דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים רוצים לשפץ או להתחדש?
רוצים לשפץ או להתחדש?
ירון וקנין 31/01/13 |  צפיות: 2417

התפנה לכם קצת כסף נזיל והחלטתם לעשות שדרוג בבית? אם מתאים לכם להעלות את רמת החיים וביחד עם זאת לשבח את ערכו של הנכס בשוק, עבודות שיפוצים הן הדבר שאתם צריכים לעשות. אך מצד שני, חשוב להגיע אל התהליך בידיעה והכרת התחום בכדי להימנע מסיבוכים בזמן הפרויקט.

שיפוץ עולה לא מעט כסף אך בעזרת הכנה טובה תוכלו לחסוך לא מעט. איך בוחרים כיסוי גגות? איך להתקין קירוי גגות? כאן אפשר למצוא מספר עצות להזמנת קבלני מקצוע.

מתחילים בשיפוץ? מאוד כדאי לבדוק כמה דברים חשובים:

מהם העלויות? תחילה, כדאי להכין תקציב מסודר, לאחר שהגעתם להחלטה, חשוב לקבוע לו"ז לסיום השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים בדירה שעוברת שיפוץ עלול להיות מתיש ולא נוח ובעקבות כך צריך לקבל את ההחלטות האלה בהתחלה.

הדרך הטובה ביותר למצוא שיפוצניק היא בביקורת של מכרים או חברים, ייעוץ והמלצות ממקור ראשון הן הטובות ביותר. גם אם לא וגם אם כן כדאי לבדוק ביקורות על הקבלנים באתרי האינטרנט השונים. חשוב לזכר שלא כל איש מקצוע מבין בעבודות צביעה או גבס ולכן מאוד חשוב לשכור את בעל המקצוע האמין והמנוסה ביותר בתחום הדרוש לכם.

לפני שאתם בוחרים איטום גגות בחיפה הזמינו אותו אל הבית, הציגו את הבית ובקשו לקבל מחיר ולו''ז לסיום העבודה. חשוב לאסוף לפחות חמש הצעות מחיר, אם תקדישו לכך זמן, תוכלו לקצץ עלויות.

רוצים להתחיל? חשוב לחתום את העסקה בחוזה מפורט ומסודר עם סעיפים , אי עמידה בלוח הזמנים ואת סכום השיפוץ הכללי. חוזה מסודר יגן עליכם במידה ויצוצו בעיות בשיפוץ.

במידה ואתם טובים עם הידיים אתם יכולים להזמין חומרים מחנויות לבניין ובעזרת כלים נכונים וזמן פנוי, אפשר לשפץ לבד, אבל, שמרו על הבטיחות.

שיפוץ גדול בבית עלול במהרה להפוך לסיפור ארוך ומתיש אך עם ניהול נכון זה יכול להיות משתלם לכן, אם תכינו את עצמכם בצורה מסודרת, החליטו על מסגרת תקציב, תקבלו החלטות נכונות ותזמינו בעלי מקצוע טובים, אחרי תקופה לא ארוכה תוכלו לחיות בבית משופץ. שיפוץ קל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון וקנין


 


מאמרים נוספים מאת ירון וקנין
 
רשימת מתווכים
מה יהיה עם שוק הנדל"ן? כולם יודעים מהו בית חלומותיהם, חזון מושלם לאופן שבו בית צריך להיות , מבחוץ ומבפנים.

עיצוב יוקרתי מתחיל עם...
הבתים שמוצעים למכירה לא לטעמכם? כולנו רוצים בית משל עצמנו, תכנון מלא לאופן שבו ביתנו אמור להיות,

אל תתפשרו על דשא סינטטי איכותי
10/02/13 | גינון
מצפייה בתכניות טלוויזיה, חצרות בתים, יציאה לנופש ועוד- אנו נחשפים ודאי בהמון דרכים לעולמות היפים של תחום הגינון.

חולדות רצות לכם בבית?
לא רוצים להסתכל לרצפה כי חולדות באו לביקור? הפחד מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית,

מחפשים או מוכרים דירה?
אישרו לך משכנתא? כל אחד ובית חלומותיו, חזון מושלם לאופן שבו צריך להיות בית , הן מבפנים והן מבחוץ.

בונים בית חדש?
מאיפה מתחילים לשפץ בית? רכשתם בית חדש? תמיד רציתם בית משלכם?

מחפשים מחשב נייד נוסף?
בעלי מקצוע אמין, יש כזה? שוב פעם בשבת הפסיק החשמל בבית? האם אצלכם בבית גם ה המקרר לא מקרר?

המקרר לא מפסיק להרעיש?
מה התקלקל עכשיו בבית? גם לכם ללא כל התראה הפקק של החשמל קפץ? שוב בבית המקרר לא מקרר?

הקמטים בולטים בזמן החיוך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? רוצים מראה צעיר ורענן? דעו שחלומות מתגשמים! היום יש מגוון רחב של טיפולים ובניהם: מתיחות פנים, ניתוחי אף, שאיבות שומן ועוד. הטיפול מתואם למצב בריאותו של הפציינט, אופי הטיפול ומורכבותו. גם אתם רוצים לטפח את המראה? כל ההמלצות והטיפים בהמשך!.

שיטות איטום חדשות
10/02/13 | שיפוצים
השתחררה לכם תוכנית חיסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם מעוניינים לחיות בדירה משופצת וגם לשפר את ערכו של הנכס בשוק הנדל''ן, שיפוץ מקיף הוא הפתרון המתאים עבורכם. אבל, עליכם להגיע אל התהליך בעיניים פקוחות כדי להימנע מבעיות מיותרות במהלך הפרויקט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI