דף הבית עסקים עסקים בינלאומיים שילוח בינלאומי לא שגרתי - שילוח בעלי חיים, חפצי אמנות יקרים ומטען כבד
שילוח בינלאומי לא שגרתי - שילוח בעלי חיים, חפצי אמנות יקרים ומטען כבד
דוד כהן 27/02/13 |  צפיות: 13391

שילוח בינלאומי של מטען יקר, מסוכן, או רגיש, מצריך תנאימשלוח והובלה מיוחדים, אשר לא כל חברה שילוח מעניקה במסגרת השירותים שהיאמפרסמת. למטרה של שילוח בינלאומי מיוחד שכזה, ישנם תנאים רבים שהלקוח חייב לעמוד בהם, כדי להעביר מטענים שונים,מסוגים שונים, לא רק המוביל עצמו. לדוגמא: כאשר משלחים מטען בינלאומי שלחומרים מסוכנים, הלקוח מחוייב לנהל מול חב' השילוח את התיוג, התיעוד ולהציגמסמכים מאושרים בהתאם לצורך, עוד לפני המשלוח בעצמו, כדי לשמור על רמתבטיחות מקסימלית, בהתאם לחומר הנשלח.

חברת שילוח בינלאומי, אשר עוסקת במשלוחים מסוג זה, בין אם מדובר בתחום שילוח בעלי חיים,חומרים מסוכנים או יקרים במיוחד, תהיה בעלת אישורים מתאימים, לטיפולוהובלה של שילוח לא שגרתי, כדי להציג אל הלקוח ובאיגוד התעשייה והמסחר ניתןלמצוא את שמות החברות, למי שעדיין לא מצא. חיות מועברות באופן קבוע למדיבין מדינות וגם הן מצריכות אמצעים מיוחדים לשילוח. החברה אליה אתם פונים,אמורה להציע לכם שירותים מתאימים, בין היתר: לאתר עבור הלקוח את מפעילהמטענים הטוב ביותר לחיות המחמד או חיות אחרות ולנהל משא ומתן בשמו. ביצועשל כל תאומי המשלוח הנדרשים, בין אם מדובר בהובלה ימית או אווירית. סידורבעמילות המכס, בנקודת היציאה וההגעה. החברה אף מטפלת מול וטרינר המטפלבחיית המחמד, בהתאם לצרכים של מדינת היעד והסביבה החדשה אליה החיה אמורהלהגיע. ייעוץ לגבי הטיפולים, החיסונים וכל שאר האישורים הנדרשים. טיפולבטפסים ועמידה בתקנות ובנהלים ברמה הגלובלית.

חלק מהחברותאשר עוסקות בשילוח בינלאומי חריג, מעניקות גם את האפשרות להובלה של ציודכבד, גם באוויר וגם דרך הים. חברות אילו מעסיקות עובדים מיומנים ומעניקהשירותי אריזה, הובלה לנמל התעופה או נמל הים ואף דואגת כי ההעמסה תיעשהבזהירות המירבית ובמקצועיות הנדרש. לעיתים עובדי חברת השילוח, אף יעניקושירותי פירוק והרכבה של הציוד, בהתאם לצרכי הלקוח.

איך בוחרים חברת שילוח בינלאומי המתאימה לכם? מוודאים שהיא עומדת במספר תנאים בסיסיים. חברה מורשית, בעליכולת להציג את האישורים, המעודכנים. חברה שיש לה נסיון קודם עם חברות אואנשים פרטים ומאפשרת לכם לבדוק את ההמלצות שלה, בסוגים דומים של המשלוחשאתם זקוקים לו. חברה אשר חותמת אתכם חוזה ומעניקה ביטוח מלא, המכסה אתהפריטים שאתם שולחים בכל אפשרות, שלא תקרה, אבל יכולה לקרות. חברה אשרמעניקה לכם שקיפות מלאה על המחיר שהיא מבקשת, ללא סייג וללא תנאי. התשלוםהסופי שאתם קובעים איתה, צריך להיות אכן "סופי" ועוד. אחת הדרכים היא לעשותהשוואה בין חברות באינטרנט והכוונה היא לא רק במחיר, אלא כמובן לשים לבלשירות שהחברה מעניקה והאם המשלוח הספציפי, הייחודי שלכם, הוא משהו שהחברהכבר ביצעה בעבר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI