דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב אירועים מתנות בהתאמה אישית
מתנות בהתאמה אישית
איריס כהן 12/06/13 |  צפיות: 12861

הקיץ הוא זמן קסום וחברת אידיאל מתנות בתאמה אישית מבינה את הצורך שלכם למשהו מיוחד. אבל מעבר לכך שכולם מסביב נשארים במתנות הפשוטות והשבלוניות מסביב ומשווקים את אותו הדבר רק באריזה אחרת סטודיו אידיאל עיצובים מביאה FEEL והרגשה של משהו חדש עם המתנות המיוחדות לקיץ לילדים הרכים בשנים וגם לא שוכחת את הגננות שעמלות כול הקיץ על חינוך הילדים.

והמתנות מקיפות מגוון מושלם של סיטואציות לדוגמה זמן השינה שאצל אידיאל מתבטא בצפיות למיטה שבניגוד לצבעים המיושנים והדוגמאות שחוזרות על עצמן סטודיו אידיאל מציעה צבעים שמחים ועזים עם כיתובים מקורים כמו חלומות מתוקים וחופשה מתוקה עם עיטורים של סוכריות על מקל או עם הדפס הכול אני יכול בחופש הגדול עם ציור של ילדים שמחים וגלגל מתנפח.

וכמובן שבקיץ הולכים ומבלים בים ולזכות אידיאל מגוון של מתנות שמשתלבות נהדר עם חוף הים כמו ערכות של תיקי ים וצידניות שמשולבות עם מחצלות קש גדולות ומפונפנות למורות לסייעות ולגננות, וזה לא מסתיים שם, כמובן שיש גם ערכות פינוק ושיזוף שמשדרות וגורמות להרגשת חופש וקיץ וגם מקומה של האמנות לא נשכח עם מתנות מיוחדות של תמונות קנבס על כן ציור שמשדרות בצורה מדהימה את הכבוד והאהבה שרוחשים לעבודת הקודש שהמורים והסייעות עושות כול השנה עם הכיתוב "יהיו עינך רואות את מוריך" שמשולב כמובן עם הדפס של עיניים כחולות ויפיפיות הנושאות ואומרות תודה על שנה נפלאה.

ועוד כיתוב מרגש ונהדר "להתראות בשנה הבאה שתהיה חופשה נעימה" שמשולב כמובן עם כרטיס ברכה מעוצב המסביר את נשיאת עינינו למורינו, בנוסף ניתן להוסיף חריטה על העץ של כן הציור עליו עומדת התמונה וכל זה בקופסא פרחונית מהודרת ומעוצבת להפליא.

כמובן שאידיאל מציגה מבחר גדול ומדהים של מתנות שמעלות על פני הילדים חיוך כמו מזוודות חופשה נעימה עם טיפים מה לעשות בחופש הגדול שמלאות בכדורי ים ומצופים וכמובן גם מקומה של המשקפת שעימה צוללים למים הזכים ובועות הסבון שמשדרות רוך ותמימות של ילדות וכמובן איך אפשר בלי סוכריות שטובעות בגלידה מדהימה שתרתק את חך הלשון בדרך להנאה צרופה.

ואם חשקה נפשכם לקצת חיבור של ילדכם לתקופת התום והתמימות יש כמובן את מזוודת זו ילדותי השנייה עם משחקי ילדות של פעם עם משחקים כמו דומינו, דמקה, חמש אבנים, גולות, גומי של סבתא ומשחקי מחשבון 1-12, קלפים ואיך אפשר בלי חבל הקפיצה הישן והטוב אבל עם טוויסט לגמרי אחר. וכמובן מקומה של האומנות לא מוזנח עם סינרים בעיצוב אישי עם פלטה של צבעי מים, מכחולים, צבעי ידיים, גואש וכול מה שמייצר את האשליה של הקיץ.

ואיך אפשר בלי המרענן הרשמי של הקיץ הלוא הוא הגלידה שמגיעה בצורתה המוכרת אבל רק ממראית עין כי במקרה של המתנות המיוחדות לקיץ של אידיאל אנו מקבלים גביעי גלידה מלאים בסוכריות קופצות אבל אחרי שמסיימים ללקק לילד הקט נשאר ערך מוסף עם גביע גלידה בצורת קופת חסכון מה שילמד אותו גם לחסוך לחופשה הבאה.

המתנות של סטודיו אידיאל עובדות בכול הרבדים ומשלבות הנאה וייחודיות עם מסרים משמעותיים לילדים. ואם דיברנו על מרענן רשמי יש כמובן את השייקים הקפואים והקרירים שיכולים להפוך ערב קיץ מהביל לצונן וענוג ואידיאל מביאה פה טוויסט עם בקבוקים שעליהם מתכוני שייק מיוחדים לקיץ וגם שיקרים ובקבוקים עם מתכוני תה קר עם אבקה להכנה. כול אלה באים בשילוב של מתקנים להכנת ארטיקים לצנן את הגוף ולהנאה של הילדים.

אידיאל לא זונחת גם את הנוחות של הילדים בטיולים בקיץ ומציעה ערכות נסיעה, כפכפים מיוחדים ללילות ולערבי הקיץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס כהן


 


מאמרים נוספים מאת איריס כהן
 
מתנות בהתאמה אישית
הקיץ הוא זמן קסום וחברת אידיאל מתנות בתאמה אישית מבינה את הצורך שלכם למשהו מיוחד. אבל מעבר לכך שכולם מסביב נשארים במתנות הפשוטות והשבלוניות מסביב ומשווקים את אותו הדבר רק באריזה אחרת סטודיו אידיאל עיצובים מביאה FEEL והרגשה של משהו חדש עם המתנות המיוחדות לקיץ לילדים הרכים בשנים וגם לא שוכחת את הגננות שעמלות כול הקיץ על חינוך הילדים.

מתנות לקיץ
הקיץ שוב הגיע ולאידיאל עיצובים יש בדיוק מה שהילדים שלכם צריכים על מנת לעבור את הקיץ בשלום ובהנאה וזה מתחיל במזוודות חופשה נעימה עם טיפים מה לעשות בחופש הגדול ובתוכן כול מה שהילדים צריכים לחוף הים כמו משקפת, מצופים, בועות סבון ואפילו סוכריות. הדמיון של אידיאל ומתנות הקיץ שלה לא מפסיק לרגע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI