דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר משאבות מים
משאבות מים
totach kidum 27/10/13 |  צפיות: 2121

לצערנו הרב מקום מהמדינה וכמובן שהרבה לפניה והרבה אחרי קום המדינה, בניית הבתים בישראל עמדה במקום שלילי אשר לא הצריך תקנים בסיסים לרווחת הדייר ובטיחותו.

היום, עשרות שנים אחרי, אנחנו כציבור הישראלי, עדיין משלם את אותה מדיניות ה"חלם" שהונהגה בשנותיה הראשונות של המדינה.

הסיבה נעוצה בין היתר משום ששאר בעיות בטיחותיות הפכו להיות מנת חלקם של מהנדסי הערים שלא לוקחים שום סיכון ונלחמים בתופעה הבטיחותית, אך עדיין לוקים בחסר בכל הנוגע לבעיית הרווחה של התושבים, בעניין כמו אסטטיקה חנייה ואולי הנושא החשוב מכולם תחום הביוב והמים.

ואכן, איכות החיים של רבים מאזרחי ישראל עדיין לוקה בתחום הביוב והמים, ברמה שגוררת אחריה הוצאות גבוהות ונמשכות שנים על גבי שנים.

אחת הבעיות הנפוצות היא של משאבות מים. משאבות המים בבתים, במקרה וקיימים לא מספקות את הסחורה וגוררות אחריהן סחבת של עבודות, הרבה פעמים על ידיי אנשי מקצוע לא מוסמכים שמבטיחים הרים וגבעות ובפועל לא מספקים את הסחורה.

יש לבדוק בצורה יסודית את עניין משאבות המים ולהיערך בהתאם לעבודה בנושא,אחרת הבניין צפוי להיכנס לסחרור הוצאות ותסכול מתמשך מהעובדה שלא יחול שינוי ממשי למרות הוצאות כספיות גבוהות, ועבודות שגוררות אחריהן הרס, טינופת וחורבן.

משאבות מים איכותיות מסתמנות כפתרון האידיאלי לבעיה בתנאי שהעבודה נעשית על ידי איש מוסמך ומנוסה.

משאבות טבולות

תושבי בית חפר קמו בוקר אחד להרס וחורבן אזור מגוריהם.

אי הבנה בין הרשויות בישראל לרשות הפלשתינאית גרמו לשיטפונות עזים אשר מחקו כמעט כל פיסה טובה ביישוב.

התושבים מעריכים נזק של עשרות עד מאות מיליונים עקב השיטפון שפקד אותם באותו חורף עז.

מדינת ישראל הסכימה לפצותם רק ב5 מיליון שקלים. סכום זעום שלא יכול לכסות שום נזק שלא נאמר עוגמת הנפש אשר נגרמה לתושבים ההמומים.

אך למרות אותו אירוע, אירועים אחרים של שיטפונות יכולים להימנע תודות ל משאבות טבולות. מדובר במשאבה שיכולה לפעול במים ופועלת בעקרון של ניקוז המים מאזור המגורים שלך ומניעת נזק משיטפונות.

הרעיון הוא שעל הדייר לבנות בור ספיגה, שבתוכו יכולות להיות מנוחות משאבות טבולות. המשאבה מתוכנתת להגיב לעליית מפלס מים ולהתחיל לעבוד בתגובה אליו ולנקז מים בצורה הזו.

כמובן שמשאבות שכאלה יכולות להיות משומשות למגוון שימושים כגון מזרקות, בריכות ושאר מערכות אקולוגיות סגורות- ומשמשת כאמצעי עיקרי לטיהור המים.

משאבות ביוב

משאבות ביוב הן נושא שצובר תאוצה בכל הנוגע לטרנד האקולוגי הכובש את העולם.

בנוסף ליתרונות ירוקים רבים, מדובר באמצעי שיכול לפרק חלק מתוצרת הביוב, ולגרום לכך שהביוב יוכל לעבור "מחזור", הטפלה ושימוש חוזר למי שתייה וחקלאות.

משאבות ביוב הן פתרון יצירתי לבעיית המחסור במים.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI