דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות רעיונות למסיבת הפתעה
רעיונות למסיבת הפתעה
רונלי קוברסקי 23/03/09 |  צפיות: 5183

יום הולדת? הצעת נישואין או סתם בא לכם לעשות משהו יפה ורומנטי? איך תעשו למישהו שאתם אוהבים הפתעה טובה? באתר רעיונות הכנו לך רשמה קצרה של הפתעות מיוחדות לכל אירוע:

הפתעה לחו"ל

קנו כרטיסי טיסה לסוף שבוע בחו"ל, ספרד, ברצלונה, יוון או יעד קרוב אחר, הכינו תיק לבן/ ת הזוג וכמובן בדקו שהדרכון תקף. צאו "לארוחת צהריים" או ערב, שאתם עוברים ליד שדה התעופה תגידו שאתם רוצים לעצור רגע להוציא כסף, תוציאו את התיק וקדימה למטוס!

 

הפתעה ליום פינוק

התקשרו לאחל בוקר טוב לבן/ת הזוג שהם מגיעים לעבודה, לאחר כמה דקות התקשרו שוב והמתינו למטה עם זר פרחים גדול ומשם ישר ליום כיף בבית מלון יוקרתי, תוכלו לאכול ארוחת בוקר טובה, לעשות טיפולי ספא ולסיים את הערב בארוחה רומנטית.

 

הפתעה בגדול

בדרך למקום העבודה שלו או שלה, הכינו שלט ענק על גבי בד, רשמו את המשפט שאתם רוצים "אוהב/ת אותך" "יום הולדת שמח" או כל מה שמתאים לאירוע. דמיינו את ההפתעה כאשר לפתע בן/ת הזוג יראו את השלט הענק.

 

הפתעה בדרך הישנה

להזמין את כל בני המשפחה והחברים, להכין מקום מראש- בית או מועדון/ מסעדה ולהביא אותו/ה לשם בהפתעה מוחלטת, ההמשך ידוע... כולם צועקים הפתעה!

 

הפתעה טעימה

ללכת לארוחת ערב רומנטית ושתגיעו, הצד השני יופתע לגלות שכל המסעדה סגורה רק לכם, פסנתר או נגן כינור ינעים את זמנכם ומלצר אישי ישרת אתכם בכל הארוחה.

 

בהצלחה והמון מזל טוב!

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונלי קוברסקי

רונלי קוברסקי מנהלת פורטל גן או אולם המציע: חתונות גן אירועים אולם אירועים מתחתנים www.wllw.co.il



 


מאמרים נוספים מאת רונלי קוברסקי
 
פגישה עם ספקי חתונה
האם אתם יודעים שחתונה זה פרויקט ארוך? זה נשמע מאוד פשוט, מה כבר צריך לעשות? שאתם נמצאים בתוך התהליך אתם מבינים שיש החלטות רבות שצריך לקבל, "יועצים" רבים מנסים לסייע לכם ופתאום מתגלה שזה לא פשוט בכלל.

קישוט רכב לחתונות
עברתם לא מעט, חיפשתם מקום, מוסיקה, צילום, עברתם עשרות ספקים, קיבלתם מאות החלטות ומה עכשיו? עוד רגע אתם נכנסים לחופה אבל נשאר לכם עוד דבר אחד קטן: להכין את הרכב לחתונה, איך עושים את זה? הנה כמה המלצות על קישוט רכב לחתונה:

רעיונות למסיבת הפתעה
יום הולדת? הצעת נישואין או סתם בא לכם לעשות משהו יפה ורומנטי? איך תעשו למישהו שאתם אוהבים הפתעה טובה? באתר רעיונות הכנו לך רשמה קצרה של הפתעות מיוחדות לכל אירוע:

ירח דבש ביסני
הגיע הזמן ליהנות קצת, נכון גם החתונה היא רגע מהנה אבל אחרי כמה חודשים מלאים בהחלטות חשובות והוצאות גדולות, מגיע לכם לקחת פסק זמן ולהתחיל את חיי הזוגיות בצורה שקטה ומיוחדת, איך עושים את זה? נוסעים לירח דבש במקום שקט ומיוחד.

ירח דבש בניו יורק
פסל החרות, סנטל פארק, מנהטן! נשמע מעניין? מה דעתכם על חופשת ירח דבש בניו יורק? אחת הערים היפות והמובילות בעולם?

ברכות ליום הולדת
יום הולדת הוא יום מרגש, פעם בשנה מגיע לנו לזכות בכל תשומת הלב, לקבל טלפונים ממכרים רחוקים, לזכות להפתעות בעיקר למתנות.

בר מצווה בכותל
הגיע הרגע והילד הגיע לגיל מצוות, אתם ההורים בוודאי מתרגשים מאוד, הזדמנות נהדרת לאסוף את כל החברים ובני המשפחה, לעשות מסיבה גדולה וליהנות!

תקליטן לבר מצווה
כולם יודעים שהמוסיקה עושה את האירוע, תקליטן טוב יכול להפוך את האירוע שלכם להצלחה, תקליטן חסר ניסיון יגרום לאירוע שלכם להיראות מנומנם...

אולם לברית
לרשותכם מספר ימים לארגן ברית מילה / בריתה, אם אתם חוגגים מסיבה בנפרד מטקס המילה, יש לכם זמן רב יותר, מה צריך לדעת שניגשים לבחור אולם לברית?

רעיונות ליום הולדת
הגיע יום ההולדת של בן/ בת הזוג? מחפשים רעיונות מיוחדים ומפתיעים ליום ההולדת? הנה כמה רעיונות להפתעה רומנטית ביום ההולדת:
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI