דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר ארגון משרד יעיל באמצעות מאפרות ומגבת צץ רץ
ארגון משרד יעיל באמצעות מאפרות ומגבת צץ רץ
noam 15/01/13 |  צפיות: 2938

כאשר מארגנים ציוד של משרד, ישנם פרטים קטנים רבים שיש לחשוב עליהם, שלא תמיד זוכרים אותם מלכתחילה. עם זאת, משרד יעיל ומאורגן הוא משרד אשר חושבים בו על כל הפרטים הקטנים עד לאחרון שבהם, מכיוון שבאופן זה נוח לעובדי המשרד, וגם ללקוחות הבאים בשעריו, לשהות בו ולתפקד בו, והעבודה נעשית ביעילות רבה יותר, גם אם ממבט ראשון לא נראה שיש קשר בין הדברים. הנה מספר דוגמאות לחפצים או מוצרים אשר מתאימים למשרדים מאורגנים ומסודרים.

מגבת צץ רץ

בכל משרד ישנו חדר שירותים, כיור לשטיפת ידיים ומטבח. בין שאר החפצים הנחוצים שם, יש צורך במגבת כלשהי לניגוב הידיים. מגבת צץ רץ היא פתרון יעיל ונוח המתאים לכל משרד מאורגן. מגבת צץ רץ מאפשרת שימוש נוח במיוחד במגבות נייר, ללא צורך בתלישה ותמרון – פשוט שולפים את המגבות מן המתקן ומשתמשים בהן על פי הצורך, ולאחר מכן משליכים לאשפה. זהו פיתרון היגייני יותר ממגבות בד רגילות, ונוח יותר מכל סוג של מגבות נייר אחרות. ניתן למצוא כיום גם נייר טואלט אשר עובד בשיטה של מגבת צץ רץ, ואינו דורש תלישה של הנייר אלא רק שליפה של פיסות נייר בגדלים מתאימים.

מאפרות

כל משרד אשר מכבד את עצמו דואג, בין השאר, לפינת עישון מסודרת אשר מיועדת לעובדי המשרד. דבר ידוע הוא, כי עובדי משרד רבים יוצאים מפעם לפעם להפסקה קצרה המיועדת לעישון סיגריה, הפסקה שעשויה להיות יעילה מאד לעבודתם, ומשמשת להתאווררות הנחוצה לכל הדעות. משרדים מסודרים מארגנים גם מאפרות מסודרות בפינת העישון. מאפרות מונעות לכלוך רב שעלול להצטבר על הרצפה בפינת העישון, ולגרור צורך בניקיון תכוף יותר וכדומה. לכן משרד מאורגן ויעיל ידאג להציב בפינת העישון מאפרות נאות אשר ישמשו את עובדי המשרד המעשנים. כיום, ניתן למצוא מאפרות בעיצובים מרהיבים ומעניינים, אשר משמשות ככלי נוי בעצמן, הן מאפרות קטנות והן מאפרות גדולות אשר מונחות על הרצפה ומשמשות גם כמעין פח. בזכות העיצובים הללו, ניתן לארגן פינת עישון יפהפייה ומעוצבת, לשמחת כל השוהים בה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI