דף הבית עסקים שיווק ופרסום מה הופך חברות שמספקות מענה טלפוני לטובות יותר עבורכם?
מה הופך חברות שמספקות מענה טלפוני לטובות יותר עבורכם?
קישורית 11/08/13 |  צפיות: 3126

במציאות של היום יש שפע גדול של חברות המציעות שירותי מענה טלפוני לעסקים, חברות ותאגידי ענק. כבעלי חברות, אנחנו לא תמיד יודעים מה לעשות עם כל השפע הזה. איזו חברה יכולה לתרום לנו? ונוצר בלבול. המטרה שלנו היא להוציא אתכם מן הבלבול ולנווט אתכם לכיוון חברה שמתמחה במתן שירותי מענה טלפוני אנושי שתתאים לכם ולצרכים שלכם. כדי שתוכלו לעשות את זה בצורה נכונה ונבונה אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה שאלות חשובות. מה הופך חברות שמספקות שירותי מענה טלפוני לטובות יותר בעיניכם? אילו מאפיינים צריך וכדאי לחפש? וממה כדאי להימנע?
מחיר והחזר השקעה פקטור אחד מיני רבים הוא המחיר וההחזר על ההשקעה שלכם. שירותי מענה טלפוני לא נחשבים ליקרים, אך הם גם לא זולים, חייבים לשים את כל הקלפים על השולחן. אין קשר בין המחיר לטיב השירות. לא חייבים לבחור בחברה שמתמחרת את השירות במחיר הכי גבוה, זה לא יבטיח לכם איכות באופן אוטומאטי. מה שצריך לעניין אתכם זה החזר ההשקעה שלכם. צריך לעשות את החישוב שנכון עבורכם. האם תוכלו להחזיר את ההשקעה? להרוויח עוד מההשקעה בחברת מענה טלפוני? כללים אלו צריכים להנחות אתכם בחיפוש, בניסוי והטעייה. רב לשוניות ישראל היא כור היתוך לאנשים המגיעים מכל קצוות תבל. האם נתח השוק שלכם מקומי? או בינלאומי? האם אתם חושבים להתרחב? האם אתם רוצים לספק שירות לכל לקוח ואין זה משנה מה שפת אימו? – אם אתם פונים לשוק הבינלאומי ואם אתם לוקחים בחשבון שבישראל יש לא מעט לקוחות פוטנציאליים שאינם דוברים עברית אז כדאי מאוד לחפש חברה שמעניקה שירותי מענה טלפוני במספר שפות. אנגלית, עברית, רוסית, אמהרית וערבית הן שפות מאוד מדוברות בישראל, וייתכן שכדאי לכם לבחור במוקד שירות שיכול לספק מענה ללקוחות המדברים שפות אלו.
בקרת איכות מדוקדקת שירותי מענה טלפוני, ואין זה משנה כמה הם עולים לכם, צריכים לייצג אתכם באופן מדויק ומכובד, ויש כלים שבהם תוכלו לבחון את איכות המענה. בקשו גישה מהחברה אותה בחרתם לכלי בקרת האיכות שלה. חברה שלא תיתן לכם גישה כזו צריכה להדליק נורות. אך יש גם כלים בלתי תלויים שיכולים לספק לכם תמונה טובה אודות השירות הניתן בשמכם במענה הטלפוני: תוכלו להתקשר בעצמכם לשירות ולבדוק את טיב השירות, תוכלו לחפש תגובות וביקורות ברשת וגם תוכלו לתשאל לקוחות שהסתייעו בשירות. על תוותרו על הפרמטר הזה הוא חשוב לכם ולהמשך תפקודה של החברה. לסיכום, חשוב להבין כי לא כל חברה שמעניקה שירותי מענה טלפוני אנושי תתאים לכל חברה. יש חשיבות עליונה להתאמה בין מדיניות החברה ויעדיה לבין ההתנהלות וההבטחות שניתנות על ידי חברות המענה הטלפוני. חשוב לבחון כימיה, הגינות, יושרה ושקיפות ולדעת שגם אם לא הלך עם חברה אחת יש עוד חברות, וכדאי להמשיך בחיפוש...

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קישורית

קישורית



 


מאמרים נוספים מאת קישורית
 
מה הופך חברות שמספקות מענה טלפוני לטובות יותר עבורכם?
מה הופך חברות שמספקות מענה טלפוני לטובות יותר עבורכם? במציאות של היום יש שפע גדול של חברות המציעות שירותי מענה טלפוני לעסקים, חברות ותאגידי ענק. כבעלי חברות, אנחנו לא תמיד יודעים מה לעשות עם כל השפע הזה. איזו חברה יכולה לתרום לנו? ונוצר בלבול. המטרה שלנו היא להוציא אתכם מן הבלבול ולנווט אתכם לכיוון חברה שמתמחה במתן שירותי מענה טלפוני אנושי שתתאים לכם ולצרכים שלכם. כדי שתוכלו לעשות את זה בצורה נכונה ונבונה אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה שאלות חשובות. מה הופך חברות שמספקות שירותי מענה טלפוני לטובו

מוצרי פרסום
מוצרי פרסום יכולים להיות קרש קפיצה מצוין לקדם מוצרים כלשהם, חשו לדעת כאשר הולכים על מוצרי פרסום למי לפנות, כלומר למי בעצם מיועדים מוצרי פרסום אלו, אם זה קהל יעד של נערים, ילדים, מבוגרים יותר, ובכלל במה מדובר , באיזה מוצרי פרסום מדובר, בגדים, קוסמטיקה, ועוד.

מענה טלפוני למוקדי הזמנות ותמיכה בקמפיינים שיווקים
מזל טוב, החלטת לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה והשקת קמפיין פרסומי שלא ישאיר אף אחד אדיש. אלפי לקוחות עומדים להתקשר כדי לקבל שירות ומידע אודות המוצר או השירות שפרסמת, אולם נשאלת השאלה האם אתה והחברה שלך ערוכים לקבל את כל זרם השיחות שעומד להגיע? והאם שמעת על שירותי מענה טלפוני אנושי שמיועד לתמוך בקמפיינים פרסומים ומוקדי שירות לקוחות?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI