דף הבית עסקים יבוא ויצוא ניסים גלם שדה עוזיה
ניסים גלם שדה עוזיה
אלכסיי קוגן 27/02/13 |  צפיות: 3120

ניסים גלם הוא אחד ממובילי הדרך בתחום המלגזות ואמצעי ההרמה בארץ. כמי שעומד שנים בראש חברה מובילה לייבוא מלגזות ואמצעי הרמה, הרי שנדרשת ממנו אמינות ומקצועיות ללא תקנה. לא בכדי חברות מובילות לייצור של מלגזות, כגון קלארק הידועה יותר ו-פילר הפחות מוכרת, שתיהן בחרו בו על מנת לנהל עבורם את השיווק וההפצה בכל רחבי הארץ. הבחירה דווקא בו או יותר נכון בעסק שלו, מוכיחה מעבר לכל צל של ספק כי מדובר בגוף אמין ומקצועי ללא רבב.

הסניף המרכזי, שנמצא באוזר צומת עד הלום, לא הרחק ממושב שדה עוזיה. מהווה מוקד שאליו מגיעים לקוחות מכל רחבי הארץ. בתחום של המלגזות אין מקום להתפשר בכל מה שנוגע למקצועיות ולתקינות של המוצרים השונים. כל מי שפונה לחברה שבבעלותו של ניסים גלם למעשה יודע שאמנם הוא ככל הנראה ישלם קצת יותר עבור השירות אבל ירוויח שקט מחד וידיעה מנגד כי הוא מקבל את השירות על הצד הטוב ביותר האפשרי.

ככלל, ככל שעסק יותר מקצועי ויותר משויך לנישה ספציפית, כך יש יותר דרישות ויותר הקפדה מצד קהל היעד אל מי הוא פונה ומה הוא מקבל בתמורה. במקרה של ניסים גלם הרי ששמו הולך לפניו. כל מי יש לו נגיעה לתחום של המלגזנות וההרמה בארץ יודע במי מדובר. מי שלא מכיר הרי שזה רק מעיד כי הוא לא בקיא מספיק במקצוע. ביגוד למה שרבי נוטים לחשוב כיום, שהכל ניתן להשיג במספר הקלקות במחשב, הרי שלגבי התחום של המלגזות נדרשת הרבה הבנה שמקורה בשנות ניסיון רבות שלא ניתן לרכוש בשום דרך אחרת. לאמתו של דבר חברת ג'נרל מהווה סמל ומופת לאמינות, ליושרה ולשירות מקצועי מן המעלה הראשונה.

על מנת לחדד את החשיבות של האלמנט המקצועי שבעניין, תתארו לכם מצב שבאמצע משימה המלגזה נתקעת או מתחילה לקרטע. משמע שבאופן מיידי העבודה נעצרת ונותר עיכוב שמשמעותו אובדן הכנסה או לכל הפחות פגיעה בה. במידה ויש מי שנפגע כתוצאה מכך, הרי שפה כבר יש סיפור שלם של חקירות ובדיקות מול חברות הביטוח השונות. את כל זה ניתן למנוע באמצעות התקשרות עם מוכר השירות במוביל במדד האיכות .
...................


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלכסיי קוגן


 


מאמרים נוספים מאת אלכסיי קוגן
 
כסא גלגלים
רכישתו של כסא גלגלים זהו לא דבר שתמיד יהיה פשוט. בכדי להבטיח שרכישת כסא גלגלים תהיה באמת מוצלחת תצטרכו לוודא כי אתם בוחרים להקדיש לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת כאשר אתם בוחרים לרכוש בסופו של דבר אך ורק מוצר אשר יתאים לכם ובכל ההיבטים.

הליכונים
16/05/18 | גיל הזהב
מעוניינים לדאוג לכך שיהיה בידכם הליכון אשר יאפשר לכם לנוע ממקום למקום ובנוחות מקסימלית? כיום ניתן למצוא הליכונים קלים מאוד אשר ניתן לאחוז בהם במשך שעות וזאת כמעט ומבלי לעייף את הידיים.

השכרת רכב באיטליה מבצע
15/05/18 | רכב
יעדי התיירות בחו"ל עבור ישראלים מתרבים כל העת וההיצע הרב ניתן, במקרים רבים, במחירים נוחים. אחת הסיבות לכך היא שחלק מהיעדים מצוי במדינות שכלכלתן אינה במיטבה, ולכן, גורמי התיירות מוכנים להוזיל מחירים.

עורך דין לענייני זכיינות
ככל שגדל מספרם של העסקים הפועלים בשיטת הזכיינות, ומוקמות עוד ועוד רשתות - וזוהי מגמה רווחת מאוד, שהרי לקונספט זה ישנם יתרונות משמעותיים עבור שני הצדדים - כך גדל גם הצורך בשירותיהם של עורכי דין מסחריים שרכשו ידע ספציפי לגבי זכיינות וכמו כן צברו ניסיון מגוון בתחום.

דיני זכיינות
בארצות הברית ישנם חוקים ספציפיים העוסקים בזכיינות, ואך טבעי שכך יהיה שהרי מדובר בקונספט נפוץ מאוד - כמה מאות אלפי עסקים ומחזורי מכירות כוללים של למעלה מטריליון דולר!

הקמת חברה
חברה היא פלטפורמה עסקית נוחה ובעלת יתרונות משמעותיים. בפרט חשוב להבין כי החברה הינה ישות משפטית נפרדת מבעליה, כך שבמקרה של הפסדים בעלי המניות מוגנים על-ידי החוק ורכושם הפרטי לא נמצא בסכנת עיקול לטובת תשלום החובות שצברה החברה.

רולטור 3 גלגלים קל
נושא ההליכה והניידות נתפס כשמשהו שהוא מובן מאליו עבור מרביתנו, אך עבור אלו שהיכולות הללו נפגמו, עקב פציעה או התבגרות של הגוף, הנושא אינו פשוט כלל.

הליכון למבוגרים
בניגוד לעבר, כיום יש עזרים נפלאים לאוכלוסייה המבוגרת שמאפשרים להם להחזיר את השגרה לחייהם למרות פציעות או קושי להתנייד ממקום למקום.

רכבי יוקרה להשכרה
הסעת אח"מים מקובלת מאוד בשורה ארוכה של מקרים, ולצורך כך, שוכרים שירותי חברה שיש ברשותה רכבי יוקרה להשכרה מגוונים.

הסעות אוטובוסים
אוטובוסים הינם כלי רכב שנועדו להסעת המונים. יש כאלו בשירות ציבורי ואחרים שנועדו להסעת קבוצות פרטיות, הומוגניות, מאורגנות ואחרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI