דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים וילונות יוקרה לעסק
וילונות יוקרה לעסק
דוד כהן 22/06/13 |  צפיות: 3296

וילונות יכולים להיות עוד דרך להצהרה עיצובית בעסק שלכם. הבד והמראה הכולל של הוילון, מעניקים באופן מיידי, אפקט של אינטימיות ופחות רשמיות ויש מבחר אדיר של אפשרויות, בכל הקשור לבדים, לצבעים ולסגונות לבחירה. במאמר הזה אפרט כמה אפשרויות, אשר יכולות להעניק יתרונות עסקיים למשרד, מעבר לעיצוב החיצוני.

במחשבה ראשונה בעל עסק יחשוב פרקטי. דהיינו: המשרד שלו יכול להיות בעל מראה יוקרתי ומתוחכם, בנוי משיש מדהים ביופיו, עם ריהוט איכותי ויקר, אך הוא יעדיף צילונים או תריסים. הרעיון של הצגת רשמיות ויוקרה בעיצוב העסק, יהיה חסר וקר, ללא וילונות ראויים על החלון. כדי להעניק אפקט של נועם, שימוש בוילון עם בד איכותי ויוקרתי יציג את הצד הנינוח של העסק ויהיה פחות "מאיים".

כמובן שצריך לחשוב גם על יעילות ולכן יש לתת מחשבה לנושא ההגנה מפני אור היום, הפרטיות והתחזוקה. הוילון שייבחר אמור להיות חזק ולהאריך ימים. וילונות מבד פשתן, בצבע ניטראלי כגון שיבולת שועל או אפור, ישברו את המראה הנוקשה ויוסיפו סגנון אישי. גם בד קטיפה נחשב כבחירה טובה של וילון יוקרה ועדיף להמנע מכותנה סינטטית זולה או וילון עם בד דק.

וילונות בשילוב טפט או מדבקות הם אלמנטים עיצוביים שיכולים לתת אפקט מהמם או דוחה. צריך לחשוב במיוחד אם העסק המנוהל הוא בתחום האסטטיקה או אפילו במרפאה פרטית כלשהי, המעניקה שירותים לקהל לקוחות באיזור יוקרתי או כאשר הלקוחות הם יותר נשים מאשר גברים. כדאי לבעלי העסק לשים לב במיוחד בנושא של עיצוב בדוגמאות של פרחים או הגזמה בצבעים בוהקים. במידה ואתם לא בטוחים אם וילונות לעסק עשויים לגרוע מהמראה הייחודי של העסק, עדיף להתמקד בבד איכותי, יוקרתי וללא דוגמאות כלל.

היכולת לנצל את הוילון היוקרתי שאתם משקיעים בו ממון רב, תאפשר לכם לבצע במסגרת ההזמנה גם דרך מצויינת למנף את העסק, אך לא בצורה זולה. בבחירה של וילון תפור, במיוחד למימדים של חלון העסק, נסו לחשוב על האפשרות ששם העסק שלכם יהיה חלק מהרקמה, אך יבוצע בעדינות ובאלגנטיות. זו אחת הדרכים המצויינות לנצל את הוילון, על כל יתרונותיו, גם לצרכי פרסום וגם כדרך להצהיר כי אתם משקיעים לא מעט, כדי לתת ללקוח את התחושה שהוא בידיים טובות.

המחשבה על הצגת התכלית העסקית, דרך הלבשת החלונות בעסק, אינה צריכה להסתיים בסוג הבד או במבנה הוילון, היא אמורה גם להתמקד בפרטים הקטנים. הכוונה היא גם לחשוב על מוט הוילון או לחילופין המסילה אליו הוא מחובר. בחשיבה פרקטית בלבד, יש מי שיעדיף שהוילון היוקרתי שלו ישב על מסילה, עם מנוע ושלט. אין ספק שנוחות במקרה הזה היא גולת הכותרת. אך לא תמיד הבד והוילון שתבחרו יתיישב "טוב" במראה הכללי של החדר, במקרה ואתם מעדיפים את מסילה.

לכן, כאשר אתם מזמינים וילון או רוכשים אותו, דאגו להתייעץ עם בעל העסק, לגבי האפשרות של שימוש במוט אלגנטי, כדי להשלים את המראה של הוילון, או האם עדיף לכם לבחור במערכת חשמלית ואיך המראה של הוילון יתאים לעיצוב הכולל של המשרד. קיימים בשוק אביזרי הוילונות, מוטות עם סיומות שונים, העשויים מסוגי חומרים שונים, בדוגמאות ובצבעים רבים. אם תבחרו דווקא לתלות את הוילון על מוט עם טבעות, אין ספק שתוכלו להשיג מראה אלגנטי מאוד, שיתאים ליתר האלמנטים בעסק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
מדריך מקיף לגיוס כישרונות ביוטק
26/04/24 | ניהול
תעשיית הביוטכנולוגיה מתפתחת ובגדול ובחברות ביוטק רבות נדרשים עובדים למשרות ותפקידים ראשיים וחשובים. המאמר להלן יעשה לכם סדר באופן גיוס עובדים חכם לביוטק כדי שתצליחו עם תהליך ההשמה בארגון.

על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI