דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה דלקת בדרכי השתן - גישה סינית ומערבית
דלקת בדרכי השתן - גישה סינית ומערבית
רפאל רוזנסקי 26/01/13 |  צפיות: 4138

זיהום בדרכי השתן  או דלקת בדרכי השתן נקראים - Cystitis כאשר הדלקת נמצאת בשלפוחית השתן ו-Ureteritis - כאשר הדלקת דלקת מתרחשת בשופכה.

הטיפול בקופת חולים לבעיה מתבצע באמצעות אנטיביוטיקה, שיכולה להיות יעילה במקרים האקוטיים. אך כאשר החיידקים מפתחים עמידות לאנטיביוטיקה המחלה יכולה להפוך לכרונית עם נזק מערכתי משימוש ממושך באנטיביוטיקה שמשמידה גם את החיידקים "הטובים" בכל מקום בגוף.

הגישה של רפואה סינית. לרפואה הסינית כלים משלה לטיפול בדלקות, ל דיקור סיני השפעה אנטי דלקתית חזקה ומהירה. את הדיקור הסיני מבצעים באזור הבטן התחתונה אך גם באזורים נוספים בגוף . למה באזורים נוספים? התשובה היא בהבנת מפת זרימות האנרגטיות בגוף לפי הרפואה הסינית. הרופאים הסינים העתיקים השאירו לנו מפות מדויקות של זרימות האנרגיה בערוצים מוגדרים בכל הגוף עם ציון נקודות הדיקור על גביהם. כאשר הערוץ מתחיל באזור כפות הרגליים ועובר הלאה דרך אברי המין, אנו יכולים לדקור נקודות באזור הרגליים על מנת להשפיע לטובה על בריאות מערכת השתן שמקומה באזור הבטן התחתונה! מדהים עד כמה טיפול אלגנטי זה יכול להיות חזק ומועיל בזמן קצר ביותר.

מלבד הדיקור הסיני באמתחתה של הרפואה הסינית ישנו ארסנל של צמחי מרפא נוגדי דלקת. הצמחים בדרך כלל מקובצים למרקחות שרופאים סיניים רקחו בשבילנו עוד לפני מאות שנים ובדקו אותם בהצלחה על מיליוני סינים. אנו משתמשים בניסיון שלהם בבניית מרקחות מודרניות עם שילוב של וויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא המערביים.

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מומחה לרפואה סינית ומנהל מרפאת רפאל ל רפואה משלימה. סניפים בתל אביב וראשל"צ. חייגו עכשיו 054-5721258


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רפאל רוזנסקי

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מטפל ב רפואה סינית ומנהל מרפאת רפאל ל רפואה משלימה. בטיפולים משלב מגוון שיטות ריפוי טבעיות ולרבות דיקור סיני. פיתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזייה ועוד. למרפאת רפאל סניפים בתל אביב וראשל"צ. התקשרו עכשיו טל' 054-5721258



 


מאמרים נוספים מאת רפאל רוזנסקי
 
נפלאות הדיקור הסיני – כל מה שרציתם לדעת
מהו הדיקור הסיני?

גיל המעבר - טיפול באמצעות רפואה משלימה ( רפואה סינית )
כיצד רפואה סינית עוזרת לנשים בגיל המעבר? האם באמת יש ירידה בתדירות ובעוצמה של גלי החום? התשובה היא כן!

דלקת בדרכי השתן - גישה סינית ומערבית
דלקת בדרכי השתן וטיפול בבעיה בקופת חולים ובמרפאה לרפואה סינית

טחורים, רפואה סינית ומה שביניהם
שאלה: האם באמת רפואה סינית מסוגלת לעזור נגד טחורים? התשובה הינה חיובית. מניסיון שלי במרפאה הרפואה הסינית לא רק גורמת להעלמות הטחורים אלא גם מונעת את היווצרותם.

דיקור סיני לכאבי גב. האם זה מועיל?
לכאבי גב סיבות רבות: ליקויי יציבה (מולדים או נרכשים), טראומה, השמנת יתר, חשיפה לגורמים סביבתיים כגון הרמת משאות כבדים, ישיבה או שכיבה ממושכת, חשיפה לקור, רטט ועוד. גם אוסטאופורוזיס הינה סיבה שכיחה לכאבי גב

דיקור סיני, נדודי שינה ומה שביניהם
כמות שעות השינה ואיכות השינה שונים מאדם לאדם. שינה יתרה או נדודי שינה של לילה או שניים עדיין לא מעידים על בעיה, אבל אם התופעות הללו נמשכות זמן ארוך יותר יש לטפל בהן.

דיקור סיני בגיל השלישי - מומלץ ביותר!
בדוק וידוע שדיקור סיני מועיל גם לאנשים בגילאים מתקדמים מעל 60 או 70 שנה

דיקור סיני - חצלחה בטיפול נגד צרבת
דיקור סיני הינה שיטה שנחשבה כיום כשיטת הטיפול הטבעית הנפוצה ביותר הן במזרח והן במערב

דיקור סיני וברכיים כואבות
כיצד דיקור סיני יכול להעלים את כאבי הברכיים שלנו

האם דיקור סיני מצליח נגד דיכאון וחרדה?
כיצד דיקור סיני מצליח במאבק נגד דיכאון וחרדה?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI