דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות בר מצווה בכותל
בר מצווה בכותל
רונלי קוברסקי 23/03/09 |  צפיות: 2999

הגיע הרגע והילד הגיע לגיל מצוות, אתם ההורים בוודאי מתרגשים מאוד, הזדמנות נהדרת לאסוף את כל החברים ובני המשפחה, לעשות מסיבה גדולה וליהנות!

 

מה עוד אפשר לעשות? בר מצווה בכותל, יש הורים שבוחרים לוותר על אירוע חגיגי ומסורתי בגן או אולם אירועים ובמקום מעדיפים לעשות טקס צנוע בכותל, ההמלצה שלנו היא לא לוותר על המסיבה. בר מצווה יש פעם אחת בחיים והפעם הבאה שהילד יזכה לקבל כל כך הרבה תשומת לב תהיה בחתונה... אפשר לשלב גם אירוע וגם טקס בר מצווה בכותל.

 

מה תעשו בטקס בר מצווה בכותל?

 

אפשר לשכור אוטובוס ולקחת את כל בני המשפחה לכותל המערבי, בדרך תוכלו לעצור לארוחת בוקר קלה ולהמשיך לכותל, אטרקציה מומלצת לרגע בו נכנס החתן לכותל: לשכור מתופפים ושופרות ולקבל את הילד בתרועות, זה יוסיף ריגוש לאווירה ותזכו למחיאות כפיים וברכות מכל המתפללים.

 

לאחר הטקס תוכלו לבלות במסעדה באזור ירושלים, כדאי לעשות בדיקה לפני, תוכלו למצוא מסעדות נהדרות ומגוונות בעיר, לרובם יש דילים מיוחדים לכמות סועדים גדולה, רצוי לתאם מקום מראש.

 

עוד אפשרות היא לצאת לסיור בעיר ירושלים, אפשר לשכור מדריך שיראה לך את סמטאות העיר העתיקה, לטייל בשווקים האותנטיים ולראות את ירושלים היפה.

 

מה עוד חשוב לדעת?

כמעט בכל יום נערך טקס בר מצווה בכותל, אם אתם רוצים שהבן שלכם יקרא בתורה יש לתאם זאת מראש, הימים בהם קוראים בספר תורה הם ימי חמישי ושני.

רצוי להגיע בשעות הבוקר המוקדמות- בסביבות שבע בבוקר.

כדאי לשכור חברה שמארגנת את כל האירוע, הסעה, ארוחות, ליווי של מתופפים ועוד.

מומלץ מאוד לקחת איתכם צלם מקצועי, וידיאו וסטילס, זאת מזכרת נהדרת של פעם בחיים.


וגם: אל תוותרו על אפשרות לערוך מסיבה, זאת הזדמנות אחת ויחידיה, חפשו מקום, גן אירועים, אולם או מסעדה לאירועים, חתן האירוע ישמח על ההזדמנות וגם אתם ההורים המאושרים.

אנו מאחלים לכם טקס בר מצווה מוצלח והמון מזל טוב!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונלי קוברסקי

רונלי קוברסקי מנהלת פורטל גן או אולם המציע: חתונות גן אירועים אולם אירועים מתחתנים www.wllw.co.il



 


מאמרים נוספים מאת רונלי קוברסקי
 
פגישה עם ספקי חתונה
האם אתם יודעים שחתונה זה פרויקט ארוך? זה נשמע מאוד פשוט, מה כבר צריך לעשות? שאתם נמצאים בתוך התהליך אתם מבינים שיש החלטות רבות שצריך לקבל, "יועצים" רבים מנסים לסייע לכם ופתאום מתגלה שזה לא פשוט בכלל.

קישוט רכב לחתונות
עברתם לא מעט, חיפשתם מקום, מוסיקה, צילום, עברתם עשרות ספקים, קיבלתם מאות החלטות ומה עכשיו? עוד רגע אתם נכנסים לחופה אבל נשאר לכם עוד דבר אחד קטן: להכין את הרכב לחתונה, איך עושים את זה? הנה כמה המלצות על קישוט רכב לחתונה:

רעיונות למסיבת הפתעה
יום הולדת? הצעת נישואין או סתם בא לכם לעשות משהו יפה ורומנטי? איך תעשו למישהו שאתם אוהבים הפתעה טובה? באתר רעיונות הכנו לך רשמה קצרה של הפתעות מיוחדות לכל אירוע:

ירח דבש ביסני
הגיע הזמן ליהנות קצת, נכון גם החתונה היא רגע מהנה אבל אחרי כמה חודשים מלאים בהחלטות חשובות והוצאות גדולות, מגיע לכם לקחת פסק זמן ולהתחיל את חיי הזוגיות בצורה שקטה ומיוחדת, איך עושים את זה? נוסעים לירח דבש במקום שקט ומיוחד.

ירח דבש בניו יורק
פסל החרות, סנטל פארק, מנהטן! נשמע מעניין? מה דעתכם על חופשת ירח דבש בניו יורק? אחת הערים היפות והמובילות בעולם?

ברכות ליום הולדת
יום הולדת הוא יום מרגש, פעם בשנה מגיע לנו לזכות בכל תשומת הלב, לקבל טלפונים ממכרים רחוקים, לזכות להפתעות בעיקר למתנות.

בר מצווה בכותל
הגיע הרגע והילד הגיע לגיל מצוות, אתם ההורים בוודאי מתרגשים מאוד, הזדמנות נהדרת לאסוף את כל החברים ובני המשפחה, לעשות מסיבה גדולה וליהנות!

תקליטן לבר מצווה
כולם יודעים שהמוסיקה עושה את האירוע, תקליטן טוב יכול להפוך את האירוע שלכם להצלחה, תקליטן חסר ניסיון יגרום לאירוע שלכם להיראות מנומנם...

אולם לברית
לרשותכם מספר ימים לארגן ברית מילה / בריתה, אם אתם חוגגים מסיבה בנפרד מטקס המילה, יש לכם זמן רב יותר, מה צריך לדעת שניגשים לבחור אולם לברית?

רעיונות ליום הולדת
הגיע יום ההולדת של בן/ בת הזוג? מחפשים רעיונות מיוחדים ומפתיעים ליום ההולדת? הנה כמה רעיונות להפתעה רומנטית ביום ההולדת:
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI