דף הבית בניין ואחזקה בית חכם הזמנת טכנאי עד הבית של שטראוס מים
הזמנת טכנאי עד הבית של שטראוס מים
אבי 27/04/13 |  צפיות: 3327

משפחות רבות מתלבטות באשר למקור מי השתייה שלהם. המודעות לעובדה שמי הברזים בישראל אינם חפים ממזהמים ומכילים מיני מתכות ושאריות מזהמים מביאה משקי בית רבים לחפש אחר מקומות מי שתייה יעילים. בין הפתרונות העומדים לרשות מי שמעוניין לשתות מים נקיים ואיכותיים ניתן למנות את הבקבוקים והמכלים של המים המינראליים, את הסננים למיניהם ואת בר המים. בר המים של שטראוס מים מתאים במיוחד למשפחות או משרדים המעוניינים באספקה סדירה של מי שתייה איכותיים ומסוננים בכל שלב של היום.

על בר המים של שטראוס מים

בר המים של שטראוס מים הוא מתקן מסנן מים הפועל על טכנולוגיות הסינון המתקדמות ביותר בעולם. בר המים מאפשר אספקה בלתי מוגבלת של מים מסוננים ואיכותיים ומאפשר מילוי של כוסות, בקבוקים ומכלים גדולים. בר המים הוא בר מעוצב המגיע בשלל צבעים המשתלבים באופן מיוחד במטבח ובפינות ההמתנה השונות. חברת שטראוס מים מציעה מגוון של שלושה דגמים ייחודיים של בר מים המתאימים לשימוש משפחתי, משרדי או קטן.

דגמי בר המים

הדגם הקלסי של בר המים של שטראוס מים הוא הדגם תמי 4 קלסיק. מדובר בדגם איכותי של בר מים המאפשר מזיגה של מים חמים או קרים להכנת שתייה חמה או קרה. תמי 4 קלסיק מתאים במיוחד למשרדים או פינות המתנה של שירותי רפואה והוא מספק מים מסוננים וטובים לשתייה ללא הגבלה, תמי 4 קלסיק מגיע במגוון צבעים ובעיצוב מודרני התורם לעיצוב הכללי של החלל בו הוא נמצא ומוסיף לו יוקרה ואיכות.

הדגם השני של בר המים של שטראוס מים הוא תמי 4 פרימו. הדגם הזה הוא דגם קומפקטי המאפשר מזיגה של מים לכוסות או לבקבוקים ומכלים גדולים מאוד. הדגם מתאים הן לשימוש משפחתי והן לשימוש משרדי ומאפשר מזיגה של מים נקיים ומסוננים בכל שלב של היום.

הדגם השלישי הוא דגם תמי 4 פמילי המותאם במיוחד למשפחות. הדגם הוא בעל תצוגת LCD מתקדמת ומאפשר מזיגה של מים חמים או קרים, בנוסף, הדגם המשפחתי כולל מנגנוני בטיחות לשימוש של ילדים ומאפשר שימוש בטוח ויעיל של מזיגת המים על ידי כל אחד מבני המשפחה.

הדגם האחרון והרביעי הוא תמי 4 החדש והמשופר אשר מעניק חווייה ייחודית ואפשרויות שימוש מגוונות ונוחות במיוחד.

על השירות של שטראוס מים

בהמשך לסטנדרט האיכות של מכשירי בר המים, חברת שטראוס מים מספקת שירות תחזוקה ותיקונים איכותי לתמיכה בשימוש בברי המים שלה. שירות הזמנת טכנאי עד הבית של שטראוס מים הוא שירות איכותי ויעיל המאפשר הזמנת טכנאי בקלות ופשטות על ידי מערכת ממוחשבת, ידידותית ומתוחכמת. המערכת מאפשרת הזמנת טכנאי מכל מקום בכל שעה ללא צורך בהרשמה מוקדמת. כל שעל המשתמש לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את דגם בר המים שברשותו, לבחור את התקלה ולהזמין את הטכנאי.

בנוסף, המערכת מציע מאגר מידע גדול במיוחד של פתרונות אפשריים לתיקון עצמי של התקלה ומאפשרת תיקון התקלה במהירות ללא המתנה לטכנאי. מערכת הזמנת טכנאי עד הבית של שטראוס מים היא המשך ישיר של סטנדרט האיכות וההתאמה של מכשירי בר המים של שטראוס מים לצרכים המשפחתיים או העסקיים של הלקוחות שלה ומאפשרת את השירות הטוב ביותר לתיקון ותחזוקה של המכשיר בכל שלב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI