דף הבית עסקים מכירות ביתנים לתערוכה
ביתנים לתערוכה
רחלי 26/06/13 |  צפיות: 4306

כאשר אתם מתכננים להשתתף בתערוכה קרובה העוסקת בתחום אותו אתם מעוניינים לשווק, אל תהססו לפנות אל חברה המתמחה בתכנון ובארגון של תערוכות ודוכנים לתערוכות. כמובן שניתן לחסוך תקציב אם אתם עושים זאת בכוחות עצמכם, אך במקרה של השתתפות בתערוכה אתם חוסכים לעצמכם את האפשרות למקסם את ההצלחה שלכם בתערוכה.

על מנת להסביר זאת כדאי להבין ראשית כל, מהי המשמעות של השתתפות בתערוכה. תערוכות, גם בארץ וגם בחו"ל אינן מתקיימות בתדירות גבוהה. יש תערוכות שמתקיימות מדי חודש, לצד תערוכות שמתקיימות פעמיים בשנה ואף פעם בשנה ואולי פעם בכמה שנים. המשמעות לכך היא שאם אתם כבר משתתפים בתערוכה, והיא כמעט חד פעמית עבורכם, חשוב שתספיקו להוציא ממנה את המיטב על הצד הטוב ביותר. מעבר לכך, השתתפות בתערוכה משמעותה להיות חלק מהשוק המקומי בתחום שלכם, להופיע לצד המתחרים שלכם, להציג יריבות נכבדת לעומתם, להביא למודעות רבה יותר של המוצרים או השירותים שלכם ובנוסף לכך, גם להחשף לקהל ממוקד שמגיע במיוחד לתערוכה הזו על מנת להחשף לחברות ולשירותים בתחום הספציפי שלכם, כך שאתם למעשה עומדים גם בפני לא מעט לקוחות פוטנציאליים.

אז לאחר שהבנו כמה חשוב להשתתף בתערוכה ולהוציא ממנה את המיטב, אולי אפשר להבין יותר בקלות כמה חברה של עיצוב ביתנים ותערוכות יכולה לסייע לכם. אחד הדברים המהותיים שעליכם להחליט עליהם יחד עם החברה הוא הנושא של ביתנים לתערוכה. כל תערוכה בנויה מביתנים לתערוכה כאשר כל ביתן הוא למעשה חברה או בעל עסק נפרד. ביתנים לתערוכה הם למעשה "המשרד" שלכם או ה"מראה" שלכם בשטח. כאשר אתם מגיעים להציג בתערוכה, אתם מגיעים רק עם המוצרים או העלונים המסבירים על החברה או על השירותים שלכם ולכן חשוב שתרגישו בנוח ותייצרו תחושה מעניינת ומסקרנת בשטח.

ביתנים לתערוכה צריכים להיות גם מתכוננים מראש לא רק כי הם מהווים את המשרד שלכם בימי ההצגה, אלא הם גם הפקטור כמעט המיידי שיגרום לבאי התערוכה לעצור אצלכם או להמשיך הלאה לדוכן הבא. ככל שתשקיעו יותר מחשבה, ככל שתעבדו בצמידות רבה יותר עם חברת הקמת התערוכה כך תוכלו ליצור ביתנים לתערוכה שישקפו אתכם אך גם ימשכו וילהיבו כמה שיותר אנשים.

עיצוב תערוכות סמארט אנד לייט יכולה לפעול בצד העיצובי- לעצב את הביתן עצמו על פי הצבעים של החברה או המוצר שלכם או בצורה המתאימה. החברה יכולה להתבסס על הסמלילים שלכם כדי ליצור מוקד משיכה ברור וכדומה. בצד האינטרקטיבי החברה יכולה לדאוג לכם לציוד שיעזור לכם לפעול ביעילות בימי התערוכה כמו אייפדים, מסכי ברקו מתקדמים, אינטרנט אלחוטי וכדומה לצד שילוב של אטרקציות שיכולות לעזור גם הן במשיכת הקהל כמו פופים נוחים לשכיבה, מכונת קפה, מקרר לחלוקת קרטיבים, מסכים עם משחקים וכן הלאה. השתתפות בתערוכה היא נהדרת, אך תהיה יעילה ומוצלחת הרבה יותר עם חברה שתלווה אתכם בתהליך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי
 
משלוחי פרחים
26/06/13 | קניות
משלוחי פרחים או אמצעי פופולארי מאד זה שנים ארוכות. מרבית האנשים מחזיקים בשגרת יום עמוסה שמקשה עליהם לשמור על קשר עם חברים או להקדיש זמן על מנת ללכת ולחפש עבורם מתנות ליום הולדת או לאירועים אחרים.

ביתנים לתערוכה
26/06/13 | מכירות
כאשר אתם מתכננים להשתתף בתערוכה קרובה העוסקת בתחום אותו אתם מעוניינים לשווק, אל תהססו לפנות אל חברה המתמחה בתכנון ובארגון של תערוכות ודוכנים לתערוכות.

ליסינג
19/06/13 | ביטוח רכב
ליסינג היא שיטה להתנייד על ידי רכב, ללא קנייתו. משמע בלי לשלם עליו את כל ההוצאות החודשיות והשנתיות שצריך לשלם כל אדם שרכש רכב אם חדש או ישן זה לא משנה. הולכים לסוכנות שפועלת בדרך ליסינג אם לחברות או לאנשים פרטיים

אימון עסקי
אימון עסקי הוא למעשה חלק מתהליך האימון האישי, או כפי שנקרא כיום קאוצינג. להבדיל מהאימון האישי,

ג'קוזי
03/06/13 | גינון
אחד היתרונות היותר גדולים של בריכת הג'קוזי הוא שהוא יכול לשמש כבילוי מפנק לכל ימות וענות השנה,

מעקות אלומניום
29/05/13 | שיפוצים
מעקות אלומיניום בדומה למשפחת מעקות הנירוסטה, גם מעקות האלומיניום כיום מתפקדים כסורגים

חדרי תינוקות
23/05/13 | ריהוט
חדרי תינוקות הם חדרים שבדרך כלל מעצבים אותם באהבה רבה, על מנת שלתינוק יהיה נוח ונעים ככל האפשר ועל מנת שההורים ירגישו שהם יצרו סביבת מגורים מושלמת בשביל התינוק האהוב שלהם.

תמא 38
22/05/13 | נדל"ן
תמא 38 הינה תכנית מתאר ארצית שמטרתה לחזק מבנים, לאחר בנייתם, מפני אסונות טבע ובמיוחד רעידות אדמה

מיטות נוער
22/05/13 | רהיטים
מיטות נוער נרכשות עבור הילדים הבוגרים יותר. יש מיטות נוער אשר אפשר לרכוש עדיין בגיל צעיר והמיטות מתאימות את עצמן על יד הסרת חלקים

משרד חקירות/3
21/05/13 | חקירות
משרד חקירות הינו משרד אשר מנהל חקירות פרטיות בתחומים שונים. לעתים משרד חקירות מתמחה בסוג מסוים של חקירות ולעתים משרד חקירות עוסק בחקירות מסוגים שונים לגמרי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI