דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח פדיקור מניקור – שגרה בריאה בגוף בריא ואסתטי
פדיקור מניקור – שגרה בריאה בגוף בריא ואסתטי
chencosmetics- חן סלמה 03/10/13 |  צפיות: 3081

החשיבות של הטיפוח החיצוני בימינו הינה גבוהה ביותר – היא גורמת לאדם המטופח להרגיש טוב עם עצמו וגורמת לו להיות מוערך יותר בקרב החברה. הדבר אולי נשמע מוגזם, אך אם תחשבו על כך לרגע, תוכלו להיווכח בכך שגם אתם נוטים להעריך אנשים מטופחים יותר מאנשים מוזנחים. הטיפוח הוא נורמה חברתית והיא חלק מחיינו בחברה.

אם אתם מביטים על גופכם ומזהים שער מיותר על הרגליים, גבות מחוברות או לא מסודרות, שפם מרשים שלא היה מבייש שח טורקי, אם כפות הידיים וכפות הרגליים שלכם משוועות לטיפול מניקור פדיקור, עור הפנים שלכם סובל מאקנה וכו', אל תגידו נואש ! תוכלו להרים טלפון אל מכון היופי בכפר סבא ולקבל את כל טיפולי היופי הדרושים. לאחר שתצאו מהמכון, תרגישו חלקים, נינוחים, יפים וזוהרים. אז מה אתם אומרים ? תצאו אל הדרך ?

פדיקור מניקור – קוסמטיקאית מקצועית אשר תגרום לכם להרגיש ולהראות כמו חדשים

אל מכון היופי של הקוסמטיקאית הרפואית, מגיעים נשים, גברים ובני נוער. הקוסמטיקאית המנוסה הינה נחמדה, בעלת יד מדויקת, רצון טוב והרבה כישרון וחוש אסתטי. כמו כן, המכון מסודר, נקי, מודרני, מאורגן ונעים. תוכלו להרגיש מייד באווירה הטובה.

הקוסמטיקאית תוכל להעניק לכם מגוון סוגים של טיפולים, כמו למשל: הסרת שיער אשר תגרום לעור הגוף שלכם להיות חלק, אסתטי ונעים למגע, הסרת שפם, עיצוב גבות אשר יגרום לפנים שלכם להיראות אסתטיות ונקיות, טיפולי פנים אשר יבריאו את העור שלכם ויגרמו לו להראות גמיש, נקי, רך ובריא, מניקור Express אשר מתאים בעיקר לאנשים עסוקים שאין להם מספיק זמן במהלך היום (הטיפול אורך כ- 15 דקות בלבד והוא משאיר את כפות הידיים נקיות ואסתטיות), בניית ציפורניים אשר מתאימה גם לנשים אשר סובלות מציפורניים סדוקות וחלשות (לאחר הבנייה הציפורניים יראו חזקות ויפות), פדיקור מניקור אשר יגרום לכפות הידיים והרגליים להראות נקיות ובריאות ועוד.   אצל הקוסמטיקאית תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ומנוסות. היא תעניק לכם את הטיפול המקצועי ביותר.

מעוניינים להגיע אל המכון ולבצע טיפולים שונים ? צרו קשר ונקבע לכם תור !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי הקוסמטיקאית, ניסיונה המקצועי, המכשור הרפואי אשר קיים בקליניקה, הטיפולים השונים שהקוסמטיקאית מבצעת או במידה ויש לכם שאלות לגבי פדיקור מניקור, הסרת שיער בשעווה, עיצוב גבות, טיפול פנים לעור שמן, טיפולי פנים לעור עם קמטים, טיפולי פנים נגד כתמים על העור וכו', תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציגה מטעם מכון היופי תחזור אליכם בהקדם האפשרי ותענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 chencosmetics- חן סלמה

chencosmetics- חן סלמה

קוסמטיקאית רפואית.

בניית ציפורניים, מניקור Express, פדיקור מניקור.

לפרטים נוספים!! לחצו כאן.



 


מאמרים נוספים מאת chencosmetics- חן סלמה
 
קוסמטיקאית בכפר סבא – להעלות את הביטחון העצמי באמצעות הטיפוח החיצוני
קוסמטיקאית בכפר סבא- להרגיש טוב יותר !

פדיקור מניקור – שגרה בריאה בגוף בריא ואסתטי
פדיקור מניקור – לא רק לקראת הקיץ, אלא באופן שגרתי

בניית ציפורניים – מי הציפורן הכי יפה בעיר ?
בניית ציפורניים – ללכת אל קוסמטיקאית מומחית

פדיקור מניקור – למה זה חשוב ?
פדיקור מניקור – למה זה חשוב ?

פדיקור מניקור – ליופי ובריאות
14/07/13 | משכנתא
פדיקור מניקור – נראה לכם שאפשר להסתיר ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI