחוש מפח נפש. במידה ותרצו בכך, תוכלו לקבל הדרכה אישית. במסגרת ההדרכה תלמדו על מערכת מסחר, תרכשו ידע לגבי פקודות מתקדמות, ניתוח טכני ועוד מגוון נושאים אשר יהיו חשובים עבורכם במידה ותרצו להתמקצע בתחום. אם תרשמו להדרכה תקבלו ליווי אישי על ידי סוחר מקצועי. כל זאת יתבצע ללא תשלום וללא כל התחייבות מצידכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מירב שמש

Betrader- ביטריידר מירב שמש

בורסת ת"א.



 


מאמרים נוספים מאת מירב שמש
 
קרנות גידור- שומרים עלייך מביצוע טעויות
03/06/13 | בורסת ת"א
קרנות גידור- ללכת על הכי בטוח שאפשר

יועץ השקעות- בדרך שלכם
06/05/13 | בורסת ת"א
יועץ השקעות- לבחירה הטובה ביותר
עולם המסחר היה שייך בעבר רק לאנשים העשירים, אך כיום, השתנו פני הדברים. כיום יכולים כולם לעסוק במסחר עצמאי בבורסה, לקבל את סיועו של חבר בורסה ולסחור בארץ ובחו"ל בכל סגנונות המסחר אשר קיימים. בימינו, יכולים הסוחרים לבצע מסחר באמצעות מערכות מסחר מתקדמות ביותר. כמו כן, יכולים הסוחרים לשלם עמלות מוזלות ולהעביר את הפקודות שלהם און ליין.


CFD- לסחור בביטחון
07/04/13 | בורסת ת"א
CFD- באושר ועושר
בין סגנונות המסחר הרבים אשר קיימים בבורסה, קיים גם סגנון מסחר אשר נקרא CFD. מסחר זה נקרא בעברית מסחר בחוזה הפרשים. מדובר במוצר פיננסי אשר חל על מניות, סחורות, מט"ח ועוד.


מסחר המט"ח – שלום אני נוסעת
03/03/13 | בורסת ת"א
מסחר המט"ח- וול סטריט מחכה לי

מסחר המט"ח- דרכים ליצירת רווחים
14/02/13 | בורסת ת"א
מסחר המט"ח- הרחב את התודעה
בימים אלו, בהם עולם הצריכה הופך להיות יקר יותר ויותר, מחפשים אנשים רבים דרכים מגוונות להרוויח כסף .כמובן שאין הנושא חדש עבור רבים.


מסחר ב CFD- משתלם לך יותר
06/01/13 | בורסת ת"א
מסחר ב CFD- למה זה חשוב לך?
שוק ההון אינו מפסיק להתפתח. ההתפתחות והאפשרויות המתווספות אליו כה רבות עד כי קשה להישאר עם היד על הדופק ולהתעדכן לגבי כל החידושים.


מסחר במט"ח- אפשר להצליח גם בלי להיות תותח
06/01/13 | בורסת ת"א
מסחר במט"ח- משקיעים נכון ובחוכמה
ראשית, הוא תמיד פנוי, עשרים וארבע שעות ביממה, תמיד זמין עבורכם, לילה ויום.


מסחר ב CFD להשקעה טובה ורווחית
23/12/12 | השקעות
מהו מסחר ב CFD?
חלופה למסחר יקר ובר סיכון הוא מסחר ב CFD שהם ראשי תיבות של Contract for Difference. בעברית מסחר מסוג זה נקרא מסחר בחוזים הצמודים. הכוונה היא להסכם צמוד בין הקונה למוכר על ההפרש בין המחיר העכשווי של נכס בסיס לבין מחירו העתידי.


הקריטריונים לבחירת יועץ השקעות אישי
10/10/12 | השקעות
שוק ההון הישראלי עבר מהפך גמור בעקבות יישום המלצות ועדת בכר. ההשלכות של השינוי באו לידי ביטוי בחדירה של בתי השקעות חדשים לזירה, והחלשות התלות של הציבור בבנקים בכל הקשור להשקעות השוטפות.

הCFD- "החוזה הצמוד"
23/09/12 | שוק ההון
אילו הן ראשי תיבות של המילה - "Contracts For Difference" שהמשמעות היא "חוזה צמוד".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI