דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה הדיאטה המטורפת: לאכול שומן כדי לשרוף שומן
הדיאטה המטורפת: לאכול שומן כדי לשרוף שומן
קובי עזרא Ph.D יעקב מומחה לרפואה נטורופטית 16/02/13 |  צפיות: 3906

לאכול שומן כדי לשרוף שומן

בימים הראשונים של הדיאטה המטורפת הפצת בשורה שלי, יותר מלפני 10 שנים, אני מוכן לקבל הפציץ עם שאלה אחת שוב ושוב. זה אחד שאנשים עדיין קלע בדרך שלי: האם אתה צריך לאכול שומן כדי לשרוף שומן?

זה, כמובן, לא הגיוני. אכילת שומן כדי לשרוף שומן? אנחנו מה שאנחנו אוכלים, ולכן אם אנחנו אוכלים שומן, אנחנו נתחיל בשומן לא רזים. זה היגיון ישר, נכון? היגיון, לעומת זאת, רק עוזר לנו למצוא את השאלה הבאה לענות, כי בעולם האמיתי, היגיון אנושי נכשל יותר פעמים מזה בצורה נכונה מנבא.

קח אלברט איינשטיין, למשל. עבודת הזרע שלו, מתורת יחסות כללית לתגליות חלוציות במכניקת קוונטים, נראה לא הגיונית לחלוטין, ובכל זאת מגדירה כיצד היקום פועל.

אם אתה חושב שרק קצת יותר קשה, ואני ממליץ על תרגול זה מאוד לעולם של פיתוח גוף דיאטת גורואים-אז שומן הפשטה מהדיאטה כדי לשרוף שומן הוא טיפשות במיטבה.

הגוף הוא אורגניזם אדפטיבית המווסת את הפרשת הורמון וייצור אנזים המבוסס על מזון שאנו צורכים. להיבלע פחמימות כל הזמן, והגוף יהיה לבנות את כל הציוד הדרוש כדי לשרוף פחמימות יעילות ולאחסן overage בדיוק באותה יעילות. לאכול רק חלבון, והגוף הופך להיות יעיל בשבירת שרשרות חלבון ארוכות לשברים פשוטים לאנרגיה כולל רקמת שריר.

לאכול בעיקר שומן ו... טוב, לך להבין את זה.

כדוגמה של "אכילת שומן לשריפת שומן," בואו נסתכל על בליעת טריגליצרידים שרשרת בינונית. בינוני שרשרת טריגליצרידים (MCT) מתגוררים בשפע רב בקוקוס שומן, ומעט הם שרשרות קצרות של פחמנים (כל שומני שרשרות פחמן ארוכות). התמהיל הנפוץ הוא בדרך כלל C8: 0, C10: 0 וC12: 0.

"C" מייצג פחם, המספר הראשון הוא הכמות של אטומי פחמן והמספר השני הוא הסכום של unsaturation. החבר 'ה הקטן האלה הם שומן רווי טהור, אבל עם רכוש מפתיע: שומן ingested ביותר לוקח שלוש שעות או יותר לפני שהגוף יכול לגשת אליו לדלק או לאחסון. MCT סופג במהירות וזמין באופן מיידי.

כאשר הגוף יכול לגשת שומן מיידי, זה שורף אותו. בליעת שמן MCT מעוררת ייצור קיטון, וזה לא קל לעשות עם דיאטה בלבד. קטונים יעזרו לתדלק את התאים של מערכת העצבים, כמו גם ברקמות אחרות בגוף, כאשר יש צורך האנרגיה מהירה ממולקולות שומן. MCT גם יכול לייצג את הרעיון של עומס הקלורי שלילי. במחקר השמנת יתר ובכתב העת הבינלאומי להשמנה והפרעות מטבוליות נלוות, חוקרים הראו כי פשוט על ידי הוספת שמן MCT לדיאטה, הוא עלה חמצון חומצות שומן.

אכילת שומן, הם מצאו, שורפים שומן. למרות שיש עוד לסיפור הזה,. מחקרים רבים ובמיוחד אלה שצוטטו על ידי סוכנויות ממשלתית, תכנית שתזונה עשירה בשומן, בליווי הרבה פחמימות, תוצאות ברווח מסיבי שומן, לא ירידה במשקל. זה כנראה לוקח יותר מאשר רק לאכול שומן כדי לשרוף שומן. זה גם דורש הימנעות פחמימות.

פחמימות, כידוע, שחרור אינסולין הדק.

אינסולין עושה דבר אחד טוב מאוד: להפוך את רקמות גוף לגדול. אם הרקמה היא שריר, מדהים. רוב הזמן, עם זאת, הוא שומן. לא כל כך מדהים. האינסולין עושה זאת באמצעות מספר מנגנונים, אבל שניים מהחשובים ביותר הם הרגולציה של האינסולין של ליפופרוטאין lipase (LPL) וlipase הורמון רגיש (HSL).

תחשוב על LPL כשווה ערך לגלוקוז טרנספורטר (עודף היצע) המערכת אחת שפחמימות חזרה טעינה מתמרנת על אובדן שומן יעיל ורווח שריר בו זמנית. שפע מושך סוכר לשומן ותאי שריר לאחד לשמש כאנרגיה או להיות מאוחסנים בצורת שומן בתאי שומן וגליקוגן בתאי שריר. LPL מושך חומצות שומן לתוך תאי שריר והשומן לאחסון או אנרגיה, בהתאמה.

כמו השפע, LPL גם פיקוח הדוק על ידי אינסולין, אבל רק בתאי שומן. כאשר רמות אינסולין, עלייה מרקיעה שחקי ריכוז LPL על תאי שומן, ומאפשרות להם למשוך בכמויות אדירות של שומן לאחסון. זה דבר טוב שיש בדרך כלל סוכר קיים באותו הזמן, כי הסוכר שמקבל במשך את טפסי שומן מולקולות-עמוד השדרה של טריגליצרידים, מילוי השמנת של תאי שומן גליצרין. תאי שומן, תוכל להבחין, הם הרבה כמו עוגיות.

אינסולין יש השפעה ההפוכה של LPL בתאי שריר, לעומת זאת. כאשר רמות האינסולין עולות, הם להקטין את הריכוז והתפקוד של LPL בשריר. זו תוצאה ישירה אחת: השרירים שלך, פשוטו כמשמעו, לא יכולים לשרוף כל הצף השומן סביב במערכת שלך. הם נאלצו להיות תלויים בפחמימות. לאן כל זה הולך שומן עודף? כן, מערכת אחסון טווינקי מיניאטורית שלך.

קבוצה של מדענים פרסמה סקירה של החסרון המטבולי של פחמימות בזמן ארוחת בוקר בעיתון הבריטי לתזונה. דבר אחד שהם הבחינו באנשים שאכלו ארוחת בוקר מלאה בפחמימות, הוא שהשרירים מתקשים שריפת שומן לשארית מסביב וזה מרקיע שחקים בתאי שומן.

בסדר, אם אנחנו לא יכולים לאכול פחמימות, אז מה עם כל חלבון בתזונה או לפחות דיאטת חלבון כבדה כמו כל אלה שימוש מאמני הכנת הגוף המפורסם? לא אכלתי כלום חוץ חלבון צריך להיות גביע הקדוש, אבל זה לא. למרות שהרבה מחקרים לחקור כיצד גם דיאטות עתירות חלבון (-חלבון גבוה מאוד) לשמור על רקמת שריר ולהאיץ את איבוד שומן, הם רק בוחנים אוכלוסיות שמנות. אם אתה רוצה לקבל את הקרע, זה הופך להיות בעיה, כי יש עוד שחקן lipase בתחום: הורמון רגיש lipase (HSL).

HSL אחראי למקבלים בחזרה שומן מתאי שומן על ידי שבירת טריגליצרידים לתוך חומצות שומן שיכול לגייס מתאי שומן ולהתרגל לאנרגיה במקומות אחרים. אינסולין מכבה HSL בתאי שומן באותו הזמן זה מכבה LPL בתאי שריר, כך שכל זה הגיוני סך הכל. למה לשחרר את השומן מתאי השומן אם השרירים לא יכולים לשרוף אותו? גלים גדולים של חומצות אמינו, לעומת זאת, יכולים גם לגרום לשחרור אינסולין, וחלקם יכול לעשות זאת באופן עצמאי, כמו לאוצין חומצת אמינו מסועף השרשרת.

מלבד בעיות האינסולין, חומצות אמינו עצמם יכולים לסגור את פעילות HSL. חוקרי עת Cytotechnology גילו לאחרונה כי החומצות האמינו sulfated (מתיונין, ציסטאין וציסטין) לסגור את פעילות HSL כל בעצמם, ללא צורך באינסולין. עם כל HSL זה למטה מוסדר, לא פעיל, הוא הופך להיות קשה כדי להשיג את השומן מתאי שומן.

דיאטות אולטרה דלי שומן ונמוכים במיוחד בפחמימות אלה, לעומת זאת, עובדות להכנת תחרות קדם. איפה הסתירה? ובכן, למה אתה חושב שאנשים ששורפי שומן פופ כאילו הם תחרות קדם פז? בגלל שזה הכרחי כדי להפוך את lipolytic עתיר חלבונים. גירוי מסלול בטא andrenergic בתאי שומן (באותו המסלול אדרנלין ממריץ) מאלץ את פעילות HSL לחזור על בתאי שומן, הגדלת שריפת שומן בשרירים. זה שיש לו השלכות. במשך זמן, הגוף הופך רגיש לתרכובות יותרת כליה, ובטל את התוקף. דיאטות אלו בעצם צריכות להסתמך על טון של חומרים כימיים כדי לתקן את הבעיות שהם יוצרים במקום הראשון.

זה פשוט. כאשר אתם אוכלים בעיקר שומן, הגוף שלך לא רוצה לאחסן אותו, ולכן הוא שורף את החרא מחוץ לזה. בכל פעם שאתה מנסה את אחד משני מסלולים האחרים (אולטרה דל שומן או נמוך במיוחד שומן ופחמימות), אתה זקוק לעזרה כימית כדי לגרום לדברים לעבוד. דרך אגב, לא הזכרתי את זה דיאטות אולטרה דלי פחמימות לעורר פעילות LPL בשרירים תוך הפחתת פעילות LPL ומעורר פעילות HSL בתאי שומן? אני משער שפשוט עשיתי, אז הנה לך.

זה המקום בו פחמימות Nite הפתרון (הפרוטוקול הנוכחי של מארק בל) נכנס לתמונה. אכילה כל השומן היא גדולה, שהוא אפילו למטה מסדיר-את האנזימים הדרושים כדי להפוך פחמימות לשומן, כי זה גורם לך לשרוף שומן. אם אתה נשאר נמוך במיוחד בפחמימות במשך זמן רב מדי, לעומת זאת, חילוף חומרים מתחיל לנשור ושריפת שומן מאטה. פחמימות Nite מטפל זה יפה. על ידי אכילת לילה אחד בשבוע (שים לב, לילה אחד) פחמימות, אתה יכול לאחסן את כל תהליכי שריפת השומן שלך מבלי לעלות בשומן.

היא אלגנטית בפשטותה וכוחה.

פחמימות Nite (ויצירתי האחרת, פחמימות גב הטעינה) מכיל תקופות ארוכות שבו אנו מקווים לנצל את המידע הזה כדי לשמור על גוף שריפת שומן תוך שמירה על רקמת שריר, ולכן אנחנו צריכים לדעת כמה שומן שנדרש כדי לשמור על תפקוד הגוף כבשן אש מהירה יותר. כלל אצבע הוא לאכול דיאטה זה 70 אחוזי שומן על ידי קלוריות והשאר בעיקר מחלבונים (לא כולל תזונת אימון מראש). זה מגיע עד כדי 1 גרם של שומן לכל גרם של חלבון.

בדרך כלל צריכת החלבון המינימאלית לספורטאי היא גרמה אחד לכל ק"ג ממשקל גוף.

כדי לחשב הערך הסופי הזה, תיקח משקל הגוף שלך: תניחו £ 250, אז אתה צריך 250 גרם חלבון. חיסור תכולת החלבון של ההודעה שלך אימון ייק (יניח 50 גרם) וזה משאיר אותך עם צריכת השומן הכללית ליום לגריסת שומן בפחמימות Nite תוך שימור כוח ומסת שריר: 200 גרם של שומן.

זה בסיס מוצק להתחיל מ, אך יש לזכור, ייתכן שתוכל לאכול יותר, אבל רק מעט פחות כדי לשמור על אובדן שומן בגוף. אז, אחרי כל המדע הזה, אתה צריך לאכול שומן כדי לשרוף שומן? בהחלט, ללא צל של ספק, כן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קובי עזרא Ph.D יעקב מומחה לרפואה נטורופטית

קובי עזרא Ph.D מומחה לרפואה נטורופטית, ומאמן כושר. מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים של וינגייט - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה).

כתב את הספרים:
1. אבן הפינה בתחום פיתוח הגוף.
2. ספורטולוגיה - המדריך לספורטאי.
3. סטרואידים-כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאות!

בעל קליניקה לרפואה נטורופטית ונותן שרותים:
* טיפול במחלות שונות (כולסטרול, מחלות לב, סוכרת ועוד...).
* דיאטות הרזייה ועיצוב הגוף.
* פיתוח גוף - עיצוב וחיטוב הגוף.
לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140
אתר: פיתוח גוף, אתר: דיאטה מהירה

דיאטה מהירה1, סוכרת הריון, אנטי אייג'ינג

פיתוח גוף

דיאטה מהירה | דיאטה אישית



 


מאמרים נוספים מאת קובי עזרא Ph.D יעקב מומחה לרפואה נטורופטית
 
קובי עזרא ויוסי אדרי תחרות מר ישראל, פיתוח גוף, פיתוח שרירים
קובי עזרא, יוסי אדרי, פיתוח גוף, פיתוח שרירים, תחרות מר ישראל, תחרות מר ישראל יוסי אדרי מנתניה הוא אלוף האלופים בתחרות מר ישראל: "עשור אני מחכה לגביע", היה שווה לחכות 40 שנה כדי להגיע ליום הזה", הוא אומר וחושף את הדיאטה המיוחדת שלו

דיאטה מנצחת תרופות לאנטי-אייגינג ובריאות מטבולית, קובי עזרא חוות דעת
21/11/21 | השמנת יתר
דיאטה מנצחת תרופות לאנטי-אייגינג ובריאות מטבולית, קובי עזרא חוות דעת. המחקר, שנערך בעכברים, הראה שלתזונה (כולל קלוריות כללית ומאזן מאקרו-נוטריינטים) הייתה השפעה גדולה יותר על ההזדקנות והבריאות המטבולית מאשר לשלוש תרופות הנפוצות לטיפול בסוכרת ולהאטת ההזדקנות. הממצאים מתפרסמים ב- Cell Metabolism.

איך להיות גבוה יותר? קובי עזרא
איך להיות גבוה יותר? קובי עזרא. ישנו הורמון בגוף האדם הידוע כהורמון גדילה אנושי (HGH, Human Growth Hormone) המווסת את הגובה. הורמון הגדילה מיוצר ע"י בלוטת יותרת המוח וחיוני ביותר לצמיחה של עצמות ארוכות וסחוס.

איך להיות גבוה יותר? קובי עזרא
איך להיות גבוה יותר? קובי עזרא. ישנו הורמון בגוף האדם הידוע כהורמון גדילה אנושי (HGH, Human Growth Hormone) המווסת את הגובה. הורמון הגדילה מיוצר ע"י בלוטת יותרת המוח וחיוני ביותר לצמיחה של עצמות ארוכות וסחוס.

צמיחה וגדילה בגובה - קובי עזרא PhD
צמיחה וגדילה בגובה - קובי עזרא PhD, צמיחה וגדילה בגובה נוצרת ע"י התארכות עצמות הארוכות, כתוצאה מכונדרוגנזה בצלחות האפיפיזאליות, המכונות גם צלחות הגדילה. תהליך זה נובע מהתרבות כונדרוציטים, היפרטרופיה והפרשת מטריקס חוץ תאית. המאורגן על ידי רשתות מורכבות של גורמים תזונתיים, תאיים, פרצרין ואנדוקריניים. ניתן להגדיר את גיל ההתבגרות כתקופת המעבר מילדות דרך התפתחות מאפיינים מיניים משניים ועד השגת הגובה הסופי בבגרות. מהירות הצמיחה מוגברת בתחילת המוקדמות או באמצע החיים, ידועה כגידול הפוברטלי.

קריאטין - קובי עזרא
קריאטין - קובי עזרא היא חומצה אורגנית חנקנית הנוצרת באופן טבעי. תפקידו העיקרי של הקריאטין הוא להקל על מיחזור של אדנוזין טריפוספט (ATP), מטבע האנרגיה של התא, בעיקר ברקמת השריר והמוח.

דיאטה מהירה מאוד
05/04/15 | דיאטה
דיאטה מהירה. דיאטות לירידה במשקל. ישנן סיבות שונות לאיזון המשקל ודיאטות שונות: החל ממראה חיצוני, עיסוק בספורט ובריאות, לרבות בריאות הלב וכלי הדם ומניעת סרטן....

חיטוב הגוף - קובי עזרא
21/06/14 | דיאטה
בדיאטת דיאט2אול אוכלים כמעט הכל! אך לרוב הדיאטה נקבעת בהתאם למה שהמטופל אוכל באורח ה"נורמאלי" שיגרתי. וכמובן בשילוב המזונות הייחודי! מניב את התוצאות האופטימאליות לחיטוב הגוף באופן מקסימאלי ומהיר ביותר.

מניעת סוכרת מסוג 2
יש חוקרים הטוענים שניתן למנוע סוכרת מסוג 2, זאת ע"י שינוי בהרגלי החיים. היות ותוכנית תזונה ודיאטה נכונה המותאמים לפרט בשילוב תוכנית אימונים אכן עשויים למנוע את התפתחות הסוכרת מסוג 2. סוכרת מסוג 2 או סוכרת מבוגרים בלשון העם, בעלת מרכיב גנטי חזק יותר, תזונה ואורח חיים משפיעים על הסיכוי שהמחלה תתרחש בגיל צעיר יותר-40 או מבוגר יותר 60 ומעלה או אולי לעולם לא?!. הסיכון לסוג להופעת סוכרת מסוג 2 וסוכרת הריונית יכול להיות ירידה ע"י בשמירה על משקל תקין – כלומר השמנה יתרה ותזונה לא בריאה.

ויטמין d אוסטאופורוזיס
ויטמין d אוסטאופורוזיס ויטמין D או (Cholecalciferol) הוא ויטמין מסיס בשומן העוזר לגוף לספוג סידן. ויטמינים מסיסים בשומן מאוחסן ברקמות השומן של הגוף. בנוסף לסיוע לגוף לספוג סידן, ויטמין D גם מסייעת לגוף לשמור על כמות של סידן וזרחן בדם הנכונה. תוספת סידן וויטמין D מהווה טיפול הכרחי באוסטיאופורוזיס. מחלת האוסטאופורוזיס נמצאה מלווה באבחון שכיחות גבוהה של חסר בויטמין D. מקורות מזון ויטמין D מצויה במזונות הבאים: מוצרי חלב גבינה חמאה חלב מועשר (כל חלב בארה"ב הוא מועשר בויטמין D) דגים צדפות דגני בוקר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI