דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין אולם אירועים או גן אירועים מה עדיף?
אולם אירועים או גן אירועים מה עדיף?
אולם-אירועים 29/04/13 |  צפיות: 4738

אחת ההתלבטויות המרכזיות העומדות בפני כמעט כל זוג אשר עומד להתחתן, הורים אשר מעוניינים לחגוג את בר או בת המצווה לילדיהם ואף הורים טריים אשר מעוניינים לערוך את אירוע הברית או הבריתה המסורתית, היא להחליט בין אולם אירועים לגן אירועים. ובכלל, מהו ההבדל בין השניים? כל התשובות והעצות במאמר שלפניכם.

מהו ההבדל בין אולם אירועים לגן אירועים?

ההבדל למעשה הוא די פשוט, אולם אירועים הוא מקום סגור ומקורה ואילו גן אירועים הוא מקום בו ניתן לערוך את האירוע תחת כיפת השמיים. יחד עם זאת, לכל אפשרות ישנם יתרונות וחסרונות אשר משפיעים לא רק על אופיו של האירוע אלא גם על העלות הסופית, כמו למשל העונה בה תתקיים החתונה. אם משאת נפשכם היא להינשא בחודשי הקיץ החמים, חתונה באוויר הפתוח  עלולה לחרב את מצב רוחם של האורחים שכן בקיץ עדיף אולם אירועים מקורה וממוזג. הבדל נוסף תלוי בנושא מגבלת המקום. יתרון אדיר לטובת גני אירועים היא שלרוב לא משנה מהי כמות האורחים ברשימה, המקום יוכל להכיל כל כמות וזאת לעומת אולמות אירועים אשר לרוב מכילים כמות מוגבלת של מקום. יש עוד לא מעט הבדלים בין השניים אך בשורה התחתונה הבחירה צריכה להתבצע על פי שיקולי תקציב ושיקולי אווירה אותה אתם מעוניינים להשיג.

הפתרון האידיאלי

הפתרון האידיאלי לאירוע מושלם ולא משנה אם מדובר בחתונה, בר/בת מצווה או ברית/ה הוא לבחור במקום אשר משלב בין אולם אירועים לגן אירועים. כך תוכלו ליהנות משני העולמות מבלי להתפשר על אירוע חלומותיכם. מעבר לכך, אולם אירועים אשר משלב גן אירועים מאפשר לענות על צרכיהם של כל האורחים הצעירים והמבוגרים, גן האירועים מאפשר מקום התרוצצות לקהל האורחים הצעיר ואילו האולם מספק את הנוחות לאורחים המבוגרים יותר. מעבר לכך, היתרון הגדול באולם אירועים אשר משלב גן אירועים הוא שאין צורך להתפשר על תאריך או עונה מסוימת שכן לא משנה אם מדובר באירוע אשר נערך בעונת הקיץ החמה או בעונת החורף הקרירה עדיין יהיה ניתן ליהנות למשל מחופה תחת כיפת השמיים ומריקודים סוערים באולם ממוזג ונוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אולם-אירועים

חצר המלכה | אולם אירועים | גן אירועים את מרכז האירועים חצר המלכה הקמנו עם אהבה גדולה לאנשים ולאירועים. במשך השנים צברנו ניסיון עשיר, שמשתקף באינספור אירועים מרגשים, מוצלחים ובלתי נשכחים.

052-9097572

http://www.qce.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת אולם-אירועים
 
גן אירועים – לחגוג ולהרגיש את המרחב
השאלות חוזרות על עצמן בכל פעם מחדש: מה יהיה טוב יותר עבור האורחים? איך ניתן יהיה להפיק את הערב היפה והייחודי ביותר האפשרי? והאם לחגוג את ההערב המשמח באולם סגור או בגן אירועים? תמיד יש טיעונים לכאן ולכאן.

גן אירועים יוקרתי עושה את כל ההבדל
אירוע, ללא קשר לגודלו או לאופיו, הוא הרגע בו מי שחוגג אותו הוא מלכה, נסיכה או מלך ליום אחד. ככזה, אנו מצפים מהאירוע להיות מלכותי, חגיגי ויוקרתי. גן אירועים יוקרתי הוא התפאורה המושלמת לסיפור ולעלילה, ולתחושה החגיגית והמלכותית שאתם מבקשים לחוש באירוע שלכם

אולם אירועים או גן אירועים מה עדיף?
29/04/13 | נישואין
אחת ההתלבטויות המרכזיות העומדות בפני כמעט כל זוג אשר עומד להתחתן, הורים אשר מעוניינים לחגוג את בר או בת המצווה לילדיהם ואף הורים טריים אשר מעוניינים לערוך את אירוע הברית או הבריתה המסורתית, היא להחליט בין אולם אירועים לגן אירועים. ובכלל, מהו ההבדל בין השניים? כל התשובות והעצות במאמר שלפניכם.

קריטריונים לבחירת אולם אירועים
כמעט כל אדם עורך אירועים רבים בחייו. חתונה, ברית, בריתה, ימי נישואין, בר ובת מצווה וימי הולדת הינם רק חלק משלל האירועים הללו.

עם כל כך הרבה אולמות אירועים – איך בוחרים ?
עומדים להינשא בשנה הקרובה ? נמצאים בשלהי ההכנות לאירוע ? אין ספק כי הדבר החשוב והבסיסי ביותר הינו בחירת אולם אירועים.

סוגי עיצוב אולם אירועים
אם בעבר עיצוב אולם אירועים היה פשוט יחסית וההתייחסות היתה בעיקר לצבע המפות, המפיות וכמה זרי פרחים המקשטים את האולם, הרי שכיום קיים מגוון סוגי עיצובים והבחירה בעיצוב המתאים אינה פשוטה.

גני אירועים- הקהל הצביע פה אחד!
גני אירועים מאגדים קסם מיוחד משל עצמם. כאן מדובר על מקומות פתוחים, שבהם כרי דשא ירוקים, צמחיה ענפה, ריחות הדרים, פסלים, מזרקות והרשימה עוד ארוכה. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעדיפים גני אירועים על פני אולמות סגורים וזאת משום היתרונות הרבים.

גני אירועים- אירוע יוקרתי ומנצח
ישנם אירועים אשר נחרטים בזיכרונם של כל המוזמנים. אירועים אלו לרוב נערכים בגני אירועים מפוארים תחת כיפת השמיים ותחת ניצוחו של מפיק אירועים אשר מצליח לאפיין את דרישות וצרכי הלקוח בצורה מושלמת ולהגשים את משאלותיו לידי יישום.

גני אירועים – מפיקים את המקסימום
מדי שנה שחולפת הפופולאריות של גני אירועים גואה. הסיבה לכך הן האפשרויות הבלתי נדלות של עיצוב גן האירועים בצורה מרשימה והתאמתו המדויקת לאופיו של האירוע. בנוסף, מגוון האפשרויות שניתן ליישם בגן אירועים והיכולת ליהנות משילוב מושלם של הטבע ואמנות ידי האדם, מבטיחות לכל אחד ואחת את האירוע המושלם.

גן אירועים או אולם יוקרתי ? זו השאלה ...
27/11/12 | חתונות
תכנון אירוע אינו דבר של מה בכך וקיימות סוגיות רבות אשר יש להתייחס אליהן בכובד ראש. אנשים רבים מתלבטים האם לערוך את האירוע שלהם בגן אירועים או באולם אירועים כאשר ההבדלים בין השניים רבים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI