דף הבית קניות וצרכנות רהיטים מזנונים
מזנונים
פורטל הרהיטים 12/09/13 |  צפיות: 3400

במאמר זה יובאו לפנייך עצות וטיפים שימושיים לגבי רכישת מזנון. השתמש בהם בתבונה ועקוב אחר המצבים השונים בהם הדייר נתון. מקבץ הטיפים יכול להנחות אותך בצורה אופטימלית כיצד לרכוש את המזנונים ובאיזה דגם כדאי לבחור, בהתאם למצבך.

במידה ומדובר בדירה משלך – חשוב על שורת הבלטות המדויקת בה יותקן המזנון

פעל לפי המצוי בה. מדוד את אורכה, ואת הגובה המתנשא מעליה. הורד כ 1/2 – 1/3 מן הגובה. מידות אלו הן המידות להן תזדקק בקניית המזנון.

אל תקנה מזנון מתצוגה בחנות רהיטים בטרם מדדת את השטח המיועד בדירה

מעשה שכזה הוא כקניית חתול בשק. הרבה פעמים מונחלת המחשבה כי מדובר בסך הכל בחפץ נייד שלא מצריך התקנה וכל מה שצריך זה למצוא לו מקום בבית. מדובר בחפץ ענק ממדים, ואם אינך יודע את המידות, סביר שלא תמצא לו כלל מקום בבית.

חשוב ותכנן את המזנון הרצוי לך

חשוב על החומר ממנו המזנון עשוי: עץ, מתכות שונות, שיש. חשוב על המבנה שלו והחלוקה הפנימית: כמה מגירות תבקש, כמה ארונות משקה. פעל לפי תכנון זה, והיצמד לדגמים הקרובים אליו במידת האפשר.

בהינתן תקציב מוגבל, עדיף לדבוק במבנה המזנון ולא בחומרים ממנו הוא עשוי

בהינתן כי התקציב שלך מוגבל, מבנה המזנון חשוב יותר מהחומרים ממנו הוא עשוי. למשל – אם ברצונך מזנון עם ארון משקאות ושתי מגירות, ומצאת דגם אחד מעץ ודגם שני עם מגירות מזכוכית במחיר גבוה יותר, עדיף לקנות את המזנון הזול מבין השניים.

לווה את הקנייה שלך בהתייעצויות מסוגים שונים

בדוק דגמים של מזנונים  ורהיטים ברשת האינטרנט, התייעץ עם חברייך לגבי קניית מזנון, ובמידת הצורך – התייעץ עם מעצב פנים. כמו כן, חשוב לקרוא כתבי עת בנושא מזנונים, על מנת לגבש דעה מוצקה יותר על עיצוב המזנון, ומידת התאמתו לבית שלך.

לסיכום

ניתנו מספר טיפים שימושיים בפורמט עצות "עשה ואל תעשה" לגבי קניית מזנונים. חשוב להבין כי התאמת המזנון המבוקש למידות המקום המיועד לו בדירה – הוא הבסיס. בלעדי התאמה זו – לא תיתכן קניית מזנון. בנוסף, מומלץ לתכנן לפרטי פרטים כיצד ייראה המזנון ולהיצמד ככל האפשר, ובכפוף למגבלות התקציב, לדגם המבוקש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 פורטל הרהיטים
פורטלהרהיטים הישראלי - http://www.xn--8dbabmcfbto5d3bd.co.il/


 


מאמרים נוספים מאת פורטל הרהיטים
 
כסאות
כסאות הם פריט הכרחי והם נמצאים בהרבה מקומות בבית שלנו או במשרד. ניתן לבחור ולהתאים כסאות לאחר שרכשתם ריהוט ואתם מעוניינים באיזה כיסא עיצובי שיהיה בפינה יפה של חדר, או בחדר העבודה שלכם. היום העיצוב האקלקטי הוא באופנה. ניתן לשלב פרטי ריהוט שונים אבל שיהיו בהרמוניה.

מזנונים
12/09/13 | רהיטים
במאמר זה יובאו לפנייך עצות וטיפים שימושיים לגבי רכישת מזנון. השתמש בהם בתבונה ועקוב אחר המצבים השונים בהם הדייר נתון. מקבץ הטיפים יכול להנחות אותך בצורה אופטימלית כיצד לרכוש את ה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI