דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח קוסמטיקאית בכפר סבא – להעלות את הביטחון העצמי באמצעות הטיפוח החיצוני
קוסמטיקאית בכפר סבא – להעלות את הביטחון העצמי באמצעות הטיפוח החיצוני
chencosmetics- חן סלמה 06/10/13 |  צפיות: 3144

גיל ההתבגרות גרם לשיר להרגיש רע מאוד עם עצמה. התחרות בכיתה הייתה מלחיצה ביותר, הבנות היו קנאיות, לא פרגנו וכל הזמן העליבו והתווכחו זו עם זו. מלכת הכיתה – ענת, הייתה שתלטנית מאוד וכל בנות התחנפו אליה, הלימודים היו קשים (בעיקר שיעורי ההנדסה), הבנים הסתכלו עלייה וגרמו לה לחוש מבוכה, אמא שלה עצבנה אותה, אבא שלה הציק לה בנוגע ללימודים ואחותה הקטנה ניסתה לחקות אותה ולהיות כמוה.

המטען הרגשי הפך לכדור שלג ושיר הפכה להיות סגורה ועצבנית. נוסף על כך, שיר לא אהבה את הפנים שלה – היא הרגישה מכוערת בגלל הטבעות בשיניים, החצ'קונים שמילאו את פנייה גרמו לה להרגיש מכוערת, הגבות שלה היו עבות והחזה שלה הביך אותה.

יום אחד החליטה שיר לשתף את אמא שלה ולספר לה מה באמת עובר עלייה ומדוע היא כל כך לחוצה ולא נחמדה לבריות. האם ישבה, חייכה בהבנה ולאחר מכן אמרה לשיר. "אני לא יכולה לפתור את כל הבעיות אבל אני יכולה לקחת אותך אל קוסמטיקאית טובה – קוסמטיקאית בכפר סבא, היא תוכל לשפר את המראה החיצוני שלך. על כל שאר בדברים, נוכל לדבר".

קוסמטיקאית בכפר סבא –  שינויים שעושים רק טוב

עוד באותו הערב, צלצלה האם אל הקוסמטיקאית שלה וסיפרה לה על ביתה. האם הסבירה לה שהבת נמצאת בגיל ההתבגרות ושאלה אותה מתי ניתן להגיע אל המכון ולקבל טיפולים. מכיוון שהקוסמטיקאית הייתה גמישה בזמנים, היא הצליחה למצוא זמן במהירות וכבר למחרת, הגיעה האם עם ביתה אל המכון.

בהתחלה, קיבלה שיר הסבר לגבי טיפולי פנים שונים, הקוסמטיקאית הסבירה לה שהרבה נערים ונערות סובלים מפצעונים ושקוראים לתופעה אקנה. בכדי לטפל בבעיה, קיבלה שיר טיפול פנים מתאים. לאחר מכן קיבלה שיר טיפולים נוספים, ביניהם היו טיפול עיצוב גבות, טיפול הסרת שיער בשעווה ומריחת ג'ל לק. לאחר ששיר יצאה ממכון הבוטיק היא הרגישה יפה ונקייה. כתוצאה מכך, עלה ביטחונה העצמי. לאחר מכן, המשיכו האם והבת אל הקניון. שם, הן קנו את החזייה הראשונה של שיר. זה היה יום מעודד למדי.

לשפר את מצב הרוח באמצעות דרכים שונות

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי הקוסמטיקאית המנוסה והמקצועית, ההכשרה המקצועית שלה, ניסיונה המקצועי, מגוון הטיפולים שניתן לקבל במכון הבוטיק או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי קוסמטיקאית בכפר סבא, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציגה מטעם המכון תחזור אליכם בהקדם האפשרי ותענה על כל השאלות שלכם בהרחבה ונימוס. הטיפוח החיצוני יגרום לכם להרגיש יפים ומושכים יותר. כתוצאה מכך, יעלה הביטחון העצמי שלכם ואתם תשדרו לסביבה שטוב לכם עם עצמכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 chencosmetics- חן סלמה

chencosmetics- חן סלמה

קוסמטיקאית רפואית.

בניית ציפורניים, מניקור Express, פדיקור מניקור.

לפרטים נוספים!! לחצו כאן.



 


מאמרים נוספים מאת chencosmetics- חן סלמה
 
קוסמטיקאית בכפר סבא – להעלות את הביטחון העצמי באמצעות הטיפוח החיצוני
קוסמטיקאית בכפר סבא- להרגיש טוב יותר !

פדיקור מניקור – שגרה בריאה בגוף בריא ואסתטי
פדיקור מניקור – לא רק לקראת הקיץ, אלא באופן שגרתי

בניית ציפורניים – מי הציפורן הכי יפה בעיר ?
בניית ציפורניים – ללכת אל קוסמטיקאית מומחית

פדיקור מניקור – למה זה חשוב ?
פדיקור מניקור – למה זה חשוב ?

פדיקור מניקור – ליופי ובריאות
14/07/13 | משכנתא
פדיקור מניקור – נראה לכם שאפשר להסתיר ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI