דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר על אחריותכם
על אחריותכם
לילך דרור 01/03/13 |  צפיות: 3201

החלטתם לרכוש קורקינט חשמלי? עשיתם בשכל. רק על דבר אחד אל לכם להתפשר - תו תקן המבטיח כי רכשתם מוצר איכותי. שוק הממונעים מוצף בעשרות סוגים ומינים ולכן, בנוסף לבדיקות הסטנדרטיות שתעשו למערכות השונות – הבלמים, האורות, הכידון והיציבות - הקפידו לבדוק מהם תנאי האחריות עליו.

קורקינט חשמלי הוא אמנם כלי תחבורה פשוט ולא מסובך לתפעול, אך הוא בנוי ממספר מערכות שכל אחת מהן קריטית והכרחית לנסיעה תקינה ובטוחה. במרבית המקרים תינתן אחריות על קורקינט חשמלי לחצי שנה עד שנה, ובאופן שונה לכל אחד מחלקיו - שלדה, מצבר, מנוע וכו’. אז לפני שאתם מבקשים את החשבון, חשוב שתוודאו מהם בדיוק תנאי האחריות ועל אילו חלקים היא ניתנת.

דבר חשוב ונוסף שיש לקחת בחשבון בעת רכישת קורקינט חשמלי הוא זמינות חלקי החילוף. הרי לא תרצו לאחסן את הקורקינט שלכם לזמן רב, רק מהסיבה שאצל המשווק שרכשתם אותו בדיוק אזלו רפידות הבלמים או אין צמיג זמין במלאי. חלקי חילוף נוספים שכדאי לוודא שזמינים בחנות הם מצברים ורצועות. אבל, אם נשאיר רגע את המשווקים וחלקי החילוף בצד, גם עליכם מוטלת אחריות לשמור ולטפל בקורקינט החשמלי שלכם כראוי. בדומה למצברים בשאר כלי הרכב הממונעים, כמו קלנועית חשמלית או אופניים חשמליות, רצוי מאוד לא לחכות עד שהמצבר מרוקן לגמרי אלא להטעין אותו כשהוא חצי פרוק, או לוודא שהמטען יודע לנתק את עצמו אוטומטית כשההטענה מסתיימת. בצורה זו, המצבר יישמר בצורה אופטימלית ויאריך את חיי הקורקינט החשמלי שלכם. אם המצבר שלכם הוא מעופרת חומצה חשוב במיוחד להקפיד שיהיה טעון כל הזמן. אי טעינת מצברי עופרת חומצה לאורך זמן, פוגעת בהם ובסופו של דבר מקצרת את טווח הנסיעה המקסימלי של הקורקינט. לעומת זאת, מצברי ליתיום קלים יותר ממצברי עופרת חומצה ובשל כך פופולאריים יותר, אם כי מחירם הגבוה יחסית מרתיע רבים.

לסיכום, קורקינט חשמלי הוא כלי תחבורה עמיד ואמין, אך כמו כל דבר שאנו רוכשים, גם תוחלת החיים שלו תלויה בעיקר בנו. בדרך שנשמור עליו, נטעין אותו, נרכב עליו ונטפל בו.  סעו בזהירות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך דרור


 


מאמרים נוספים מאת לילך דרור
 
כל מה שרציתם לדעת על קורקינט חשמלי
אנשים רבים אשר מעוניינים לרכוש כלי רכב זה או אחר, מהססים כל אחד מסיבותיו שלו. קורקינט חשמלי הינו כלי רכב בעל יתרונות רבים אשר קבלת מידע עליו יסייע בקבלת החלטה האם הוא מתאים לצרכים שלהם. במאמר זה נציג מידע לגבי הקורקינט החשמלי אשר יסייע בקבלת החלטה.

איך יודעים אם השיווק שלכם באינטרנט נושא פרי ?
שיווק באמצעות פלטפורמת האינטרנט הינו אמצעי שיווק מוכר ונמצא בשימוש כמעט בכל חברה באופן זה או אחר. אחת הבעיות הנפוצות בקרב בעלי עסקים הינה פיזור כספים על שיווק באינטרנט ללא מדידה את רמת היעילות של אותו אמצעי שיווק. האם אמצעי השיווק בהם הם משתמשים אכן יעיל ? האם הוא מביא כמות גדולה יותר של גולשים לאתר ? האם אותם גולשים הופכים בסופו של דבר ללקוחות ?

על אחריותכם
החלטתם לרכוש קורקינט חשמלי? עשיתם בשכל. רק על דבר אחד אל לכם להתפשר - תו תקן המבטיח כי רכשתם מוצר איכותי. שוק הממונעים מוצף בעשרות סוגים ומינים ולכן, בנוסף לבדיקות הסטנדרטיות שתעשו למערכות השונות – הבלמים, האורות, הכידון והיציבות - הקפידו לבדוק מהם תנאי האחריות עליו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI