דף הבית קניות וצרכנות אופנה בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
אירה פינסקר 20/05/13 |  צפיות: 5149

ענף של בגדי הריון התפתח מאוד בשנים האחרונות. חשוב להבין שבמשך רוב תולדות האנושות עצם המושג "בגדי הריון" לא היה קיים. נשים בהריון לבשו בגדים רחבים וישבו הרבה בבית. בכמה עשרות השנים האחרונות, כאשר יותר נשים יצאו לעבודה ונדרשו לתפקוד מלא גם בתקופת ההריון, עלה הצורך בבגדים מיוחדים לתקופה זו, בגדים שלא ייראו כאילתור, אלא כחלק ממלתחה מאורגנת היטב.

נכון להיום קיים מבחר רחב של בגדי הריון, לכל אירוע, לקוח ותקציב. רוב המומחים ממליצים על מספר פריטים עיקריים לתקופת ההריון, וביניהם חגורת הריון, שניים- שלושה זוגות של מכנסי הריון נוחים, כמה שמלות בהתאם לעונה, ומספר טוניקות או חולצות מיוחדות לשילוב עם מכנסיים או חצאית. מלתחה כזאת יכולה לשמש את האישה ההרה בכל תקופת ההריון וגם לאחר מכן.

בגדי הריון לאירוע אינם פריט נדיר שצריך לתפור בהזמנה מיוחדת.  חנויות בוטיק מיוחדות מציעות שמלות ערב וחליפות אלגנטיות לאירוע היוקרתי ביותר.  גם בגדים לעבודה, בגדים לספורט ובגדים ליומיום מצויים ברשתות ובחנויות הבודדות במבחר רחב של דגמים.  קריטריונים נוקשים כלפי טיב הבדים והאריגים, מחברים, כפתורים, תפרים ופרטים אחרים, הופכים את בגדי ההריון לבגדים באיכות גבוהה במיוחד.

שאלת ההוצאות הנדרשות לצורך רכישת בגדי הריון נשארת שנויה במחלוקת. יש הטוענים כי כדאי מאוד להשקיע בבגדים איכותיים דווקא בתקופה הזאת, שכן נשים הרות רגישות יותר וזקוקות לבגדים נוחים במיוחד. על פי הדעה הזאת, לא מומלץ לחסוך ולוותר על איכות במקרה הזה.

יחד עם זאת, לא כל אישה יכולה להרשות לעצמה חידוש מלא של המלתחה בתקופת ההריון, ובמקרים רבים אין זה הכרחי.  רכישת מספר פריטים מצומצם ושילובים יצירתיים של חולצות עם מכנסיים או עם חצאיות מאפשרות לבנות מלתחה שלמה בהוצאה סבירה בהחלט.

לסיכום, בגדי הריון חיוניים כיום לצורך תפקוד מלא בתקופה המאתגרת הזאת. גודל ההוצאה למילוי של צורך זה מוכתב על ידי האילוצים הכלכליים של כל משפחה. מבחר המוצרים והמותגים בשוק הוא כה רב, שניתן למצוא מענה לצרכים שונים ולתקציבים שונים, ולאפשר לכל אישה לשמור על מראה חיצוני נאה ואסתטי, מבלי לוותר על סגנון והעדפות אישיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI