דף הבית אימון אישי אימון עיסקי מענה טלפוני למוקדי הזמנות ותמיכה בקמפיינים שיווקים
מענה טלפוני למוקדי הזמנות ותמיכה בקמפיינים שיווקים
קישורית 09/07/13 |  צפיות: 3596

מענה טלפוני למוקדי הזמנות ותמיכה בקמפיינים שיווקים

מזל טוב, החלטת לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה והשקת קמפיין פרסומי שלא ישאיר אף אחד אדיש. אלפי לקוחות עומדים להתקשר כדי לקבל שירות ומידע אודות המוצר או השירות שפרסמת, אולם נשאלת השאלה האם אתה והחברה שלך ערוכים לקבל את כל זרם השיחות שעומד להגיע?  והאם שמעת על שירותי מענה טלפוני אנושי שמיועד לתמוך בקמפיינים פרסומים ומוקדי שירות לקוחות?

בין אם נערכת לשטף השיחות שעומדות לפקוד את המרכזייה שלך ובין אם לאו, חשוב שתמשיך לקרוא את הכתבה הבאה. היא יכולה לסייע לך בהרבה מאוד מובנים.

מענה טלפוני אנושי – רשת הביטחון שלך!

לפני שנסביר את כל היתרונות הבולטים הטמונים בחיבור לשירותי מענה טלפוני, נעמוד קודם כל מהו שירות מענה טלפוני. מדובר בשירות מתקדם של מוקדני שירות מיומנים שעברו הכשרה מיוחדת עבורך, שמאיישים את מוקד הטלפון שלך מסביב לשעון. מה היתרונות של שירות מענה אנושי לקמפיינים שיווקיים ומרכזי הזמנות? מיד תגלה...

• זמינות גבוהה – כאשר יוצאים בקמפיין פרסומי או שיווקי, חייבים להיערך לכך בהתאם. צריך להעסיק מוקדנים וטלפנים, להכשיר אותם ולאייש את מרכז המוקד כל העת, ואם לא נערכים מראש, כל ההשקעה בקמפיין תרד לטמיון. שירות מענה טלפוני מוריד ממך את הצורך לשלם משכורות ולהכשיר מוקדנים רבים שיוכלו להיות במוקד במשך כל שעות היממה. מאחר וחברות שמספקות שירותי מענה אנושי מספקות מוקדנים וטלפנים שישבו ליד הטלפון ויקבלו את השיחות הנכנסות שלך – 24/7.

• שירותי מענה טלפוני במיקור חוץ – שירותי מענה אנושי טלפוני ניתנים במתכונת של מיקור חוץ. מה שפוטר את בעל החברה או העסק מתשלום משכורות, תנאים סוציאליים, רכב, ארוחות, ובעצם כל מה שכרוך באחזקת עובד שכיר מהשורה בחברה. מיקור חוץ תמיד מוזיל עלויות וחוסך אלפי שקלים!!!.

• מקצועיות נטולת פשרות – חברות שמספקות שירותי מענה טלפוני אלו חברות שמעסיקות אך ורק אנשי מכירות מיומנים ובעלי ניסיון. את מי אתה חושב להושיב ליד הטלפון במוקד השירות שלך על מנת שיענה לשיחו הנכנסות מהקמפיין שהשקת? את המזכירה שלך? את מנהלת כוח האדם? את רואה החשבון של החברה? – האם לאנשים אלו יש את כשרון המכירה הנדרש לסגירת עסקאות? האם הם בעלי יכולת שכנוע? – חשוב שתפקיד את ההזדמנויות העסקיות הפוטנציאליות שלך בידיים מקצועיות, וזה בדיוק מה שמציעות חברות שמספקות שירותי מוקד הזמנות ותמיכה לקמפיינים שיווקיים.

• מערך מקצועי תומך - אם יש לך כוח אדם איכותי שיכול לאייש מוקד במהלך שעות יום העסקים, תוכל להיעזר בשירותי מענה טלפוני מקצועיים בשעות שלאחר יום העבודה המסורתי,. כמו כן, אם אתה רוצה להבטיח מינימום זמן המתנה ללקוחות מתקשרים וכוח האדם שלך מוגבל, שירותי מענה טלפוני יכול להיות מערך שתומך במוקד העסקי שלך בשעות של עומס, וכך תוכל להיות סמוך ובטוח שלא תפספס שום שיחה או מכירה.

והכי חשוב, שיהיה בהצלחה עם הקמפיין שלך!



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קישורית

קישורית



 


מאמרים נוספים מאת קישורית
 
מה הופך חברות שמספקות מענה טלפוני לטובות יותר עבורכם?
מה הופך חברות שמספקות מענה טלפוני לטובות יותר עבורכם? במציאות של היום יש שפע גדול של חברות המציעות שירותי מענה טלפוני לעסקים, חברות ותאגידי ענק. כבעלי חברות, אנחנו לא תמיד יודעים מה לעשות עם כל השפע הזה. איזו חברה יכולה לתרום לנו? ונוצר בלבול. המטרה שלנו היא להוציא אתכם מן הבלבול ולנווט אתכם לכיוון חברה שמתמחה במתן שירותי מענה טלפוני אנושי שתתאים לכם ולצרכים שלכם. כדי שתוכלו לעשות את זה בצורה נכונה ונבונה אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה שאלות חשובות. מה הופך חברות שמספקות שירותי מענה טלפוני לטובו

מוצרי פרסום
מוצרי פרסום יכולים להיות קרש קפיצה מצוין לקדם מוצרים כלשהם, חשו לדעת כאשר הולכים על מוצרי פרסום למי לפנות, כלומר למי בעצם מיועדים מוצרי פרסום אלו, אם זה קהל יעד של נערים, ילדים, מבוגרים יותר, ובכלל במה מדובר , באיזה מוצרי פרסום מדובר, בגדים, קוסמטיקה, ועוד.

מענה טלפוני למוקדי הזמנות ותמיכה בקמפיינים שיווקים
מזל טוב, החלטת לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה והשקת קמפיין פרסומי שלא ישאיר אף אחד אדיש. אלפי לקוחות עומדים להתקשר כדי לקבל שירות ומידע אודות המוצר או השירות שפרסמת, אולם נשאלת השאלה האם אתה והחברה שלך ערוכים לקבל את כל זרם השיחות שעומד להגיע? והאם שמעת על שירותי מענה טלפוני אנושי שמיועד לתמוך בקמפיינים פרסומים ומוקדי שירות לקוחות?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI