דף הבית בניין ואחזקה ריהוט ארונות הזזה- מה כל כך מיוחד בהם?
ארונות הזזה- מה כל כך מיוחד בהם?
מיכאל רומנסקי 06/08/13 |  צפיות: 2797

בשנים האחרונות ניתן לשמוע על יותר ויותר אנשים שמחליטים לרכוש ארונות הזזה לחדר השינה שלהם ולחדרים אחרים בבית. דבר זה מוביל למסקנה כי ארונות הזזה הפכו לטרנד חם ביותר בכל הקשור אל עולם  פתרונות האחסון הביתי.

פותחים את הארון ללא הפרעה

ארונות הזזה מהווים חידוש יעיל ביותר. אם בעבר, אנשים הורגלו לפתיחת דלתות הארון כלפי חוץ, דבר אשר גרם להם לפנות חפצים שונים שהפריעו לביצוע הפעולה וויתור על ארון בגדים בחדרים קטנים, כיום, המצב השתנה. כל אחד יכול למקם ארון בגדים בחדר קטן וליהנות ממקום אחסון יעיל ביותר. חשוב לוודא כי הארון אכן מתאים במידותיו למידות של אותו חדר בו מעוניינים למקם אותו. דבר נוסף אותו מומלץ לבדוק הוא האיכות של המסילה עליה נעה הדלת. מסילה לא איכותית יכולה להפוך למסילה רועשת וכזו אותה הלקוח יצטרך לשמן לעיתים קרובות על מנת שלא ייווצר מצב בו הדלת של הארון תתקע בעת הזזה. חשוב לוודא כי המסילות המותקנות בארון עשויות מחומרים איכותיים וכי יש להן בולמים שקטים וזאת על מנת שלא ייווצר מצב בו הזזה של הדלת תוליד קולות חריקה.

הנדסת אנוש- כי כאן הכל נקבע

האיכות וההתאמה של ארונות הזזה מוצלחים נקבעים על ידי הנדסת אנוש מוצלחת. מדי שנה יוצאים לשוק פתרונות האחסון ארונות רבים המשמשים לאחסון של בגדים, צעצועים, כלי מטבח ומגבות. המוצלחים שבהם הם אלו שהותאמו בצורה מושלמת למטרה שלמה הם יוצרו. דבר זה יבוא לידי ביטוי על ידי תכנון מדויק וניצול נכון של החלל הפנימי של הארון. תכנון של הנדסת אנוש יכלול גם את כל הקשור אל התאמה של המנגנונים המתאימים ביותר לארון, הפרזולים האידיאלים לסגנון העיצוב והמטרה השימושית של הארון. המטרה כאן היא ניצול חכם ומקסימאלי של כל חללי הארון ויכולת ליצור גישה קלה לכל החלקים בארון, כמו למשל מגירות נשלפות על ידי ציר הזזה, רשתות נשלפות. מקומות אחסון עם ציר סיבובי ועוד. ארונות בגדים מושלמים נכון לשנת 2013 הם אותם ארונות שדלתותיהם מאפשרות חסכון בחלל, פתיחה וסגירה קלה ושקטה, חלוקת חללים נכונה, אפשרויות אחסון נשלפות קלות תפעול ועיצוב מעניין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכאל רומנסקי


 


מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי
 
קווים לדמותו של מיצובישי אאוטלנדר phev
30/06/14 | רכב
כשמדברים על רכב חשמלי היברידי, מתכוונים לכזה המבוסס על שילוב מנועים. דגם האאוטלנדר phev מציע זאת בדיוק: פועלים בו, זה לצד זה, שני מנועים חשמליים, כל אחד מהם בנפח 82 כוח סוס, והם אחראיים על הנעת הגלגלים. את המשוואה משלים מנוע בעירה חשמלית (מנוע בנזין) בנפח של 2.0 ליטר (121 כ''ס), אשר מקבל על עצמו, מעבר להנעת הגלגלים, גם תפקיד של מחולל חשמלי לטעינת הסוללה.

מיצובישי אאוטלנדר phev - ליהנות ממכונית נפלאה
29/06/14 | רכב
מיצובישי, הנחשבת לאחת מחברות הרכבים הבולטות כיום, מציעה לנו בכל תקופה רכבים חדשניים ואיכותיים מאד. הפעם היא מביאה לנו, בעזרת חברת כמוביל, את האאוטלנדר phev, שהיא ללא ספק אחת המכוניות פורצות הדרך שניתן למצוא כיום.

ביטוח רכב - למה לשים לב
29/06/14 | ביטוח רכב
כמו כל מוצר ביטוחי אחר, גם ביטוח רכב נחשב למומלץ מאד והוא מוצע על ידי חברות הביטוח השונות בארץ. ביטוח רכב מציע למבוטחים כיסויים ביטוחיים חשובים ביותר, בין אם עבור הרכב עצמו ובין אם עבור הנהג שבו או נוסעיו. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח חובה, ביטוח מקיף לרכב או ביטוח צד ג', כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

בנק ירושלים משיק שירות קבלת הלוואות און ליין, ללקוחות כל הבנקים
29/06/14 | הלוואות
בשנים האחרונות, עלו הוצאות המחיה של הישראלי הממוצע באופן משמעותי. הדבר לא רק מקשה על ההתנהלות, אלא גם מצריך מחשבה מחוץ לקופסה ופניה לאי אילו פתרונות מימון ואשראי.

יונדאי i10 מול יונדאי i20
29/06/14 | רכב
לא פשוט למצוא את המכונית המתאימה. השפע הכל כך רב של דגמי המכוניות המוצעים לנו כיום, הפיתוחים הרבים בתחום וגם הצרכים שמשתנים עם הזמן, הופכים את משימת מציאת המכונית המושלמת ללא פשוטה.

יונדאי i10 מול יונדאי i20 - ההשוואה המלאה
27/06/14 | רכב
יונדאי, ענקית הרכב הדרום קוריאנית, אחראית לכמה מהדגמים הפופולאריים ביותר בישראל. מקום מרכזי, מהבחינה הזו, תופסים שני דגמים עיקריים: הראשון הוא דגם המיני i10, והשני דגם הסופר מיני i20. אז מה עומד בבסיס הדגמים המובילים האלה? ומה היתרונות של כל אחד מהם?

ביטוח דירה - כיצד ליהנות מהמענה הטוב ביותר
לא משנה כמה עלתה לכם הדירה, שבה אתם מתגוררים היום, או כמה רכוש יש לכם, סביר שהם חשובים לכם לא מעט וגם עולים לא מעט כסף. במיוחד בשביל זה מוצע לכם ביטוח דירה, המציע כיסוי במקרים שבהם נגרם נזק הן לתכולה שבבית והן למבנה עצמו.

פתרונות אשראי חוץ בנקאי של Cal: כל האפשרויות
27/06/14 | הלוואות
המציאות הכלכלית של שנת 2014 מאלצת רבים מאיתנו לשנות את חוקי המשחק. כאשר הוצאות המחיה עולות, וכאשר המצב בחשבון הבנק הופך לנזיל יותר ויותר, עולה לא פעם הצורך להתבסס על פתרונות אשראי. בהקשר הזה, על רקע הקשיים שמערימים הבנקים, נראה כי האשראי החוץ בנקאי מקבל עדיפות בעיני לא מעט אנשים, ומסיבות ברורות.

כל מה שחשוב וכדאי לדעת על ביטוח תאונות אישיות
רוצים לרכוש ביטוח תאונות אישיות ומתלבטים? סוכן הביטוח שלכם הציע לכם לרכוש את הביטוח הזה, אולם אתם לא בטוחים שהבנתם בדיוק מה הוא מציע, ובכלל - עד כמה הוא כדאי? אם כן, ובעיקר כדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב וכדאי לדעת רגע לפני שרוכשים את הביטוח הזה. אז, קדימה, קחו נייר ועט ורשמו את ההערות הבאות.

רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה - על היתרונות שברכישה כזו
27/06/14 | רכב
לא בכדי בוחרים רבים באפשרות של רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה. אמנם אפשר גם לבחור ברכישה דרך אדם פרטי או מגרש למכירת רכבים מכל הסוגים ומכל המינים, ובכל זאת, רכישה כזו מציעה לנו לא מעט יתרונות, שלא תמיד מוצאים ברכישות אחרות. מדוע כדאי לרכוש רכב באופן זה ומהם יתרונותיה של רכישה שכזו? התשובה, לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI