דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר סינון מים
סינון מים
אבי 07/01/13 |  צפיות: 2100

סינון מים הינו תחום שנדרש לנו יותר ויותר בחיינו, זו יכולה להיות המודעות הגדלה לאיכות חיים, או הצורך האמיתי הנובע מאיכות מים וסביבה מידרדרים, אך במקום שבו אנו מסגלים לעצמנו אורח חיים בריא, מומלץ שנקפיד גם על איכות מי השתייה שאנו שותים ונוודא שהם ללא מזיקים, או רעלנים המסכנים אותנו בטווח הארוך.

רשת המים הישראלית שומרת על מקום טוב ביחס לרשתות אחרות בעולם אך היא סובלת מתחלואים קשים ברמה הלוגיסטית, בעוד ישנו פיקוח טוב על מי השתיה במקור שלהם, שינועם לוקה בחסר ועובר בצינורות נקרבים ומיושנים, צינורות ה'מתבלים' את מי השתיה שלנו בחיידקים ובקטריות, בתוספים אורגנים כחלקיקי אצה ויתושים, במתכות מומסות ומלחים, בנוסף במקרה של מי שתיה אזורים המסופקים מבארות וממי התהום, אנו נחשפים לשאריות שפכים תעשייתים, מתכות כבדות, כלור, וזיהומים שונים, העדות לכך היא בבקשת הרשויות האמונות על הנושא לחדול להשתמש באזורים שונים מצריכת מים אחת לכמה זמן, ההמלצה להרתיחם וההמלצה לתת להם לזרום לפני שתיה בשעות הלילה כאשר לא נעשתה בהם תחלופה.

לכן יש צורך במסנני מים אשר יטלו את הסיכון ממי השתיה שלנו וישיבו אותם אל כוסנו צלולים ומטוהרים, ישנן כמה חברות ארציות מובילות בתחום, חברת שטראוס מים שלה שלוחות בינלאומיות ורשימת פטנטים בתחום, חברת אלקטרה, חברת מעיינות, וטבע. חברות אלו מציעות מטהרים בשלוש שיטות רווחות, כאשר כול מסנן שלהן מכיל בין שני סננים לארבע.

סינון מים בשיטות שונות

ישנן כמה שיטות אפקטיביות לסינון מים, כאשר לכול אחת תחום האפקטיביות הספציפי למזהמים מסוימים, סנן מים פחמי נועד לטיפול בכלור, בזיהומים אורגנים, ובזיהומי טעם, ריח וצלילות. סנן מים בעיקרון האוסמוזה ההפוכה, אידיאלי להסרת מתכות מומסות, מלחים ואבנית. מנורת UV האידיאלית בהשמדת בקטריות וחיידקים. את המסננים ניתן להרכיב בנקודות מפתח בצנרת או בהטמעה בתוך מיני בר מים. בבואכם לבחור מסנן חשוב להקפיד שיש לו תו תקינה על פי מכון התקנים הישראלי, שהוא מתאים לשירות ולכמויות המים שאתם מייעדים להעביר דרכו, ושברורה לכם עת החלפתו ותאריך תפוגתו, סנן מים שתפוגתו פגה ולא הוחלף אינו מגן ומסנן עוד, ואף מהווה סיכון חיידקי בנוסף לחיידקים במים המועברים דרכו.

כיצד לבחור מיני בר?

מיני בר ממזג בתוכו את יתרונות הסינון יחד עם יתרונות קלות ונוחות השימוש, המכשיר משלב נקודת מזיגת מים מסוננים, בטמפרטורות שונות לפי דרישה, הוא אידיאלי להכנת משקאות חמים במשרד ולבית בו יש תינוק. מיני בר מים מוצע במבחר רב של עיצובים וצבעים ובגודל קומפקטי שלא לוקח מקום רב על משטחי העבודה במטבח. כשאתם מעונינים לבחור מתקן מיני בר כדאי לבחור מתקן מחברת מותג שלה גב ומספקת לכם אחריות, חלפים זמינים, שירות טכנאי, לקוחות, ולוגיסטי בפריסה ארצית וקלת נגישות. להקפיד ולבחור במוצר שעומד הן בתו התקינה למוצר חשמלי והן בתו התקינה לאיכות מים. מומלץ לבחור מחברה שלה מוניטין איתן ואיכותי, לדוגמא תמי 4 של חברת שטראוס מים שהינו מהמוצרים הראשונים במשק הישראלי והוא נהנה ממוניטין ידוע.

כדאי לבחור במוצר שמשתמש בטכנולוגיות חדשניות אך מוכחות כבר, לדוגמא סנן 'מייז' של שטראוס מים, אשר משיג את היכולות השונות של סנן מים פחמי, סנן בשיטת אוסמוזה הפוכה, והשמדת חיידקים, במסנן קטן בגודל כול אחד מהאחרים שהוא נועד להחליף. כדאי לבחור מיני בר שמתאים לצרכים שלכם, קטן או משפחתי ולוודא צפי עלויותיו השנתיות בהחלפת פילטרים, נורות וסננים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI