דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר כל מה שרציתם לדעת על קורקינט חשמלי
כל מה שרציתם לדעת על קורקינט חשמלי
לילך דרור 11/04/13 |  צפיות: 3071

אופניים, מכונית, אופנוע וקטנוע הינם רק חלק מכלי הרכב המוכרים ביותר אשר ניתן לראותם על כבישי ישראל בכל עת. לכל כלי רכב כזה קיימים חסרונות מסוימים אשר יש לקחת בחשבון בעת הרכישה. מכונית הינה יקרה בפני עצמה וכך גם תחזוקתה. אופנוע וקטנוע הינם כלי רכב מסוכנים ואילו אופניים אינם נוחים כל כך, מה גם שצריך לדעת לרכוב על אופניים. ובכן, קיים אמצעי תחבורה נוסף אשר אינו יקר, בטיחותי ואין צורך בידע מוקדם על מנת לרכוב עליו, הלוא הוא- קורקינט חשמלי.

קורקינט חשמלי- בכבישים או על המדרכה ?

קורקינט חשמלי מיועד לנסיעות על מדרכות, שבילים או כבישים פנימיים. הוא אינו מיועד לנסיעה בכבישים בין עירוניים וטוב שכך. הקורקינט החשמלי בדיוק כמו קלנועית ואופניים חשמליים הינו כלי רכב אמנם, אך איטי יחסית לרכבים וחשוף לתאונות. אחד היתרונות בנסיעה על המדרכה בלבד הינו הגעה למקום היעד במהירות. הקורקינט החשמלי עוקף את כל הפקקים ונסיעה אשר עלולה להימשך שעה בכלי רכב תתקצר באופן משמעותי.

האם יש צורך ברישיון מיוחד ?

בניגוד לכלי רכב דו גלגליים אחרים כמו קטנוע ואופנוע, אין צורך להוציא רישיון מיוחד לנהיגה בקורקינט חשמלי. וזהו אחד היתרונות המשמעותיים שלו. כך, גם מי שחושש ממבחנים ולימודים קשים יכול לרכוש את הקורקינט החשמלי ומיד לאחר הרכישה לצאת לסיבוב ברחובות העיר.

ומה לגבי דגמים ?

בדיוק כמו כל כלי רכב אחר גם קורקינט חשמלי מגיע במגוון סוגים, צבעים ואפשרויות שונות. כמו כן, קיימות תוספות אשר ניתן להוסיף לקורקינט החשמלי שלכם. כך, אתם יכולים להגיע לחנות ולבחור את הדגם המועדף עליכם מבלי להתפשר.

מחירים

כיוון שקיימים דגמים רבים של קורקינטים חשמליים כך גם טווח המחירים הינו רחב מאד. קיימים קורקינטים חשמליים קטנים ופשוטים יעלו בסביבות 500 ₪ ואילו הדגמים המפוארים עשויים להגיע למחירים של מעל 5000 ₪.

ולסיום, ניתן לראות כי לקורקינט החשמלי קיימים יתרונות רבים ואין ספק כי הוא כלי רכב אשר יכול להתאים למגוון אוכלוסיות. אז בפעם הבאה שאתם שוקלים לרכוש רכב, זכרו לבדוק האם קורקינט חשמלי יתאים לכם יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך דרור


 


מאמרים נוספים מאת לילך דרור
 
כל מה שרציתם לדעת על קורקינט חשמלי
אנשים רבים אשר מעוניינים לרכוש כלי רכב זה או אחר, מהססים כל אחד מסיבותיו שלו. קורקינט חשמלי הינו כלי רכב בעל יתרונות רבים אשר קבלת מידע עליו יסייע בקבלת החלטה האם הוא מתאים לצרכים שלהם. במאמר זה נציג מידע לגבי הקורקינט החשמלי אשר יסייע בקבלת החלטה.

איך יודעים אם השיווק שלכם באינטרנט נושא פרי ?
שיווק באמצעות פלטפורמת האינטרנט הינו אמצעי שיווק מוכר ונמצא בשימוש כמעט בכל חברה באופן זה או אחר. אחת הבעיות הנפוצות בקרב בעלי עסקים הינה פיזור כספים על שיווק באינטרנט ללא מדידה את רמת היעילות של אותו אמצעי שיווק. האם אמצעי השיווק בהם הם משתמשים אכן יעיל ? האם הוא מביא כמות גדולה יותר של גולשים לאתר ? האם אותם גולשים הופכים בסופו של דבר ללקוחות ?

על אחריותכם
החלטתם לרכוש קורקינט חשמלי? עשיתם בשכל. רק על דבר אחד אל לכם להתפשר - תו תקן המבטיח כי רכשתם מוצר איכותי. שוק הממונעים מוצף בעשרות סוגים ומינים ולכן, בנוסף לבדיקות הסטנדרטיות שתעשו למערכות השונות – הבלמים, האורות, הכידון והיציבות - הקפידו לבדוק מהם תנאי האחריות עליו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI