דף הבית עסקים ייעוץ עסקי פתיחת עסק, כיצד פותחים עסק, רוצה לפתוח מיזם עסקי
פתיחת עסק, כיצד פותחים עסק, רוצה לפתוח מיזם עסקי
דורון עמית 21/07/13 |  צפיות: 3203

הזדמנויות עסקיות קורות לנו על כול צעד ושעל.

למרות שאנו לא אנשי עסקים (גם לא התיימרו להיות כאלה) על דרכנו מזדמנות הזדמנות עסקיות אשר עמוק בתוך ליבנו היינו רוצים לנסות את המיזם אך חוששים מאד לעשותם. פוחדים מלפתוח תיק במס הכנסה, פוחדים לעבור את אזור הביטחון שאנו נמצאים בו (המשכורת הרכב התנאים).

כמי שנותן ייעוץ עסקי דווקא הניסיון שיש לי עם יזמים וממציאים וכאלה שהיו להם רעיונות ייחודיים לפתיחה של מיזמים ואשר הטמיעו כי לבד לא יוכלו להעמיד את המיזם ונזקקו ליועצים וכאלה שילוו אותו בשלב הפרויקט על מנת להעמידו על הרגליים.

בתקופה המשתנה היום, הזדמנויות עסקיות או רעיונות עסקיים יש להם הרבה יותר מקום ממה שהיה פעם כאשר עסקים גדולים, או עסקים קיימים עם מוניטין או מותגים שלטו בשוק הישראלי, היום המצב הוא בכלל לא כזה, היכולת היום לעסקים ולמיזמים לפרוח הוא הרבה יותר פוטנציאלי מאי פעם. היכולת להיות בעל עסק "קל" נוצה יכול לתמוך עסקים בלי גיבנות אם קלילות תזרימית שרק תוכל לעזור להם בקדמת העסק.

כ מי שנותן ייעוץ עסקי רבים הם האפשרויות שיכולים להוליד הזדמנויות חדשות, שינויים בכלכלה, שינויים פוליטיים, ההתקרבות שלנו לצרכן הישראלי בו לדולר יש ערך, חנויות של יד שנייה, אפליקציות הפכו להיות טכנולוגיה קלה ובפרט בזכות ה-GPS המותקן בהם, יותר חברות מבקשות לעבוד בשיטה של מיקור חוץ ומוציאה מכרזים או עבודות לקבלנים פרטיים, הדבר יפה לכול גוף וגוף קטן כגדול, לדוגמא שמותגים נמכרים במחירים הרבה יותר זולים בעקבות ייבוא מתחרה זו בשורה ללקוחות ויכולת התפרנסות יפה מצד יזמים חכמים ומהירים, "לא כול המדינה עניי" "לא כול המדינה נמצאת במצב של פת לחם לילידה" דבר שמעציב בפני עצמו אך ממשלה חזקה חייבת לתמוך אוכלוסייה שכזאת כי לעולם לא נדע אם אנחנו במקרה לא נמצא שם.

כ יועץ עסקי אני מבקש גם להסתכל על יכולות האינטרנט להעמיד לרשותנו אין ספור הזדמנויות מעניינות להביא מוצרים לישראל ולאפשר למכור אותם בקרב הצרכנים הישראליים.

יותר מזה אם הסתובבתם במקומות אזורי בנייה חדשים וראיתם שכונות שלמות של בנינים חדשים בהם מאוכלסים אלפי אנשים זו עוד הזדמנות טובה להקים עסק או מיזם כזה או אחר, כמובן להתאים את העסק לסוג האוכלוסייה ואז ליהנות מפירות של שכר דירה נמוך וקהל לקוחות רחב מאד.

הדרך הנכונה ביותר הוא להסתכל על אזור מתוך הצורך של הלקוח ולראות מה יכול להיות חסר באזור המדובר, האם זו מספרה, האם זה סלון פדיקור מניקור, האם חנות לכלי כתיבה ועיתונים האם חנות למחשבים, ובכלל לכול מוצר הכתובת שלו.

לא רק על חנות פיזית אנו מדברים, מיזמים שכונתיים או רעיונות יפים יכולים להיות פרי של מיזמים נכונים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורון עמית

דורון עמית יועץ עסקי וגם מלווה בתחום הניהול, השיווק, המכירות, יועץ עסקי ויועץ שיווק



 


מאמרים נוספים מאת דורון עמית
 
למה באמת צריך יועץ אסטרטגי
הייעוץ האסטרטגי מגיע מתוך תחום ה ייעוץ העסקי, כ יועץ עסקי אני לא מתחיל לעבוד עם עסק או חברה אשר אני לא יוצר את האסטרטגיה של העסק או החברה

היכן באמת ניתן להרויח כסף
ממעוף הציפור ניתן להבחין בדיוק מי מרויח באמת הרבה כסף. לא זה לא בעלי העסקים והחברות זה דווקה עובדי הציבור והחברות הציבוריות

רוצה לפתוח מסעדה, טיפים לניהול מסעדה
רבים הם האנשים הרוצים לפתוח מסעדדה, האומנם מסעדה זה העסק המתאים היום בישראל לפתיחה, האם נוכל להחזיק מסעדה לאורך זמן

האם יש עוד טעם לשכור יחצנים אנשי יחסי ציבור
14/11/13 | מכירות
נראה כי העולם הדיגיטלי קצת שינה את המפה של תחום יחסי הציבור בישראל, האומנם?

בשורה לבעלי העסקים זוגות העובדים יחד
כמה נחמד לקבל ידיעה לזוגות נשואים העובדים באותו חברה או עסק כי חישוב המס שלהם ייעשה עכשיו בנפרד

כיצד מנהלים משא ומתן
ניהול משא ומתן הוא מקצוע בפני עצמו האם אנו עושים אותו נכון, האם לנהל משא ומתן זה כמו משחק קלפים.

כיצד אני מגדילים את המכירות שלנו
02/08/13 | מכירות
שיטות המכירה של פעם כבר לא עובדות על שיטת המכירות היום, מה השתנה כיצד עלינו לפעול

ניהול פרויקטים, פרויקטים חדשים, כיצד מקימים פרויקט
הדור שאנו יודעים היום הוא הדור הנכון הפועל בגישה נכונה בכול מה שקשור למיזמים לעסקים חדשים, דור שיודע לנצל מיקור חוץ מקצועי ולהינות מקיצור התהליך

עסק שלא עושה כסף ורק מתגלגל הוא לא עסק
עסקים מעבר לתשלום הוצאות צריכים שירויחו כסף, עסק שרק מתגלגל ולא משפר את חיי בעליו הוא לא עסק. והשאלה מכאן לאן.

האם הפרסום בגוגל אכן שווה
רבים שואלים עם פרסום בגוגל אכן שווה, האמת זה תלוי, אך מי שרוצה לפרסם בגוגל בדפי העסקים החינמיים שלא יצפה לגדולות ונצורות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI