דף הבית תיירות ונופש אטרקציות צעירים ויפים, מה חדש באילת?
צעירים ויפים, מה חדש באילת?
שירה דרורי 06/03/13 |  צפיות: 3331

על אף הנהירה של לא מעט ישראלים לאתרי תיירות חדשים שנמצאים ממש מעבר לפינה ובמחירים נוחים, אילת עודנה נשארת מהיעדים הפופולאריים בשביל לא מעט ישראלים. אפשר כמעט לומר שזה החו"ל הכי קרוב שיש לנו באזור – הניתוק הגיאוגרפי גורם גם לניתוק מטרדות היום יום, וברגע שהאוטובוס עובר את המחסום בכניסה לעיר, וכאשר הגלגלי המטוס נוגעות במסלול הנחיתה של דשה התעופה של העיר, אנחנו מרגישים כמה קל לנו פתאום להשתחרר מהשגרה. לא הלימודים, לא המפקדים בבסיס, או הבוס בעבודה, מצליחים לקלקל לנו את אווירת החופש המדהימה שאופפת את נופשי העיר.

אף על פי שנראה כאילו אנחנו מכירים את אילת על כל מטר רבוע שלה, מסתבר שהאטרקציות רבות צצות כמו פרטיות אחרי הגשם בעיר הכי דרומית של ישראל. כמובן שכל מקום תלוי באופי החופשה שלכם ועם מי הגעתם לעיר – בן או בת זוג, חברים מהלימודים או מהצבא, או שמא אתם בכלל בחופשה משפחתית – בכל מקרה, בעיר הקיץ הנצחי תוכלו למצוא מענה לכל דרישה שלכם – אקסטרים, קרחנות או רביצה על החוף.
אז מצאתם מלון כמו לאונרדו רויאל ריזורט אילת? עכשיו רק נותר למצוא אטרקציות.

לכל דרישה ולכל כיס – אילת לכולם, בכל גיל

לאלו שאוהבים את האדרנלין זורם להם בוורידים ואת הלב דופק בקצב, העיר לא מפלה אתכם לרעה – קחו לדוגמא את ה'סלינג שוט' – אטרקציה ייחודית ש'תעיף' אתכם תרתי משמע באוויר. את החוויה המטריפה של ישיבה בכדור ברזל ומעוף באוויר בגובה של יותר מ70 מטר ובמהירות של 180 קמ"ש לא תשכחו במהרה. ואם כן תשכחו, תמיד יש לכם את האפשרות לרכוש את סרט הוידאו בכיכובכם בו אתם מצולמים עפים בשמי אילת.

חובבי הים היקרים שימו לב! בעת נופש באילת, אסור לכם להחמיץ את ההזדמנות להגשים חלום ילדות של לא מעט אנשים – ולשחות עם דולפנים. בזכות ריף הדולפינים באילת, שהפך כבר מזמן לשם דבר בעולם, ניתן לשחות עם דולפינים שאינם חיים בשבי אלא פשוט אוהבים לשחות עם בני אדם. השחייה אתם היא חוויה שלא ניתן לשכוח, והשחייה לצד אחת היונקים המרתקים ביותר והקרובים לאדם לא תשאיר אתכם אדישים.

למי שרוצה להתפרק ולרקוד עד אור הבוקר – אילת היא העיר בשבילכם. רוב המועדונים נמצאים בקרת המלונות או במרחק נסיעה מאוד קצרה מהטיילת, כך שאין מצב להישאר ללא תעסוקה בשעות הלילה, אז מתחילה העיר להתעורר ללילה של שיכרון חושים. מועדוני לילה, פאבים, מסעדות וחיי לילה שלא נופלים מלא מעט ערי תיירות בעולם. ומה בקשר למחר בבוקר אתם שואלים? ובכן למי אכפת, אנחנו בחופשה...מחר זה מחר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI