דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה לימודי תזונה- הישר מבית האם
לימודי תזונה- הישר מבית האם
יובל אלביכטמן 21/03/13 |  צפיות: 3259

כאשר פנטזה על מזון הייתה חושבת על עגבנייה, כאשר הייתה רעבה במיוחד התחשק לה פילה של דג וכך היא גדלה ויפתה.

בניגוד לבנות אחרות, לקרן לא הייתה אף פעם בעיית משקל מכיוון שאורח החיים שלה היה בריא עוד מההתחלה. נוסף על כך היא הייתה פעילה- רקדה, הלכה לצופים ברגל ויצאה לטיולים ארוכים עם חבריה. לאחר שסיימה את הצבא, התחילה קרן לחשוב על לימודיה בעתיד. אמא שלה ייעצה לה ללמוד לימודי תזונה. "זה בדם שלך", אמרה לה האם ועודדה אותה להירשם.

לימודי תזונה- עולם שלם של ידע

כאשר הגיעה קרן אל המכללה, היא הופתעה לגלות כמה רבים הם התחומים והקורסים אשר נלמדים בה. היא גילתה כי לימודי רפואה אלטרנטיבית מכילים מגוון נושאים. בין אפשרויות הלימודים במסגרת רפואה משלימה היה ניתן להירשם אל לימודי שיאצו, לימודי רפלקסולוגיה, לימודי פרחי באך, לימודי נטורופתיה, לימודי דמיון מודרך, לימודי פרסנולוגיה, לימודי אבחון ותזונה בעיניים סיניות, ארומתרפיה, רפואה מערבית, רכיבה טיפולית, יחסי מטפל- מטופל ועוד מגוון אפשרויות נוספות .בהמשך הדרך, הבינה  קרן כי חוסר האיזון בגוף הינו המקור לכל הבעיות והתחלואים. ככל שהתעניינה יותר בתכני הלימוד הנוספים, הבינה כי לא ניתן להפריד בין הגוף והנפש, כך שבכדי להיות מטפל טוב צריך לדעת כיצד לטפל ולחזק את שניהם.

במסגרת הלימודים למדה קרן כיצד יש להתאים מזונות ותוספי מזון לאנשים בריאים או חולים, היא הבינה את המורכבות של הקשר בין הגוף והנפש, למדה קורס פרחי באך ובנוסף אל כל אלו עברה 100 שעות של לימודים בנושא יחסי מטפל- מטופל. התוכנית נפרסה על פני ארבע שנים והכילה 1258כ-  שעות. בסופן של ארבעת השנים קיבלה קרן את תעודת הסיום שלה ואותו היום היה אחד מהימים המאושרים בחייה.

יוצאת אל הדרך

קרן החלה לטפל באנשים והדבר גרם לה להרגיש תחושת סיפוק עצומה. היא הקשיבה למטופלים שלה, הדריכה אותם וכיוונה אותם בסבלנות אל עברן של המטרות. היא ראתה כיצד מצבים משתפרים וראתה בהם הצלחה משותפת שלה ושל המטופלים. הידע הנרחב שלה אפשר לה לספק הסברים הגיוניים אשר גרמו לרבים להבין את חשיבותה של התזונה.

כאשר חשבה קרן על ארבעת השנים בהן בילתה במכללה, חשה שביעות רצון. לימודי תזונה התאימו עבורה בצורה יוצאת דופן מכיוון שהיא הורגלה לצורת החיים הזו עוד מאז שהייתה קטנה. לפעמים, חשבה קרן, ממש טוב להקשיב לאמא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יובל אלביכטמן

מכללת כרכור /ספיריט

מומחים לשיקום באמצעות רפואה אלטרנטיבית ורפואה משלימה.

ע"י יובל אלביכטמן



 


מאמרים נוספים מאת יובל אלביכטמן
 
רכיבה טיפולית – לאנשים שאוהבים לעבוד עם בעלי חיים
רכיבה טיפולית – טיפול מסוג שונה, מתאים לכם ?

רפואה משלימה – לגוף, לנפש ולנשמה
רפואה משלימה – להשתחרר מהכאבים הפיזיים והנפשיים

לימודי רכיבה – איזה סוג של מטפלים אתם רוצים להיות ? הדרך שלכם מתחילה אצלנו במכללה
לימודי רכיבה – מטפלים באנשים באמצעות הסוסים

לימודי רפואה משלימה – משנה כיוון לערוץ נכון יותר
לימודי רפואה משלימה – מהפך בצורת החיים

לימודי רכיבה טיפולית- טיפול עם עוצמה
לימודי רכיבה טיפולית- דוהרים אל הבריאות

רפואה משלימה - אל תשלימו עם המצב
רפואה משלימה - לטפל בדרכים אחרות

ליצנות רפואית- מכישרון טבעי למקצוע מבוקש
ליצנות רפואית- לעשות טוב למישהו אחר

רכיבה טיפולית- קשרים אחרים
רכיבה טיפולית- חוזרים אל הטבע הרפואה המשלימה הפכה לפופולארית ביותר במהלך השנים האחרונות. בעבר, לא האמינו האנשים ביכולתה של הרפואה המשלימה, הם האמינו רק בכוחה של הרפואה המסורתית, אך עם חלוף הזמן, החלו רבים להתנסות בה ומצאו בה פתרון עבור בעיות שונות אשר לא הצליחו לקבל מענה ופיתרון במסגרתה של הרפואה הקונוונציונאלית.

לימודי עיסוי- להרגיע את הגוף
לימודי עיסוי- משהו טוב לימודי עיסוי עשויים להתאים לאנשים אשר אוהבים בני אדם ואוהבים את תחושת המגע עימם. העיסוי עשוי לעזור לאנשים רבים בני גילאים מגוונים ומצבים שונים. בעזרתו יוכלו אלו לחוש טוב יותר.

רפלקסולוגיה- על קצות האצבעות
רפלקסולוגיה- לטפל בעקב אכילס בעבר לא הייתה הרפואה המשלימה מקובלת בקרב הציבור. מרבית האנשים האמינו רק ביכולתה של הרפואה הקונוונציונאלית ומהמסורתית. עם חלוף השנים ותהליכי הגלובליזציה אשר חלו על מרבית המדינות, הפך עולמנו לקטן יותר ומגוון צורות חשיבה חדרו אל העולם המערבי. כתוצאה מכך הפכו שיטות טיפוליות זרות לחלק בלתי נפרד מדרכי הטיפול בחולים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI