דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר הדברת קרציות בבית ובחצר
הדברת קרציות בבית ובחצר
איציק דר 07/01/13 |  צפיות: 2080

קרציות מגיעות לאזורי המחיה של האדם ע"י חיות המחמד, בעלי חיים משוטטים ומכרסמים למיניהם. הקרציות נושאות ומעבירות מחלות בין בעלי חיים ובני אדם. כאשר מתגלות קרציות בשטח הבית או החצר, חשוב לבדוק את השטח ואם מגלים נוכחות משמעותית של קרציות, חשוב להזמין מדביר מקצועי שיבצע הדברת קרציות. בדיקת השטח נעשית באמצעות פיסת בד ישנה, אשר מעבירים על הדשא והצמחייה, ובודקים אם נצמדו אליה קרציות.

הדברת קרציות על ידי ריסוס או אבקה:

כמו הרבה חרקים אחרים, גם קרציות פיתחו עמידות לחומרי ההדברה המצויים בידינו, ועל כן יש להשתמש בחומרים חזקים. הדרך הטובה לביצוע הדברת קרציות היא להזמין בעל מקצוע מנוסה ומיומן, אשר מכיר את כל החומרים, מודע לסכנה שבהם, ויודע כיצד להשתמש בהם בדרך היעילה ביותר. המדביר מרסס את המקומות הנגועים, או אלה המועדים לפורענות, ובמקרים של קושי לביצוע ההדברה באמצעות ריסוס משתמשים באבקה, במיוחד במקומות כמו גגות, חללים ומרווחים בקירות, פנלים, משקופי הדלתות והחלונות, ושטיחים.

כיצד לשמור על הקיים לאחר ביצוע הדברת קרציות?

כאשר מדובר בחצר נגועה בקרציות, דרכה מגיעות הקרציות הביתה באמצעות חיות המחמד, לאחר ביצוע הדברת קרציות מומלץ לכסח את הדשא בזמן, ולטפל בצמחיה הסבוכה אשר בגינה, בין אם מדובר בשיחים נמוכים, צמחים למיניהם וגדר חיה. כמו כן יש להקפיד על ניקיון החצר, באמצעות פינוי ערימות פסולת בזמן, בטרם יגיעו אליהן מכרסמים הנושאים קרציות. בנוסף, יש לבדוק היטב אם כל הפתחים בבית אטומים היטב לחדירת בעלי חיים הנושאים על גופם קרציות, וכמובן לטפל טיפול מניעתי שוטף בחיות המחמד על ידי קולר מתאים, וטיפות או אבקות אשר מורחים על עורם. כמו כן יש לבדוק לעתים תכופות את חיות המחמד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק דר


 


מאמרים נוספים מאת איציק דר
 
Skype for business
סקייפ מאפשרת לקיים ישובות עבודה כשכל אחד יכול להיות ממוקם בצד השני של העולם. עם האופציה של Skype for business כל אחד יכול לשבת עם המחשב שלו, והשאר יראו אותו וידברו איתו בקלות

מערכות ראש לטלפונים
מערכות כאלו מאפשרות לקיים שיחת טלפון ובמקביל לשלוח פקס, לשלוח מייל, לסדר משהו על שולחן העבודה, ואפילו לאכול. בנוסף, יש היום לא מעט בעיות גב וצוואר שכמעט ולא היו קיימות בעולם הישן,

מהן מערכות ראש תומכות LYNC?
LYNC הינה תוכנת מסרים מידיים של מייקרוסופט והיא בדיוק כמו סקייפ, מסנג'ר ודומיה אשר יש לה אפשרות לצ'ט בין אנשים, שיחות שמע, שיחות וידאו ועוד, אך הייחודיות שלה היא שהיא גם מרכזיית טלפונים

טלקול פתרונות תקשורת בע"מ מספקת פתרונות שונים למוקדי שירות
. ראשית, מערכות הראש במידה והן איכותיות מסננות רעש. במוקד כזה עם כל כך הרבה עובדים וטלפונים יהיה קשה לעובדים להתנהל ויהיה קשה לעיתים גם ללקוחות לשמוע את נותן השירות מרוב רעש. בנוסף, הידיים משוחררות

תאטרון באר שבע וההצגות המציגות בו
13/04/15 | תיאטרון
בכדי לא לפספס את ההצגות הטובות ביותר אשר מציגות בתיאטרון באר שבע, חשוב להישאר מעודכנים. ישנן מספר דרכים לשמור על עדכניות – ראשית כל ניתן לחפש ברשת האינטרנט את צירופי המילים תיאטרון באר שבע הצגות ולבחור באפשרויות הרלוונטיות והעדכניות ביותר.

אטרקציות ותרבות בבאר שבע
באר שבע מהווה ככתובת הנכונה עבור כל מי שמחפש פעילויות תרבותיות שונות באזור הדרום. תחת הכותרת תרבות באר שבע ניתן למצוא – בתי קולנוע, תאטראות, גלריות, מוזיאונים, אתרים היסטוריים, הרצאות, סדנאות ועוד מגוון רחב של אפשרויות.

מקרר מסחרי – תכונות ושימושים
13/04/15 | תעשייה
כל מי שעושה שימוש באותם מקררים מסחריים מכיר את הסוגים שונים של המקררים ואת ההבדלים ביניהם. כך שכל מי שמחפש מקרר מסחרי עבור מטרה מסוימת יוכל למצוא מקרר אשר נועד באופן פרטני עבור מטרה זו.

על מקפיא שוכב ושימושיו השונים
13/04/15 | תעשייה
הייחודיות של מקפיא שוכב על סוגיו השונים בא לידי ביטוי בעובדה שיש לו פונקציה מתקדמת של הפשרה עצמית. בנוסף, מקפיאים מהסוג הזה חוסכים במקרים רבים באנרגיה, כך שהעלויות עבור צריכת החשמל יהיו נמוכות יותר מאשר במכשירי הקפאה מסוגים אחרים.

על התפקידים השונים של מד מוליכות?
למדי מוליכות ישנם תפקידים רבים ומגוונים ובין היתר: אבחון של שינויים במקורות מים מסוגים שונים. בקה על תהליכים של ייצור מים טהורים. בקרה על מיהול של כימיקליים במים. בקרה על כניסת שפכים בעת תהלים של טיפול בשפכים ותפקידים נוספים.

הליך רכישת מכשור מעבדתי
בכדי להבטיח שאתם אכן רוכשים מכשור מעבדתי איכותי ומקצועי, ההמלצה היא למצוא חברה מקצועית וותיקה בעלת מוניטין בתחום זה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI