דף הבית בניין ואחזקה ריהוט ארון מעץ מלא
ארון מעץ מלא
ziv 25/03/13 |  צפיות: 2722

הילדים התבגרו? אין מספיק מקום בארונות? אולי הגיע הזמן לרכוש ארון. לפעמים נראה פשוט, אבל שנכנסים לתהליך וקולטים את האפשרויות הרבות אתם קולטים שזה דבר מורכב וארוך. האם כדאי לבנות או לקנות ארון בחנות? האם ללכת על ארון 4 דלתות פשוט או עם עץ טבעי? הנה לכם כמה המלצות וטיפים.

מוכנים? לפני הכל אתם צריכים לחשוב כמה אתם מוכנים להשקיע, יחד עם זאת חשבו למי ולמה מיועד הארון, והיכן הוא יועמד, יש הרבה הבדלים בין ארון לחדר משחקים לעומת ארון לחדר ההורים ושהכל יקר היום בארץ חבל לשלם ממון רב על פריט שלא ייתן תמורה הולמת להשקעתכם.

האם נכון עבורכם לפנות אל נגר מקצועי או לרכוש ארון מוכן? נגר יגיע אליכם לבית, יבצע מדידה של השטח, יבנה את הארון על פי רצונכם ובנוסף יהיה אחראי על ההתקנה. אבל יש גם חסרונות: זה לוקח זמן רב המחירים גבוהים יותר וגם לא תדעו על איזה נגר נפלתם. השירות יהיה אישי יותר אבל יש כאן סיכון שצריך לחשוב עליו.

אם תעדיפו לקנות ארון בגדים 2 דלתות לדוגמה בחנויות הפרוצדורה תהיה שונה, אתם תהיו אחראים על המידות, כך גם לגבי ההובלה ועל שירותי התקנה תשלמו סכום נוסף. אבל יש יתרונות גם: אפשר למצוא ארון בכל תקציב, אפשר לקנות ממבחר גדול יותר והיתרון הגדול ביותר הוא תוכלו לראות את הארון שלם לפני התשלום.

היום אפשר למצוא מאות ארונות עם המון סוגי עץ שונים שמקשים לבחור ארון לבית, לכן כדאי להיכנס לאתרים בתחום ולחפש ארון שיתאים לכם, וגם לעשות השוואה של מחירים. ורק אז לקבל את ההחלטה אילו חנויות מציעות לכם את המחיר הטוב ביותר.

חושבים לרכוש חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המיועד לאחסון בגדים וחפצים. אם הבית שלכם מתאים לכך, הזמינו בעל מקצוע שייתן לכם הצעת מחיר. חדר ארונות הוא לא עסק זול ובשביל שיצדיק את ההשקעה בחרו רק עץ איכותי, גימור מיוחד והכי חשוב התקנה מקצועית.

בסופו של דבר, ארון הוא רהיט מסיבי אי אפשר להחביא אותו, לכן שאתם רוצים לקנות ארון פינתי רצוי מאד להשוות מחירים, להזמין עץ איכותי ולבחור בעלי מקצוע טובים להתקנה כך שתשמחו עם הרהיט שקניתם ותיהנו ממנו לשנים רבות. בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI