דף הבית חינוך ולימודים הפרעות קשב וריכוז הוראה מתקנת – לממש את הפוטנציאל האישי
הוראה מתקנת – לממש את הפוטנציאל האישי
אתי קסנר 10/07/13 |  צפיות: 13974

כיום,בניגוד לעבר, ישנה מודעות גבוהה לגבי מגוון תחומים. בין התחומים הללו, גברה המודעות לגבי קשיי למידה והתנהגות. קשיים אלה הינם נפוצים ביותר וקיים שוק שלם של מכונים אשר גורמים להורים רבים לבזבז כספים. ההורים המודאגים, רוצים לעזור לילדים שלהם, אך מכיוון שאין להם ידע בנושא והם לא מבינם ממה הילד שלהם סובל, הם נאלצים לסמוך על מומחים שונים. במקום להבטיח להורים הבטחות, חשוב להבין ממה הילד סובל - מה מונע ממנו לממש את הפוטנציאל אשר טמון בו. רק לאחר מכן ניתן להתחיל לטפל בבעיה.

בעלת המכון רצתה לעזור לתלמידים המתקשים ולהפוך את תהליך הלמידה לקל וחוויתי, לכן, היא פיתחה שיטה מקיפה עבור כל תחומי הקשיים בלמידה והתנהגות. לשם כך, היא עברה הכשרה בתחום ההוראה באוניברסיטת תל אביב, לימדה בבתי ספר יסודיים, בחטיבות הביניים, בתיכונים, הכינה ילדים לקראת הלימודים בכיתה א' ועוד. ההיכרות העמוקה עם מערכת החינוך, אפשרה לה לקבל מידע לגבי הלמידה של התלמידים. כמו כן, דאגה בעלת המכון להעביר שיעורים פרטיים, מפגשי ייעוץ להורים והיא נוכחה לגלות כי התוצאות אינן מספקות. בהמשך, הצליחה בעלת המכון לסייע לתלמידים רבים באמצעות הוראה מתקנת.

הוראה מתקנת- פיתוח השיטה

בעלת המכון רצתה למצוא דרך יעילה ומתאימה ללמידה עבור הילדים המתקשים. לכן, היא המשיכה בלימודי ההוראה המתקנת בתחום הכתיבה, הקריאה ובאסטרטגיות למידה. כמו כן, היא התמחתה בגישה הנוירו התפתחותית תפקודית- NDFA ובלימודי NLP. בהמשך, היא פתחה את המרכז.

כיום פועל המרכז ומסייע לילדים אשר סובלים מבעיית היפראקטיביות, לקויות למידה, בעיית הפרעת קשב וריכוז ועוד. כמו כן, מספק המרכז ייעוץ בתחומים שונים כמו: כיצד לסייע לילד בתהליך הלמידה, כיצד לחזק את ביטחונו העצמי, האם לקחת ריטלין, טיפול בריטלין, שיטות הלמידה המגוונות ועוד.

המרכז משלב בין הגישה ההתפתחותית ובין הגישה הקוגניטיבית. אם אתם מעוניינים לסייע לילד שלכם, תוכלו גם אתם לפנות אל המרכז שלנו. המרכז נמצא בראשון לציון. באמצעות הלימודים המותאמים בצורה אישית, יוכל הילד שלכם לקבל כלים אשר יסייעו לו ללמוד בצורה הטובה ביותר. במרכז, אנו נבצע לילד אבחון ונדע מהו מקור הבעיה שלו. כך, יהיה ניתן לבנות לילד תוכנית למידה אישית.

יחד נוכל לעזור לילד שלכם לרכוש את הכלים הנכונים

אם אתם זקוקים למידע לגבי המרכז, בעלת המרכז, שיטות הלמידה המגוונות, תהליך האבחון, תהליך הוויסות החושי, איזון כוחות הדרך, ויכוח הריטלין ועוד, או במידה ויש לכם שאלות לגבי הוראה מתקנת, הפרעות קשב וכו', תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המרכז יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי קסנר

גלגל הצלה,

נוצר ע"י אתי קסטנר, מומחית לטיפול בהפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים ומבוגרים

בראשון לציון.



 


מאמרים נוספים מאת אתי קסנר
 
הפרעות קשב וריכוז – ממה הילד שלכם סובל ? אתם יודעים ?
הפרעות קשב וריכוז – לטפל בשורש הבעיה בצורה הנכונה והיעילה ביותר

הפרעות קשב וריכוז בראשון לציון – לשים לב למצבו של הילד ולהגיש עזרה במהירות
הפרעות קשב וריכוז בראשון לציון – לשבור את מעגל ההרס וחוסר ההצלחה

הוראה מתקנת – מתי התחילו להיעזר בשיטת ההוראה המתקנת ?
הוראה מתקנת - למה חשוב לאפשר לכמה שיותר אנשים לרכוש השכלה ?

הוראה מתקנת – לממש את הפוטנציאל האישי
הוראה מתקנת – איך נוסד המכון

הוראה מתקנת - תקן אותי אם אני טועה
הוראה מתקנת - הכנה לחיים הבוגרים

זיהוי הפרעות קשב וריכוז בגיל הרך
שובבות של ילדים או הפרעות קשב וריכוז – איך מבחינים בין השניים?

לקויות למידה- אז מה?
לקויות למידה- אבחן וטפל עוד היום מכירים את זה שהילד שלכם חוזר הביתה בשעה שתיים, זורק את התיק והמעיל על הרצפה ומייד מתיישב על המחשב עד שאתם קוראים לו לאכול?

הפרעות קשב וריכוז בראשון לציון- משפחה וחברים
הפרעות קשב וריכוז בראשון לציון - מה יהיה עם מושיקו? מושיקו נולד למשפחה חסרת אמצעים. אחיו הגדול היה בחור מבריק מאין כמוהו, הוא היה מצוין במתמטיקה, פתר תרגילים במהירות ואף עזר לאחרים. כמו כן, היה אחיו הגדול שחקן כדורגל מעולה ומקובל מבחינה חברתית.

הפרעות קשב וריכוז בראשון לציון – להפוך את הדרכים העקלקלות לקלות
הפרעות קשב וריכוז בראשון לציון- ללמוד בדרך הישרה שלך קיימות אינטליגנציות שונות, ביניהן: אינטליגנציה לוגית מתמטית, אינטליגנציה לשונית, אינטליגנציה מוסיקלית, אינטליגנציה מרחבית, אינטליגנציה גופנית- תנועתית, אינטליגנציה בן- בן אישית, אינטליגנציה תוך- אישית ואינטליגנציה נטורליסטית. ייתכן כמובן כי קיימות עוד. מה עשויה מערכת החינוך להבין מכל אלו? מערכת החינוך עשויה להבין כי כל התלמידים שונים זה מזה ולכל אחד צורת החשיבה אשר אופיינית לו.

מהן הפרעות קשב וריכוז?
קיים מידע רב על תופעה הזו של קשב וריכוז המסתובב ברשת שכבר קשה לדעת האם המידע מדויק ועד כמה. הפרעות קשב וריכוז (ADHD) היא תופעה השנויה במחלוקת
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI