דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים כסאות
כסאות
פורטל הרהיטים 06/10/13 |  צפיות: 3163

 

כסאות הם פריט הכרחי והם נמצאים בהרבה מקומות בבית שלנו או במשרד. ניתן לבחור ולהתאים כסאות לאחר שרכשתם ריהוט ואתם  מעוניינים באיזה כיסא עיצובי שיהיה בפינה יפה של חדר, או בחדר העבודה שלכם. היום העיצוב האקלקטי הוא באופנה. ניתן לשלב פרטי ריהוט שונים אבל שיהיו בהרמוניה. יש לדאוג, כאשר אנו רוכשים כסאות שיהיה נוח לשבת עליהם. היום בגלל הנדסת האנוש המפותחת, ניתן למצוא כסאות אורתופדיים ונוחים. הכיסאות בנויים מחומרים טבעיים כמו עץ או קש. משחקי עיצוב בכיסאות יתנו לנו מראה נרשים ומיוחד.

כסאות מעץ כפריט נוי ועיצובי

בהרבה מסעדות, אנו רואים כסאות עשויים מחומרים כמו עץ בגוונים שונים. כסאות אלה עושים לנו את האווירה הביתית והחמה. יש כסאות בעיצוב של פעם שהם מעוררים בנו נוסטלגיה ומשרים אלגנטיות. כסאות, ניתן לראות בכל מקום ובכל חומר אפשרי. אם ניקח למשל את הריהוט שלנו בגינה, ניווכח כי כסאות מפלסטיק, ראטן, קש או מתכת וברזל נראים היום בכל מיני גינות פרטיות. גם במטבח היום ניתן לראות כסאות בר העשויים מחומרים מודרניים כמו פלסטיק מבריק בצבעים עזים, בשילוב של ניקל. בדרך כלל הצעירים מעוניינים יותר בעיצוב הנועז והמודרני וניתן לראות הרבה כסאות כאלה בקרב בתים של זוגות צעירים. חומרים אלה הם זולים יותר ולכן גם המחיר של הכיסאות בעיצוב זה הוא יותר זול מאשר כסאות העשויים מעץ מלא או קש.

כסאות שהם קלים לניקוי

לרוב, כסאות פלסטיק או דמויי ראטן, הם קלים לניקוי, הם תמיד ייראו חדשים לאחר הניקוי והחומר אינו מתבלה מהר. גם בחדרי ההמתנה במשרד שלכם, ניתן להציב כסאות מרשימים בסגנון עתיק עם ריפודי קטיפה לצד ספות ההמתנה העשויות מעור. כסאות אלה יהיו מרשימים בחדר ההמתנה שלכם וישרו גם אווירה חמה ואלגנטית. אם קבלתם ריהוט עתיק שהוא ישן מאימא או סבתא, או שסתם רכשתם אותו בחנות רהיטים יד שנייה, תוכלו לחדש אותו ולהשתמש בו, הכיסא ייראה חדש לגמרי והעיקר שהריפוד , הצבע והעיצוב יהיה שלכם. היום הרבה אנשים מחדשים רהיטים ובמיוחד כסאות ומעצבים אותם לפי הטעם האישי שלהם.

מגוון רחב של רהיטים ניתן למצוא באתר פורטל רהיטים , מזנונים, ארונות , כסאות ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 פורטל הרהיטים
פורטלהרהיטים הישראלי - http://www.xn--8dbabmcfbto5d3bd.co.il/


 


מאמרים נוספים מאת פורטל הרהיטים
 
כסאות
כסאות הם פריט הכרחי והם נמצאים בהרבה מקומות בבית שלנו או במשרד. ניתן לבחור ולהתאים כסאות לאחר שרכשתם ריהוט ואתם מעוניינים באיזה כיסא עיצובי שיהיה בפינה יפה של חדר, או בחדר העבודה שלכם. היום העיצוב האקלקטי הוא באופנה. ניתן לשלב פרטי ריהוט שונים אבל שיהיו בהרמוניה.

מזנונים
12/09/13 | רהיטים
במאמר זה יובאו לפנייך עצות וטיפים שימושיים לגבי רכישת מזנון. השתמש בהם בתבונה ועקוב אחר המצבים השונים בהם הדייר נתון. מקבץ הטיפים יכול להנחות אותך בצורה אופטימלית כיצד לרכוש את ה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI