דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב מוצר מתנות לקיץ
מתנות לקיץ
איריס כהן 09/06/13 |  צפיות: 12807

הקיץ שוב הגיע ולאידיאל עיצובים יש בדיוק מה שהילדים שלכם צריכים על מנת לעבור את הקיץ בשלום ובהנאה וזה מתחיל במזוודות חופשה נעימה עם טיפים מה לעשות בחופש הגדול ובתוכן כול מה שהילדים צריכים לחוף הים כמו משקפת, מצופים, בועות סבון ואפילו סוכריות.  הדמיון של אידיאל ומתנות הקיץ שלה לא מפסיק לרגע.

אידיאל מתקשרת עם מתנות הקיץ שלה גם עם העבר הקרוב וגם עם העבר והרחוק ומקרבת ילדים למשחקים של פעם, מה שההורים שיחקו כמו דומינו, דמקה, חמש אבנים, גולות, גומי של סבתא, מחשבון, קלפים וחבל קפיצה והכול במזוודה מדהימה שמתאימה לקיץ בצורה מרגשת ועליה הכיתוב "זו ילדותי השנייה" שיוצרת קשר אדיר בין העבר להווה.

אבל המקוריות של מתנות הקיץ של אידיאל לא עוצרות פה, אידיאל לא עוצרת את פרץ היצירתיות שלה ומייצרת סינרים בעיצוב אישי עם פלטה של צבעי מים ובתוכה מכחולים, צבעי ידיים וכול אלמנט של ציור. גם המשחק של הצבע ובמיוחד צבעים שמתאימים למזג האוויר בקיץ לא חף מטביעת עינה של אידיאל והיא מפתיעה שוב בסלי וינטג' בצבעים קרירים של גלידה שמכילים את מוצרי הקיץ בהתאם לצבע הסל ונותנים ערך מוסף להגנה מפני השמש אבל בסטייל. הסל מכיל כובעי קש לבנות של גבירות בריטיות ממש כמו קיט מידלטון...(נסיכת אנגליה) עם משקפי שמש של גדולות וכובעי רפול וקסקט לבנים עם משקפי ספורט ממש כמו של הגדולים מה שיוצר חיבור בין דורי.

אסור לשכוח שבילוי בחוף הים אינו שלם ללא גלידה קרירה וגם פה אידיאל מחדשת ומציגה במיוחד לקיץ גביעי גלידה מלאים בסוכריות על מקל וזה לא נגמר פה כי גם לאחר שהילד מסיים ללקק את הגלידה נשאר לו מזכרת גביע גלידה שהוא בעצם קופת חסכון מתוקה לחופשה הבאה...כך משיגים ערך מוסף בשביל הילדים.

חוץ מהילדים המדהימים שנהנים ממתנות הקיץ המדהימות לא נפקד מקומם של המורים והסייעות שעובדות קשה כול השנה ואידיאל גם חושבת עליהם עם ערכות של תיקי ים, צידניות ומחצלות קש גדולות ומפונפנות.

מגוון מתנות הקיץ של אידיאל לא נפסק כאן והיא מציגה מתנות קיץ לזמן שינה, ציפיות שעליהם כיתוב "חלומות מתוקים" "וחופשה מתוקה" והכיתוב מעוטר בציורי סוכריות על מקל או עם הדפס "הכול אני יכול בחופש הגדול" בשילוב תמונה של גלגל מתנפח וילדים שמחים, ועל מנת שהילדים יקבלו תוכן ויגדלו להיות מבוגרים שמכבדים את המורים אידיאל מציגה ערכות פינוק ושיזוף יחד עם תמונות מדהימות על כן של ציור עם הכיתוב, "יהיו עינך רואות את מוריך" שמלווה בהדפס של עיניים כחולות ויפיפיות הנושאות ואומרות תודה על שנה נפלאה ובתמונה הזו גם מופיע כרטיס ברכה מעוצב המסביר את נשיאת עיננו למורינו...ואפילו שם יש מקוריות ושילוב אדיר כי אפשר להוסיף חריטה אישית על העץ של כן הציור שעליו עומדת התמונה.

ואמנם הקיץ ארוך אבל בסוף חוזרים ללימודים ולכן אידיאל מציעה מתנות קיץ חינוכיות כמו מחברות מעוצבות במיוחד בצבעים מרהיבים עם עפרונות צבעונים ומיוחדים שעושים יותר "חם" בלב...אם לא מספיק חם לנו בקיץ...

וכמובן אחרי כול הבילויים ועל מנת להפיג את החום הקופח של הקיץ הישראלי ולהתרענן מגיע לנו משהו קר וגם כאן אידיאל חשבה על רעיונות סופר מקוריים ויצירתיים למתנות קיץ כמו בקבוקים עם מתכוני שייק מיוחדים לקיץ וגם שייקים ובקבוקים עם מתכוני תה קר עם אבקה להכנה, מתקנים להכנת ארטיקים, ערכות נסיעה, כפכפים מיוחדים ועוד...מתנות הקיץ של אידיאל נוגעות בכול תחום שרק חושבים עליו ובדיוק כך מתנות הקיץ מוגשות להנאתכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס כהן


 


מאמרים נוספים מאת איריס כהן
 
מתנות בהתאמה אישית
הקיץ הוא זמן קסום וחברת אידיאל מתנות בתאמה אישית מבינה את הצורך שלכם למשהו מיוחד. אבל מעבר לכך שכולם מסביב נשארים במתנות הפשוטות והשבלוניות מסביב ומשווקים את אותו הדבר רק באריזה אחרת סטודיו אידיאל עיצובים מביאה FEEL והרגשה של משהו חדש עם המתנות המיוחדות לקיץ לילדים הרכים בשנים וגם לא שוכחת את הגננות שעמלות כול הקיץ על חינוך הילדים.

מתנות לקיץ
הקיץ שוב הגיע ולאידיאל עיצובים יש בדיוק מה שהילדים שלכם צריכים על מנת לעבור את הקיץ בשלום ובהנאה וזה מתחיל במזוודות חופשה נעימה עם טיפים מה לעשות בחופש הגדול ובתוכן כול מה שהילדים צריכים לחוף הים כמו משקפת, מצופים, בועות סבון ואפילו סוכריות. הדמיון של אידיאל ומתנות הקיץ שלה לא מפסיק לרגע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI